Mode & Beauty alle pijlers

tanning..ook voor littekens?

21-03-2010 18:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
je kan in zo'n cabine waarin je wordt ingespoten met bruine tanningscreme, nu vraag ik me af: als je littekens hebt zie je die dan niet meer?
Ligt eraan: ik heb een groot litteken dat heel breed en wit is en op de huid ligt en dat zie ik ook nog na een tanningsessie, alleen minder.

Vriendin heeft litteken dat heel rood is en dat blijf je zien.

Zou om advies van bedrijf vragen waar je het wil laten doen.
thanx
Hoi, ik heb een paar vraagjes hierover, misschien weten jullie het antwoord daarop. Hoe lang blijft dat spul eigenlijk zitten? Kun je dat er afwassen of als je zweet geeft het dan af?
Ik heb het nu 2x laten doen: 1x was het 10 dagen goed te zien, maar had ik niet gesport. 2x bleef het 7 dagen goed te zien.De kleur vervaagt bij mij langzaam.

Je wast het er niet af, maar met echt stevig sporten kan je wel door zweten iets afgeven. Je wrijft het er ook niet af met je handdoek, maar met een goede srub is de kleur er zo af.
het is vergelijkbaar met een zelfbruiner. De kleur kan littekens wat minder zichtbaar maken, zeker witte plekken. Maar niet 100%
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven