Mode & Beauty alle pijlers

strakke broeken

08-03-2014 21:44 47 berichten
Waarom zijn er momenteel in de winkels alleen maar strakke broeken met nauwe pijpen te koop? Zien er op de hanger allemaal leuk uit, maar als ik ze aanpas, verschrikkelijk. Vandaag diverse aangepast. Heb maat 36-38 maar vind ze echt verschrikkelijk staan. Ben ik nou de enige die zo denkt of zijn er nog meer mensen die zo'n broek niet staat. Of is er een merk wat ik niet ken die wel leuk zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de strakke broeken ook leuk maar ze zitten niet lekker. Als ik mijn gewone maat neem worden ze altijd wijder met het dragen, dus zakken ze af. Koop ik ze een maat kleiner dan krijg ik halverwege de dag pijn in mijn buik omdat de taille te strak is. Ik hoop dat de combatbroeken weer inkomen. De iets wijdere katoenen broek met leuke zakjes overal en koordjes om te rimpelen. Die had ik jaren terug maar passen nu echt niet meer. Maar wel met smalle pijpen want wijde pijpen vind ik echt niks.
Combatbroeken? Oh Christus, die vind ik me een partij lelijk! Staan echt niemand. Verbaasd me dat iemand ze leuk vindt
Skinny jeans, oke, valt misschien nog wat van te maken. Maar wat vinden jullie dan van de chino? Die zit echt voor geen meter.
Ik heb een strakkere broek en dat is echt de enige die me staat.

In de rest van de skinnies krijg ik worstenpootjes. In combatbroeken zie ik er uit als een man en chino's oh begin er maar niet over.

Een bootcut jeans voor mij, please
Die combat broeken vind ik echt heel lelijk dus ook nooit de moeite genomen om te kijken of het staat.

Chino broeken vind ik wel heel leuk, maat daar voel ik me te dik voor met die plooitjes.

Heb behoorlijke heupen en billen in verhouding met de bovenkant en een chino maakt nog breder helaas.
Ik heb alleen maar bootcut jeans. Lijken m'n benen langer en slanker in. Gelukkig zie je ze weer steeds meer in de winkel hangen
Ik heb alleen maar skinny broeken, geweldig met hoge hakken.

Als je het goede merk vindt dan staan ze wel hoor.
Je moet wel uitkijken dat je met wijdere pijpen niet een grote 'stalpoot' creëert.
Ik koop alleen maar flared/bootcut, bijna allemaal van Esprit. Vooral op de webshop hebben ze hopen modellen. Ook van H&M heb ik wat mooie bootcuts/flared.
Bij de WE hebben ze ook fijne jeans; skinny, slim en flared. Ook hebben ze drie verschillende taillehoogtes per model jeans. Ondanks mijn maat 42/44 heb ik toch een mooi zittende strakke/smalle jeans weten te scoren daar, met een medium hoge taille. (net onder navel)
quote:3wieler schreef op 09 maart 2014 @ 16:21:

Combatbroeken? Oh Christus, die vind ik me een partij lelijk! Staan echt niemand. Verbaasd me dat iemand ze leuk vindt https://encrypted-tbn2.gs ... AmlXy6VlCVAVPibDwPPjnim0w

Nou zoiets vind ik echt leuk hoor en zit ook lekker.
quote:mafalda schreef op 09 maart 2014 @ 16:40:

Die combat broeken vind ik echt heel lelijk dus ook nooit de moeite genomen om te kijken of het staat.

Chino broeken vind ik wel heel leuk, maat daar voel ik me te dik voor met die plooitjes.

Heb behoorlijke heupen en billen in verhouding met de bovenkant en een chino maakt nog breder helaas.Dat probleem met chino's heb ik helaas ook! Ik ben echt niet dik, maar als ik dat soort broeken draag, lijk ik echt een peer. Zelfde geldt voor kokerrokken.
Die combatbroeken vind ik leuk voor op een festival in de zomer, met een tanktop erop ofzo. Ik zou er niet mee naar mijn werk gaan.
Ik vind het prima die strakke broeken en bij mij staat t uitstekend ( 1.80m /mt 36) en ik vind ze ook goed en hip staan bij grotere maten. Die brede pijpen zijn zo lelijk.
Ik draag soms ook een strakke broek (geen te strakke broek trouwens.Het moet tenslotte lekker zitten).Bij een lengte van 1.75

heb ik maat 40/42 van onderen en maat 38/40 van boven.Mafalda

plaatste net van de leuke linkjes.Broeken met wijde pijpen in jaren

'70 stijl vind ik bijzonder mooi.
Ik draag veel skinny's, heerlijke broeken door de stretch die er in zit (moet ook niet te veel zijn).er op een strak shirtje dat van onderen wat wijder is en onder de skinny een g-string of als ik mij extra sexy wil voelen een C-string.
Een skinny staat mooi als je relatief lange benen hebt en niet te brede heupen. Helaas heb ik brede heupen, een behoorlijk grote kont, korte pootjes en grote voeten. Een skinny vind ik bij mezelf geen gezicht, rechte pijpen of bootcut graag. Heb toen ik in de VS was een aantal Levi's curve ingeslagen, ben ik helemaal happy mee. Gewone pantalons is wel iets lastiger om te vinden in de winkles, alles is bijna chino of taps toelopend, mooi als je 1.80 bent en maatkje 38 hebt, maar als klein bent maakt dit je kont enorm. Af en toe vind ik een mooie broek bij Steps, Promiss heeft soms ook nog wel eens wat. Vroegah kocht ik regelmatig broeken bij de WE, maar afgezien van de jeans die ze wel met rechte pijpen hebben zijn alle normale broeken daar tegenwoordig ook skinny.
Op de website van Asos heb je veel jeans en broeken in andere modellen, dus redelijk strak van boven en met uitlopende pijpen van beneden. En (klinkt misschien gek) C&A heeft ze volgens mij ook.
Bij mij staat een skinny juist mooi. Lange benen (1,75) en dan met een mooie bloes en jasje en pumps. Ik heb wel een smalle maat, 36-38.

flared is zo lang geleden dat ik niet weet of het me nog staat.

Combat is mijn smaak niet, te grof, dus nooit gepast.

Chino heb ik in alle kleuren, vind ik nog steeds mooi, maar dan wel met een strak shirtje en pumps. Echt niet met iets wat over de broek valt want dan lijk ik een blok. Trouwens ik rol de pijp iets hoger op, vind het mooi als je een stukje enkel ziet, moet sws niet op de pump hangen want dat maakt propperig.
Ik droeg tot een paar jaar terug altijd broeken met uitlopende pijpen. Toen heb ik een paar skinnys gekocht en ik wil niet anders meer. Het maakt je slanker, jonger en vlotter. Ik hoop dat die wijde pijpen nooit meer in de mode komen.
Op de catwalk doen ze alweer 2 jaar hun best (als het niet langer is) om de wijde pijpen weer in de mode te krijgen. Gelukkig lukt het ze nog steeds niet en blijft de bevolking lekker skinny dragen! Moet wel zeggen dat sommige skinny broeken wel hééééél strak zitten!
Gisteren eindelijk een broek gevonden die leuk stond. Chino model maar niet superstrak. Zit erg fijn. Nu maar hopen op mooi weer.

http://www.thesting.com/boyfriend-pant-bruin-277760

Ik hoop dat de link werkt, nog nooit geprobeerd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven