strakke broeken
zaterdag 8 maart 2014 om 21:44
Waarom zijn er momenteel in de winkels alleen maar strakke broeken met nauwe pijpen te koop? Zien er op de hanger allemaal leuk uit, maar als ik ze aanpas, verschrikkelijk. Vandaag diverse aangepast. Heb maat 36-38 maar vind ze echt verschrikkelijk staan. Ben ik nou de enige die zo denkt of zijn er nog meer mensen die zo'n broek niet staat. Of is er een merk wat ik niet ken die wel leuk zit?
zondag 9 maart 2014 om 15:24
Ik vind de strakke broeken ook leuk maar ze zitten niet lekker. Als ik mijn gewone maat neem worden ze altijd wijder met het dragen, dus zakken ze af. Koop ik ze een maat kleiner dan krijg ik halverwege de dag pijn in mijn buik omdat de taille te strak is. Ik hoop dat de combatbroeken weer inkomen. De iets wijdere katoenen broek met leuke zakjes overal en koordjes om te rimpelen. Die had ik jaren terug maar passen nu echt niet meer. Maar wel met smalle pijpen want wijde pijpen vind ik echt niks.
zondag 9 maart 2014 om 16:40
dinsdag 11 maart 2014 om 13:51
woensdag 12 maart 2014 om 16:49
quote:3wieler schreef op 09 maart 2014 @ 16:21:
Combatbroeken? Oh Christus, die vind ik me een partij lelijk! Staan echt niemand. Verbaasd me dat iemand ze leuk vindt https://encrypted-tbn2.gs ... AmlXy6VlCVAVPibDwPPjnim0w
Nou zoiets vind ik echt leuk hoor en zit ook lekker.
Combatbroeken? Oh Christus, die vind ik me een partij lelijk! Staan echt niemand. Verbaasd me dat iemand ze leuk vindt https://encrypted-tbn2.gs ... AmlXy6VlCVAVPibDwPPjnim0w
Nou zoiets vind ik echt leuk hoor en zit ook lekker.
woensdag 12 maart 2014 om 16:55
quote:mafalda schreef op 09 maart 2014 @ 16:40:
Die combat broeken vind ik echt heel lelijk dus ook nooit de moeite genomen om te kijken of het staat.
Chino broeken vind ik wel heel leuk, maat daar voel ik me te dik voor met die plooitjes.
Heb behoorlijke heupen en billen in verhouding met de bovenkant en een chino maakt nog breder helaas.Dat probleem met chino's heb ik helaas ook! Ik ben echt niet dik, maar als ik dat soort broeken draag, lijk ik echt een peer. Zelfde geldt voor kokerrokken.
Die combat broeken vind ik echt heel lelijk dus ook nooit de moeite genomen om te kijken of het staat.
Chino broeken vind ik wel heel leuk, maat daar voel ik me te dik voor met die plooitjes.
Heb behoorlijke heupen en billen in verhouding met de bovenkant en een chino maakt nog breder helaas.Dat probleem met chino's heb ik helaas ook! Ik ben echt niet dik, maar als ik dat soort broeken draag, lijk ik echt een peer. Zelfde geldt voor kokerrokken.
donderdag 13 maart 2014 om 21:53
maandag 17 maart 2014 om 13:01
Een skinny staat mooi als je relatief lange benen hebt en niet te brede heupen. Helaas heb ik brede heupen, een behoorlijk grote kont, korte pootjes en grote voeten. Een skinny vind ik bij mezelf geen gezicht, rechte pijpen of bootcut graag. Heb toen ik in de VS was een aantal Levi's curve ingeslagen, ben ik helemaal happy mee. Gewone pantalons is wel iets lastiger om te vinden in de winkles, alles is bijna chino of taps toelopend, mooi als je 1.80 bent en maatkje 38 hebt, maar als klein bent maakt dit je kont enorm. Af en toe vind ik een mooie broek bij Steps, Promiss heeft soms ook nog wel eens wat. Vroegah kocht ik regelmatig broeken bij de WE, maar afgezien van de jeans die ze wel met rechte pijpen hebben zijn alle normale broeken daar tegenwoordig ook skinny.
maandag 17 maart 2014 om 13:24
Bij mij staat een skinny juist mooi. Lange benen (1,75) en dan met een mooie bloes en jasje en pumps. Ik heb wel een smalle maat, 36-38.
flared is zo lang geleden dat ik niet weet of het me nog staat.
Combat is mijn smaak niet, te grof, dus nooit gepast.
Chino heb ik in alle kleuren, vind ik nog steeds mooi, maar dan wel met een strak shirtje en pumps. Echt niet met iets wat over de broek valt want dan lijk ik een blok. Trouwens ik rol de pijp iets hoger op, vind het mooi als je een stukje enkel ziet, moet sws niet op de pump hangen want dat maakt propperig.
flared is zo lang geleden dat ik niet weet of het me nog staat.
Combat is mijn smaak niet, te grof, dus nooit gepast.
Chino heb ik in alle kleuren, vind ik nog steeds mooi, maar dan wel met een strak shirtje en pumps. Echt niet met iets wat over de broek valt want dan lijk ik een blok. Trouwens ik rol de pijp iets hoger op, vind het mooi als je een stukje enkel ziet, moet sws niet op de pump hangen want dat maakt propperig.
woensdag 19 maart 2014 om 14:22
zondag 23 maart 2014 om 18:26
Gisteren eindelijk een broek gevonden die leuk stond. Chino model maar niet superstrak. Zit erg fijn. Nu maar hopen op mooi weer.
http://www.thesting.com/boyfriend-pant-bruin-277760
Ik hoop dat de link werkt, nog nooit geprobeerd....
http://www.thesting.com/boyfriend-pant-bruin-277760
Ik hoop dat de link werkt, nog nooit geprobeerd....