tattoo-talk
dinsdag 7 oktober 2014 om 08:08
Op FOK en bokt zijn tattoo discussies. Heel leuk ik lees die en zou willen dat ik op Bokt mee zou kunnen praten. Maar ik moet eerst 25 paard gerelateerde berichten plaatsen, maar ik heb geen paard en vind ze ook niets aan. Dus ja ik hoor niet op een paardenforum. Maar vind het topic erg leuk.
Ik mis dat hier, dus alles wat met tattoos te maken heeft, of je plannen zijn, delen maar.
Ik heb volgende maand een afspraak met alexandr cormacov, ik wil mijn rug vol met realistic flowers en dat dan hij heel goed. Aangezien ik geen idee heb hoeveel ik daar voor moet sparen, ga ik langs om een ontwerpte bespreken en te horen wat het kost. Sws heeft hij een lange wachtlijst.
Ik mis dat hier, dus alles wat met tattoos te maken heeft, of je plannen zijn, delen maar.
Ik heb volgende maand een afspraak met alexandr cormacov, ik wil mijn rug vol met realistic flowers en dat dan hij heel goed. Aangezien ik geen idee heb hoeveel ik daar voor moet sparen, ga ik langs om een ontwerpte bespreken en te horen wat het kost. Sws heeft hij een lange wachtlijst.
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:04
quote:O.L.L.A schreef op dinsdag 07 oktober 2014 12:28 Ik ben mijn eigen sleeve aan het ontwerpen.
Verder heb ik al behoorlijk wat tattoos maar ben ineens niet meer zo gek op ''mijn'' tattooeerder zijn stijl.
Dus ik ga op zoek naar een ander.
Waar ging je heen?
Waar ik woon heb je geen goede, mss wel voor een klein plaatje. Maar voor het echte grote werk moet ik een eind rijden.
Verder heb ik al behoorlijk wat tattoos maar ben ineens niet meer zo gek op ''mijn'' tattooeerder zijn stijl.
Dus ik ga op zoek naar een ander.
Waar ging je heen?
Waar ik woon heb je geen goede, mss wel voor een klein plaatje. Maar voor het echte grote werk moet ik een eind rijden.
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:05
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:06
quote:daj schreef op dinsdag 07 oktober 2014 12:43 He hallo, wat leuk een tattoo topic.
Ik heb er ondertussen meerderen, maar ben nu bezig met een halve sleeve (onderarm), en "mijn " tattooster heeft een prijs gewonnen op eerder genoemde convention.
Ze is geweldig met realistische tattoos.
Mandy dus? Of candy cane
Ik vermoed mandy van fearless. Geweldige artiest. Jammer van haar wachtlijst.
Ik heb er ondertussen meerderen, maar ben nu bezig met een halve sleeve (onderarm), en "mijn " tattooster heeft een prijs gewonnen op eerder genoemde convention.
Ze is geweldig met realistische tattoos.
Mandy dus? Of candy cane
Ik vermoed mandy van fearless. Geweldige artiest. Jammer van haar wachtlijst.
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:08
quote:GrumpyCat1983 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 12:49 Iemand hier die een artist weet die zoiets realistisch kan zetten? Mijn eigen artist is meer van de japans en cartoony
(het is voor mijn vriend ditkeer)
Bedoeling is een halve sleeve met dit Assasins Creed plaatje
Kijk eens op de portfolio van eugen mahu.
Hij zit hij needle art. hij is heel goed in dit soort kunstwerken.
Kijk eens op de portfolio van eugen mahu.
Hij zit hij needle art. hij is heel goed in dit soort kunstwerken.
dinsdag 7 oktober 2014 om 13:11
quote:GrumpyCat1983 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 12:49 Iemand hier die een artist weet die zoiets realistisch kan zetten? Mijn eigen artist is meer van de japans en cartoony
Eugen mahu!
Werkt bij needle art in gorichem. Die heeft meer van dit soort werk. Kijk anders op zijn fb.
Eugen mahu!
Werkt bij needle art in gorichem. Die heeft meer van dit soort werk. Kijk anders op zijn fb.
woensdag 8 oktober 2014 om 18:11
quote:daj schreef op woensdag 08 oktober 2014 13:58 Rachel van Mechelen van de Art studio in heeze is echt heel goed,
En heeft geen heel lange wachtlijst, zit in Heeze (NB). Ik heb haar aan het werk gezien op de conventie. Ze heeft ook gewonnen voor de zwart grijs categorie. Echt prachtig. Jammer dat ze geen kleur doet, ik was anders zeker naar haar toegegaan.
