Mode & Beauty alle pijlers

Tas verfrommeld

01-09-2018 10:01 27 berichten
Afbeelding

https://giannichiarini.com/en/store/pro ... ?optb=Nero

Ik heb bovenstaande tas gekocht in de winkel van het merk zelf in Firenze. Het is gemaakt van dik kalfsleer. 2,5 jaar geleden heb ik aan mijn man gevraagd of hij de tas wilde opbergen. Dat heeft hij gedaan. Hij heeft de tas onvakkundig in de stoftas gefrommeld en dubbelgevouwen in een bak gepropt :-|

De tas is nu verfrommeld uit de bak gekomen. Hij hangt nu een week uit maar de kreukels blijven.

Heeft iemand tips hoe ik de tas zelf weer glad kan krijgen? Strijken met een strijkbout kom ik tegen bij online tips maar ik betwijfel of dat werkt bij een dik lederen tas.

Ik kan natuurlijk het merk zelf contacteren maar wellicht zit de gouden tip wel in één van jullie hersenen :)
GlitterCupcake schreef:
01-09-2018 12:19
Zou dat écht werken? o_o
Niet nu je er vet op hebt gesmeerd.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
01-09-2018 10:35
:-? Ook als je het kort heet maakt zoals je ook haren glad maakt of in de krul zet?
Als bij mij een leren schoen knelt bij mijn kleine teentje dan doe ik de schoen aan en fohn ik op de plek tot aan de binnenkant mijn teentje heet wordt. Vervolgens ga ik de deur uit en loop op de schoen. Op die manier rekt het leer wat uit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het leer hierdoor ging barsten of wat ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven