Yes ze zijn weer te koop in de winkels !
Dus toch terug van weg geweest, althans in de Nederlandse winkels.
Ik vind ze nog altijd super om in de zonnen.
Wat jullie, gaan we voor de string en braziliaanse bikini broekjes, of toch maar niet?
Wat vetjes?
Sinds wanneer zeggen we toch dat rare " vetjes " ?
Die mevrouw links is gewoon flink te zwaar ( of ; heeft flink veel vet te veel ) en haar bikini is een paar maten te klein.
Ik zeg het omdat ik het aardiger vind klinken, maar ik zie wel dat ze veel te veel vet heeft ja.
Ook op dunne dames en heren met mooie billen vind ik de reetveter geen gezicht. Dus ik ga zeker geen taart eten om het te vieren. Ik ga voor ooglapjes.
Bij mooie billen staat alles.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hunkemöller heeft ze wel, ze noemen het soms ook halve bikini broekjes. Of dus brazilian broekjes. Je hebt ook wel goedkopere online shops die ze hebben. Volgens mij heb ik ze ook wel in de primark gezien.
Anoniem_348682
woensdag 4 april 2018 om 18:30
Zo'n geplooide naad zorgt ook voor een optisch rondere bil effect. Die zijn moeilijker te vinden, zonder al te ordinair te zijn.
Om te zonnen vind ik het fijner om een string broekje te dragen. Niet alleen voor de dames, maar ook voor mij als jongeman. Ik wil graag gebruinde billen met hooguit een klein wit randje van het bandje van mijn string. Dat zorgt ervoor dat mijn bruine teint mooi geaccentueerd blijft.