Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo zit scheef

09-05-2018 10:42 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
AndreaX schreef:
09-05-2018 11:55
Dank je... dit helpt meer dan die reacties over dat ie wel goed zit enzo. Ik ga iig met alles aan de slag
Ook prima:
Het is een gedrocht van een konijn, hij zit ultra scheef en het komt nooit meer goed.
Beter zo?
AndreaX schreef:
Dank je... dit helpt meer dan die reacties over dat ie wel goed zit enzo. Ik ga iig met alles aan de slag

Ja wij zien het allemaal verkeerd nou goed :facepalm:
Lucylucille schreef:
09-05-2018 12:14
Ook prima:
Het is een gedrocht van een konijn, hij zit ultra scheef en het komt nooit meer goed.
Beter zo?

Ja kennelijk.
rozamunda schreef:
09-05-2018 12:00
hij zit niet goed. ik zou er een tribal overheen laten zetten
Gewoon doorkrassen joh. Lekker abstract, kan het ook niet "scheef" zijn.
been staat scheef, kan je iets aan laten doen
AndreaX schreef:
een heuveltje met grassprieten en extra schaduw en nog meer konijntjes :D
Lucylucille schreef:
09-05-2018 12:14
Ook prima:
Beter zo?
Nee want je ziet nogsteeds niet wat ik zie, je zei dat jij hem wel recht vind zitten.
Ik bedoel het ook niet zo dat ik niks met je tips wil doen en heb het ook niet specifiek over jou. Meer over de mensen die zeggen van ja deal met t, dát helpt niet echt want ze zeggegn er niet bij hoe
AndreaX schreef:
09-05-2018 12:34
. Meer over de mensen die zeggen van ja deal met t, dát helpt niet echt want ze zeggen er niet bij hoe
zoek hulp
je staat echt heel verkeerd in het leven
Oke nou sorry dat ik iets verkeerds zei. Aan sommige comments heb ik gewoon niks.
Iig bedankt voor alle tips en adviezen.
AndreaX schreef:
Nee want je ziet nogsteeds niet wat ik zie, je zei dat jij hem wel recht vind zitten.
Ik bedoel het ook niet zo dat ik niks met je tips wil doen en heb het ook niet specifiek over jou. Meer over de mensen die zeggen van ja deal met t, dát helpt niet echt want ze zeggegn er niet bij hoe

Go see the doctor, echt.
Leer kijken naar wat je wel hebt (een leuk konijn op je been) ipv focussen op wat niet is gegaan volgens jouw idee van perfectie.

Gewoon het glas half vol zien ipv half leeg.

En anders koop je hoge sokken... zeurkous
Lorem Ipsum
mss lukt het om er mee te dealen door naar schevere tatoos te kijken?
http://www.creemmagazine.com/wp-content ... gns-82.jpg
http://tattootoledo.com/wp-content/uplo ... 50x563.jpg
http://www.cuded.com/wp-content/uploads ... too-90.jpg
AndreaX schreef:

Natuurlijk zien wij niet wat jij ziet. Hij staat namelijk gewoon recht!
Dit hoort zo hoor. Helemaal niet scheef.
Life is short. Eat dessert first.
Ik vind alleen het voorhoofd raar, maar verder is het geen scheve tatoo hoor.
kan je dat onderbouwen, want zo heeft ze er niks aan
je kan ook expres je enkel breken en vragen of ze er tijdens het zetten rekening mee houden dat het konijntje rechtop moet :idee:
De tatoeage zit kaarsrecht, er mankeert werkelijk helemaal niets aan. Toen de stencil geplakt zat ben je er zelf mee akkoord gegaan.
Hij zit op je enkel, draag sokken en je ziet hem niet meer, net als de rest van de buitenwereld.

Je maakt er nu een heel drama van, terwijl je er naar verloop van tijd waarschijnlijk niet eens meer aan denkt.
Paar (gewoon in het zwart) grassprietjes ervoor bij laten zetten bij de zijkant van het konijnekontje?
Ik zie denk ik wat je gedoeld maar zooooo erg is is het niet. De tatoeage zit recht ligt puur aan de afbeelding dat is schijn.
de meeste mensen hebben na het zetten van een tattoo (en al helemaal bij de eerste) een vlaag van: wat heb ik gedaan, waarom, het kan er nooit meer af, is dit wel wat ik wilde
volgens mij gebeurt dit bij jou nu ook en in de vorm van een obsessie dat ie scheef zou zitten
wat niet zo is
over een paar weken ben je er aan gewend

met aanpassingen als gras eronder of schaduw erbij zou ik wachten, misschien als je na een jaar nog steeds er van overtuigd bent dat ie scheef is (wat niet zo is) dan kan je dat nog overwegen
Schattig konijntje. Ik snap wat je bedoeld met de hoek. Als hij 2 mm gekanteld was, dan zat hij platter. Gelukkig is het verschil wel echt heel klein, de meesten hier zien het niet eens. Daarnaast zal jouw been continue aan het bewegen zijn, dus dat hij een iniminie beetje scheef zit, gaat niemand zien. Het enige waar je dan nog aan moet werken is dat je het zelf kan accepteren. Persoonlijk zou ik er niks bij laten zetten, want dan ga je daar weer over obsessen. Het is een leuke tatoeage, hij ziet er goed gezet uit, je maakt het probleem groter in je hoofd. Probeer dat te onthouden.
En die Pikachu tattoo, leuk opgelost zeg!
rozamunda schreef:
09-05-2018 13:11
kan je dat onderbouwen, want zo heeft ze er niks aan
Het rechteroor komt direct vanuit het voorhoofd, vind ik raar.
Leuke tattoo.. precies mijn konijntje al zit mijn konijn nooit zo netjes recht ,)
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
sokken aandoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven