Mode & Beauty alle pijlers

string bikini broekje 2018

04-04-2018 16:02 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes ze zijn weer te koop in de winkels !
Dus toch terug van weg geweest, althans in de Nederlandse winkels.
Ik vind ze nog altijd super om in de zonnen.
Wat jullie, gaan we voor de string en braziliaanse bikini broekjes, of toch maar niet?
blijfgewoonbianca schreef:
04-04-2018 17:05
Wat vetjes?
Sinds wanneer zeggen we toch dat rare " vetjes " ?
Die mevrouw links is gewoon flink te zwaar ( of ; heeft flink veel vet te veel ) en haar bikini is een paar maten te klein.
Ik zeg het omdat ik het aardiger vind klinken, maar ik zie wel dat ze veel te veel vet heeft ja.
Lucifermiauww schreef:
04-04-2018 17:25
Ik vind de meeste plaatjes geen probleem. Lekker boeiend of ze dk of dun zijn. Ik zit gewoon niet op reetveters te wachten. Op niemand niet.

Dit.
Elle1976 schreef:
04-04-2018 16:31
:sarcastic: Italiaanse vrouwen zien er wel iets anders uit dan Nederlandse vrouwen...
Gerimpeld vel is gerimpeld vel. Soms moet je gewoon weten wanneer iets niet meer kan.
Zulk soort draag ik vaak.

Afbeelding

Kleinere billen komen er vooral mooier in uit, dit effect (al is hier vast wel wat photoshop bij komen kijken) :

Afbeelding
Sereia schreef:
04-04-2018 17:36
Zulk soort draag ik vaak.

Afbeelding

Kleinere billen komen er vooral mooier in uit, dit effect (al is hier vast wel wat photoshop bij komen kijken) :

Afbeelding
Waar koop je dat dan?
Lucifermiauww schreef:
04-04-2018 17:19
Ook op dunne dames en heren met mooie billen vind ik de reetveter geen gezicht. Dus ik ga zeker geen taart eten om het te vieren. Ik ga voor ooglapjes.
Bij mooie billen staat alles.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nu wil ik ook zo’n brazilian broekje. Een string vind ik niks, als ik thuis id zin lig dan evt naakt
Cum non tum age
Frizz schreef:
04-04-2018 18:17
Waar koop je dat dan?
Hunkemöller heeft ze wel, ze noemen het soms ook halve bikini broekjes. Of dus brazilian broekjes. Je hebt ook wel goedkopere online shops die ze hebben. Volgens mij heb ik ze ook wel in de primark gezien.
Zo'n geplooide naad zorgt ook voor een optisch rondere bil effect. Die zijn moeilijker te vinden, zonder al te ordinair te zijn. :-)
blijfgewoonbianca schreef:
04-04-2018 18:18
Bij mooie billen staat alles.
Vind jij. Ik vind het echt niks. Nooit gevonden.
getver een string op het strand.
Sereia schreef:
04-04-2018 18:30
Zo'n geplooide naad zorgt ook voor een optisch rondere bil effect. Die zijn moeilijker te vinden, zonder al te ordinair te zijn. :-)
Ik heb er onderbroeken van!
Beiden. String voor op het strand.
En zo’n Braziliaans scrunche broekje voor als het iets meer bedekt moet.

Geen witte billen :P
Die Braziliaanse broekjes zijn ook super cool !
Om te zonnen vind ik het fijner om een string broekje te dragen. Niet alleen voor de dames, maar ook voor mij als jongeman. Ik wil graag gebruinde billen met hooguit een klein wit randje van het bandje van mijn string. Dat zorgt ervoor dat mijn bruine teint mooi geaccentueerd blijft.
Ik heb liever kort en pittig
Mijn mening is gestippeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven