Tattoo idee?
zondag 21 augustus 2011 om 21:27
Wegens een tattoo die ik eens gezet heb en nu nogal spijt van heb ben ik op zoek naar iets anders.
Ik ben op zoek naar een tattoo waarmee ik mijn groei aangeef, of verandering.
Ik hoef geen kant en klare tattoo 's maar zou het fijn vinden als mensen wat mooie ideen hebben waarop ik dan verder kan zoeken naar iets dat echt bij mij past.
De tattoo waar het overheen moet is gewoon zwart en ongeveer 3 cm breed en 1 cm hoog.
Kleine tattoo dus, en wil er ook geen al te grote overheen.
Bedankt!
Ik ben op zoek naar een tattoo waarmee ik mijn groei aangeef, of verandering.
Ik hoef geen kant en klare tattoo 's maar zou het fijn vinden als mensen wat mooie ideen hebben waarop ik dan verder kan zoeken naar iets dat echt bij mij past.
De tattoo waar het overheen moet is gewoon zwart en ongeveer 3 cm breed en 1 cm hoog.
Kleine tattoo dus, en wil er ook geen al te grote overheen.
Bedankt!
zondag 21 augustus 2011 om 21:37
Nee maar de tattoo die er nu staat moet echt weg dus ik wil er iets overheen.
Ik zat zelf eerst aan een bloeiende Lotus te denken, zoiets, maar dat zie ik al zoveel en wil echt iets apparts.
Als ik zo ongeveer in mijn hoofd heb wat het word dan kunnen ze in de tattooshop kijken wat hierin de mogelijkheden zijn wat betreft het overtattoeren.
Ik zat zelf eerst aan een bloeiende Lotus te denken, zoiets, maar dat zie ik al zoveel en wil echt iets apparts.
Als ik zo ongeveer in mijn hoofd heb wat het word dan kunnen ze in de tattooshop kijken wat hierin de mogelijkheden zijn wat betreft het overtattoeren.
zondag 21 augustus 2011 om 21:49
http://www.medischforum.nl/onderwerp/5940
Dit is informatie over weglaseren, d.w.z. een forum waar ze ervaringen uitwisselen.
Dit is informatie over weglaseren, d.w.z. een forum waar ze ervaringen uitwisselen.
zondag 21 augustus 2011 om 22:14
zondag 21 augustus 2011 om 22:31
zondag 21 augustus 2011 om 22:41
zondag 21 augustus 2011 om 23:05
quote:Gaviia schreef op 21 augustus 2011 @ 21:39:
Een Transformer
Vast een stuk origineler dan de vlinders die symbool staan voor verandering quote:Ookeentheeleut schreef op 21 augustus 2011 @ 22:00:
Of nieuwe partner zoeken met dezelfde naam?
quote:isabon schreef op 21 augustus 2011 @ 22:13:
Ik zou "is gek" achter de naam laten tatoeëren
Ohhh jongens, hou op! IK krijg echt buikpijn van het lachen hier!
Een Transformer
Vast een stuk origineler dan de vlinders die symbool staan voor verandering quote:Ookeentheeleut schreef op 21 augustus 2011 @ 22:00:
Of nieuwe partner zoeken met dezelfde naam?
quote:isabon schreef op 21 augustus 2011 @ 22:13:
Ik zou "is gek" achter de naam laten tatoeëren
Ohhh jongens, hou op! IK krijg echt buikpijn van het lachen hier!