Mode & Beauty alle pijlers

Tango Shoes

03-02-2010 17:01 5 berichten
Heeft iemand ervaring met online bestellen bij Tango Shoes?

Ik dacht gelezen te hebben dat je producten die niet passen, kunt terugbrengen bij een filiaal van Tango Shoes.

Nu ben ik weer op die site en kan het niet meer vinden... begin te twijfelen of ik niet met een andere winkel in de war ben.
Alle reacties Link kopieren
Staat idd op de site hoor!

- Snelle levering door TNT-post!

- Ruilen of terugbrengen ook in onze filialen!

- Veilig shoppen en betalen!

- Niet goed, geld terug!
Haha, zie je nou.

Ik ben niet zo helder vandaag... sorry!
Alle reacties Link kopieren
Heb wel een hele negatieve ervaring met de gewone Tango shop. 15 minuten schoenen aan gehad om in te lopen voor een bruiloft. Breekt hak af (of althans, dat zooltje onder je hak zeg maar. wordt volgens mij ook hakje genoemd?), ik lag echt finaal op mijn plaat. Was blij dat ik niets gebroken had! Vond het niet normaal dat het zo snel afbrak, dus ben terug gegaan. Tango deed ontzettend moeilijk. Had de schoenen al aangehad bla bla bla. Na dreiging met Burgerlijk Wetboek (levering ondeugdelijk product) heb ik toch nog nieuwe gekregen.
Ik vind Tango zowiezo erg achteruit gegaan. Vroeger was het echt een winkel met goede schoenen en vrij prijzig. Tegenwoordig verkopen ze echt troep vind ik. En het meeste personeel is net de 16 voorbij en kan je niet eens fatsoenlijk helpen. Vind het echt geen goede winkel meer eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven