Stylish de borstvoeding door!
dinsdag 9 augustus 2016 om 21:00
Een paar weken geleden ben ik bevallen en nu de borstvoeding goed loopt en zoon en ik steeds vaker buitenshuis zijn, blijkt veel van mijn kleding niet zo handig als ik hem even snel ergens wil voeden. Thuis is het geen probleem om mijn shirt dan even uit te doen, maar in het openbaar vind ik dat niet echt handig. Ik ben dus op zoek naar leuke shirts, blouses of tops waarmee het makkelijk is om borstvoeding te geven, maar het lijkt wel of het enige is dat ik kan vinden die verschrikkelijke v-hals shirtjes met een 'ingebouwd' hemdje zijn , afgezien van een shirt in een boetiekje dat ik 'wel leuk' vond en 65 euro kostte..
Ik zoek gewoon leuke tops waar ik makkelijk mee kan voeden en die ook nog een beetje betaalbaar zijn. Dat hoeven geen specifieke voedingsshirts te zijn, maar wel iets waar ik handig en bij voorkeur discreet m'n borst uit kan hangen .
Wie helpt me zoeken? Tips qua webshops of merken zijn natuurlijk ook van harte welkom. Misschien kunnen we dit topic gebruiken om inspiratie van elkaar op te doen, tips uit te wisselen en elkaar op de hoogte te houden van nieuwe ontdekkingen, net als het topic Stylish de zwangerschap door
Ik zoek gewoon leuke tops waar ik makkelijk mee kan voeden en die ook nog een beetje betaalbaar zijn. Dat hoeven geen specifieke voedingsshirts te zijn, maar wel iets waar ik handig en bij voorkeur discreet m'n borst uit kan hangen .
Wie helpt me zoeken? Tips qua webshops of merken zijn natuurlijk ook van harte welkom. Misschien kunnen we dit topic gebruiken om inspiratie van elkaar op te doen, tips uit te wisselen en elkaar op de hoogte te houden van nieuwe ontdekkingen, net als het topic Stylish de zwangerschap door