En heeft geen heel lange wachtlijst, zit in Heeze (NB). Ik heb haar aan het werk gezien op de conventie. Ze heeft ook gewonnen voor de zwart grijs categorie. Echt prachtig. Jammer dat ze geen kleur doet, ik was anders zeker naar haar toegegaan.
woensdag 8 oktober 2014 om 18:18
Wat leuk, een tattoo-topic!
Ik ben al ruim drie jaar aan het denken over een tattoo. Ik zou graag eentje willen, maar heb nog geen idee wat, laat staan op welke plek ik deze zou willen laten zetten,
Sowieso wil ik graag een tattoo met een diepe betekenis, die niet meteen duidelijk is voor buitenstaanders. Daarnaast wil ik een kleintje, die subtiel aanwezig is, maar die ik wel zelf kan zien.
Ik ben al ruim drie jaar aan het denken over een tattoo. Ik zou graag eentje willen, maar heb nog geen idee wat, laat staan op welke plek ik deze zou willen laten zetten,
Sowieso wil ik graag een tattoo met een diepe betekenis, die niet meteen duidelijk is voor buitenstaanders. Daarnaast wil ik een kleintje, die subtiel aanwezig is, maar die ik wel zelf kan zien.
zondag 12 oktober 2014 om 15:35
Nou ik ben weer geweest hoor! Zit nu met een brandende jeukende rug en het folie ging er steeds af dus nu heb ik een bloemetjes kussen en een bloemetjes matrashoes
Wel twijfel ik of ik de stukjes huidkleur in de bloemblaadjes met een fellere kleur wil laten opvullen. Maar dat ga ik bepalen als de boel genezen is en ik goed kan zien hoe de kleuren uit de verf komen.
Wel twijfel ik of ik de stukjes huidkleur in de bloemblaadjes met een fellere kleur wil laten opvullen. Maar dat ga ik bepalen als de boel genezen is en ik goed kan zien hoe de kleuren uit de verf komen.
zondag 12 oktober 2014 om 15:49
Ik lees ook mee. Wil ook graag iets op mijn bovenbeen maar ik weet nog niet wat. Iets in glas in lood-stijl lijkt me erg mooi. Ik wil ook graag een Chinese kersenbloesemboom op mijn kuit maar voorlopig ben ik nog te bang voor de pijn.
Heb ooit wel impuls tattoo's laten zetten en daar nooit spijt van gehad. Smiley-faces onder mijn grote tenen. Als experiment is de ene dieper gezet dan de andere. De minder diepe is bijna weg en de diepere laat ik om de twee jaar opnieuw zetten.
Heb ooit wel impuls tattoo's laten zetten en daar nooit spijt van gehad. Smiley-faces onder mijn grote tenen. Als experiment is de ene dieper gezet dan de andere. De minder diepe is bijna weg en de diepere laat ik om de twee jaar opnieuw zetten.
zondag 12 oktober 2014 om 17:27
quote:dorothyparker schreef op 12 oktober 2014 @ 15:43:
Wat een mooie tattoo!Thanks! Ben er erg blij mee ondanks het ongemak momenteel. Maar het is al voorzichtigjesaan aan het vervellen dus ik hoop over een paar dagen vel en jeuk vrij te zijn. Bij mijn arm was ik ook binnen een week overal vanaf dus gewoon even afwachten.
Wat een mooie tattoo!Thanks! Ben er erg blij mee ondanks het ongemak momenteel. Maar het is al voorzichtigjesaan aan het vervellen dus ik hoop over een paar dagen vel en jeuk vrij te zijn. Bij mijn arm was ik ook binnen een week overal vanaf dus gewoon even afwachten.
zondag 12 oktober 2014 om 17:41
Mijn arm is een halve sleeve met veel lijnen en schaduw en daar heb ik toch zeker week last van gehad. 3 dagen schaafwond gevoel en daarna jeuk jeuk jeuk en vellen. Mijn rug is afgelopen vrijdag gedaan en voelt alsof ik in de brandende zon in slaap ben gevallen. Maar is op zich prima te harden (voor de mensen die nog geen tattoos hebben het valt dus mee). Wel duurde het zetten van dit rugkunstwerkje in totaal 4 uur en na 3 uur was ik het gewroet in mijn rug wel beetje beu aan het worden haha.