Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo zit scheef

09-05-2018 10:42 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
- Verwijderen
- plastisch chirurg je huid ‘recht’ zetten
- tekening uitbreiden zodat het konijn in context goed staat
- accepteren.

Best veel opties :)
Uit laten gummen??

Nee even serieus...waarom zeg je er niets van als je hem zelf niet goed vind zitten...
Wat zei de tatoeëerder naar aanleiding van je klacht?
Enkel zo houden dat konijn recht staat?
Helaas niks aan te doen, erop is erop.. tenzij het een plakplaatje is ;-) ? Misschien lijkt het zo, omdat je toch naar je enkel moet kijken je been wat draait ofzo. Enige wat je kan doen is dan weg laten halen...
Foto?
Ik heb deze ooit eens gezien.

De eerste tattoo was dus de pokemon in het schilderij. Persoon met tattoo was hierover ontevreden (logisch) iemand anders heeft er dus dit van gemaakt met de lelijke tattoo als basis.
Zoiets zou je ook kunnen bedenken.

Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ja, weer naar de tatooshop gaan en er een heuveltje onder laten tekenen.
ouwewijsneus schreef:
09-05-2018 10:46
Wat zei de tatoeëerder naar aanleiding van je klacht?
Ik heb het eigenlijk nog niet verteld... ben al een keer terug gegaan voor een touch up en ben bang dat als ik nog een keer terug ga voor dit dat ik dan zit te zeuren..
IBIopviva schreef:
09-05-2018 10:51
Ik heb deze ooit eens gezien.

De eerste tattoo was dus de pokemon in het schilderij. Persoon met tattoo was hierover ontevreden (logisch) iemand anders heeft er dus dit van gemaakt met de lelijke tattoo als basis.
Zoiets zou je ook kunnen bedenken.

Afbeelding

Haha da's een goeie redding.
-
anoniem_345081 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 10:11
0.00% gewijzigd
Gras eronder.
yourlocalhero schreef:
09-05-2018 10:46
Nee even serieus...waarom zeg je er niets van als je hem zelf niet goed vind zitten...

Dit. Je bent zelf akkoord gegaan met de plaatsing van het stencil. Waarom zei je er niet meteen iets van, je weet toch dat je er de rest van je leven tegenaan moet kijken?
Dit is trouwens waarom ik altijd alleen winkel. Je komt altijd met rare dingen thuis onder druk van moeders, zussen en vriendinnen. Lekker op je gemak en rustig in je eentje beslissen is het beste.
Trotter schreef:
09-05-2018 11:02
Dit. Je bent zelf akkoord gegaan met de plaatsing van het stencil. Waarom zei je er niet meteen iets van, je weet toch dat je er de rest van je leven tegenaan moet kijken?
Ja iknow, ik weet niet waarom ik toen dacht van nou ja t zit wel prima. Maar t zit er nu al dus hij kan niet meer verplaatst worden.
Glas bier erbij.
nog een konijntje er schuin onder? Heb je volgende maand je hele enkel vol konijntjes!
lilalinda schreef:
09-05-2018 11:09
nog een konijntje er schuin onder? Heb je volgende maand je hele enkel vol konijntjes!
Haha ja daar dacht ik ook al aan maar idk haha
lilalinda schreef:
09-05-2018 11:09
het idee lijkt wellicht lachwekkend maar je kan er natuurlijk ook nog 2 of 3 naast laten plaatsen zodat je een soort van armband krijgt van speelse konijntjes!
Ik vind 'm prima, lijkt me recht tov je enkelstand (natuurlijk niet tov de grond, maar dat is ook minder logisch)
Waarom een konijn?
AndreaX schreef:
09-05-2018 10:57
Krijg m er niet op... ff kijken hoe dat moet

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=mmy3 ... vK65xZNfYU

Well, dit is het beste wat ik kan. Andere linkjes werken niet
Die twee zwarte lijntjes zijn dus hoe t konijn zit vs hoe m’n enkel zit.
LizBakker schreef:
09-05-2018 11:00
Gras eronder.
Zand erover.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
hij zit gewoon goed hoor. je hebt je been schuin naar achter en dan zit hij anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven