Tattoo zit scheef
woensdag 9 mei 2018 om 10:42
Hallo allemaal,
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
woensdag 9 mei 2018 om 10:51
woensdag 9 mei 2018 om 10:52
Ik heb het eigenlijk nog niet verteld... ben al een keer terug gegaan voor een touch up en ben bang dat als ik nog een keer terug ga voor dit dat ik dan zit te zeuren..
woensdag 9 mei 2018 om 10:53
Haha da's een goeie redding.
woensdag 9 mei 2018 om 11:02
yourlocalhero schreef: ↑09-05-2018 10:46Nee even serieus...waarom zeg je er niets van als je hem zelf niet goed vind zitten...
Dit. Je bent zelf akkoord gegaan met de plaatsing van het stencil. Waarom zei je er niet meteen iets van, je weet toch dat je er de rest van je leven tegenaan moet kijken?
woensdag 9 mei 2018 om 11:06
Ja iknow, ik weet niet waarom ik toen dacht van nou ja t zit wel prima. Maar t zit er nu al dus hij kan niet meer verplaatst worden.
woensdag 9 mei 2018 om 11:13
woensdag 9 mei 2018 om 11:15
Die twee zwarte lijntjes zijn dus hoe t konijn zit vs hoe m’n enkel zit.AndreaX schreef: ↑09-05-2018 10:57Krijg m er niet op... ff kijken hoe dat moet
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=mmy3 ... vK65xZNfYU
Well, dit is het beste wat ik kan. Andere linkjes werken niet