Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken

17-04-2012 22:53 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het wel eens laten doen? En wat zijn jullie ervaringen? Hoelang blijft het zichtbaar? Ik drink en rook niet. Ik woon trouwens in Rdam miss weet iemand een adresje in de buurt?

Groetjes!!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Met drinken bedoel ik koffie hahaha
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
thee en rode wijn zijn ook slecht

vriendin van me heeft brite smile laten doen een half jaartje geleden en die tanden worden alleen nog maar steeds witter!

je moet erna wel blijven poetsen met dure brite smile tandpasta voor het langdurig behoud van de witheid
Koffie maakt ook niet zoveel uit hoor

Thee en rode wijn des te meer

Ik heb het gedaan, 2 maanden geleden

Ook Britesmile inderdaad.

2 uur zitten bij de tandarts, en ik vind het resultaat verbluffend!

Wij doen het op de praktijk zelf, en patienten krijgen bij ons een tasje mee met daarin een tube tandpasta, een spoeling, een witte pen (on oneffenheden weg te werken na berloop van tijd) en een kortingsbon.

Die tandpasta hoef je trouwens niet 3x per dag te gebruiken

1x is genoeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 april 2012 @ 23:11:

Koffie maakt ook niet zoveel uit hoor

Thee en rode wijn des te meer

Ik heb het gedaan, 2 maanden geleden

Ook Britesmile inderdaad.

2 uur zitten bij de tandarts, en ik vind het resultaat verbluffend!

Wij doen het op de praktijk zelf, en patienten krijgen bij ons een tasje mee met daarin een tube tandpasta, een spoeling, een witte pen (on oneffenheden weg te werken na berloop van tijd) en een kortingsbon.

Die tandpasta hoef je trouwens niet 3x per dag te gebruiken

1x is genoegMén wat baal ik van mijn facings en kronen Geen bleek voor mij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Heb het ook laten doen zo'n 2 jaar geleden alweer. Drink geen koffie en rook niet en het resultaat is nog steeds zichtbaar. Na het bleken was het resultaat echt verbluffend!

Ik denk dat mn tanden sindsdien wel weer wat verkleurd zijn maar ze zijn nog steeds wel mooi wit. Als het nodig is zou ik het zo weer doen!
Ik heb het ook laten doen, bij de white smile company in Utrecht. Na 3 maanden was het alweer terug de oude kleur. En ik heb me keurig aan de richtlijnen gehouden na de behandeling en ik rook niet. Zonde van het geld. (bij dit bedrijf iig)
Ik heb weleens een setje gekocht die toen aanbevolen werd door de consumentenbond maar ik zag geen enkel verschil. Dat terwijl er drie tinten witter werd beloofd. Na twee behandelingen vond ik het welletjes.

De setjes zijn beter geworden, denk ik.

http://www.youtube.com/watch?v=fq0NSPF8 ... ure=relmfu
it's a big club and you ain't in it
Wat kost dat ? Zo'n britesmile.

Lijkt mij ook wel wat.
Ja wat kost dat? En iemand goede ervaringen ergens in (noord) oost nederland?
@Sum: Krijg je niet ontzettend gevoelige tanden van die blekerij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:rionyriony schreef op 18 april 2012 @ 00:46:

Ik heb weleens een setje gekocht die toen aanbevolen werd door de consumentenbond maar ik zag geen enkel verschil. Dat terwijl er drie tinten witter werd beloofd. Na twee behandelingen vond ik het welletjes.

De setjes zijn beter geworden, denk ik.

http://www.youtube.com/watch?v=fq0NSPF8 ... lmfuZelden zo'n leeghoofd horen ratelen, mijn god zeg!
Het kost ongeveer ¤500 las ik net.
Ik vond wit in Amsterdam (lang geleden) tegenvallen. Je hebt meerdere bedrijven die het doen met hetzelfde systeem en goedkoper zijn. Google maar. Wat ik een goede thuis set vond zijn strips van crest.
Geloof dat laser het beste resultaat geeft... maja das ook de duurste :-)
Wit is een stuk goedkoper dan bv the white smile company maar ik drink veel thee en ongeveer 1 keer in de week rode wijn dus ben bang dat het na een paar weken al niet meer te zien is ... Hoor ook vaak dat je tanden er gevoelig door kunnen worden dus tja ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven