Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo zit scheef

09-05-2018 10:42 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
Ik vind het echt een lelijke tattoo, op een lelijke plek. Maar hij zit wel recht.
Ik vind hem wel erg hellen, net alsof de schuine helling waar hij opstaat mist. Ik denk dat ik hem weg zou laten laseren want ik zou niet de rest van mijn leven tegen tegen een mislukte tattoo aan willen kijken.
Het konijn zit recht, maar zijn oortjes staan scheef. Misschien komt het daardoor dat het hele konijn scheef lijkt? Maar dat is ie niet hoor.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
AndreaX schreef:
09-05-2018 10:42

Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?

Ik zou er een goochelaar aan vast laten zetten. Dan lijkt het alsof hij dat beest ergens vandaan tovert..........Tjongejonge, hoe dom ben je om een konijn op je enkel te zetten.......werk je op een kinderboerderij of vind je dat nummer van Youp zo leuk ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
pearle schreef:
09-05-2018 16:35
sokken aandoen
Ik dacht aan een plaktattoo volgende keer.
KroegFilosoof schreef:
09-05-2018 18:33
Ik zou er een goochelaar aan vast laten zetten. Dan lijkt het alsof hij dat beest ergens vandaan tovert..........Tjongejonge, hoe dom ben je om een konijn op je enkel te zetten.......werk je op een kinderboerderij of vind je dat nummer van Youp zo leuk ?
Dan wellicht kan er nog 'in memoriam' kunstig om/onder worden gezet zodat het konijn weer recht lijkt te zitten.
Nou ja..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zag vanmorgen een vrouw die helemaal ondergetatoeeerd was met fletse tekeningen. Ze leek wel een oude Donald Duck.
retrostar wijzigde dit bericht op 09-05-2018 20:36
6.17% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zo scheef is ie toch niet? Bespreek het eens met de man die het gezet heeft
Ik vind vooral dat snuitje lelijk en grof, daar zou ik meer mee zitten dan dat ie zo scheef zit. Heb jij daar zelf geen last van? Is het op het plaatje ook zo grof?
s-groot wijzigde dit bericht op 09-05-2018 20:53
3.56% gewijzigd
foutje
S-Groot schreef:
09-05-2018 17:30
Ik vind hem wel erg hellen, net alsof de schuine helling waar hij opstaat mist. Ik denk dat ik hem weg zou laten laseren want ik zou niet de rest van mijn leven tegen tegen een mislukte tattoo aan willen kijken.
S-Groot schreef:
09-05-2018 20:52
Ik vind vooral dat snuitje lelijk en grof, daar zou ik meer mee zitten dan dat ie zo scheef zit. Heb jij daar zelf geen last van? Is het op het plaatje ook zo grof?

Ik denk dat jij een heel naar persoon bent.
chocolol schreef:
09-05-2018 21:56
Ik denk dat jij een heel naar persoon bent.

Interessant.
S-Groot schreef:
10-05-2018 14:30
Interessant.

Waarom zeg je zulke dingen tegen iemand die al onzeker is over of een tattoo scheef zit?

zeg je in het dagelijkse leven ook zulke dingen tegen mensen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven