Te warm voor BH
maandag 16 juli 2018 om 19:07
Ondanks dat ik afgelopen week mijn ultiem goedzittende bh heb gevonden (zie ook een vorig topic over dit onderwerp) zet ik momenteel aan alle kanten uit door de hitte. Ik was vanmorgen vol goede moed begonnen maar tegen een uur of 2 had ik zo heet dat ik dacht...de tyfus...ik trek hem uit en ga gewon boodschappen doen.
Uiteraard wel mijn kleding aangepast op het behaloze avontuur en een corrigerende body aangetrokken. maar man...had ik 10 jaar eerder moeten doen met dit weer hahaha. Ze hingen ietwat lager maar dat moet dan maar.
Ik draag 80E bij de weg...maar met hetgeen ik aanhad (een corrigerende body en een min of meer hooggesloten jumpuit in het zwart en stevige stof) voelde ik mij bevrijd.
Naar het werk zou ik het niet doen uiteraard maar morgen nog een dagje vrij en weg met man en weliswaar een jurkje in de kast gevonden wat met corrigerend hemdje ook bh loos kan....
Hoe staan jullie hier in?
Uiteraard wel mijn kleding aangepast op het behaloze avontuur en een corrigerende body aangetrokken. maar man...had ik 10 jaar eerder moeten doen met dit weer hahaha. Ze hingen ietwat lager maar dat moet dan maar.
Ik draag 80E bij de weg...maar met hetgeen ik aanhad (een corrigerende body en een min of meer hooggesloten jumpuit in het zwart en stevige stof) voelde ik mij bevrijd.
Naar het werk zou ik het niet doen uiteraard maar morgen nog een dagje vrij en weg met man en weliswaar een jurkje in de kast gevonden wat met corrigerend hemdje ook bh loos kan....
Hoe staan jullie hier in?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 16 juli 2018 om 20:17
Ik draag 85 F en loop geregeld zonder BH. Mede daardoor zijn ze nog redelijk pront voor hun grootte. veel mensen denken dat je hangborsten krijgt door geen BH te dragen maar het tegendeel is waar, je krijgt met BH juist sneller hangborsten omdat je borstspieren dan weinig hoeven doen, zonder BH doen de borstspieren meer en blijven ze stevig. Maar goed, dat is een beetje off topic.
Zonder BH kan prima, als je je kleding er iets op aanpast. Ik zie weleens vrouwen lopen in een oud T-shirt zonder BH, dat kan echt niet in mijn optiek, staat zo onverzorgd. Maar met de juiste kleding, geen probleem.
Zonder BH kan prima, als je je kleding er iets op aanpast. Ik zie weleens vrouwen lopen in een oud T-shirt zonder BH, dat kan echt niet in mijn optiek, staat zo onverzorgd. Maar met de juiste kleding, geen probleem.
maandag 16 juli 2018 om 20:25
Zonder bh ziet het er niet uit, zwabbert het alle kanten op, voelt het heel oncomfortabel (zeker met dit weer) en doet het pijn. Ik draag dus juist heel graag een bh. Maat 95E (voor de beeldvorming; dezelfde cupgrootte als 80H of 70J), geen padded of voorgevormde gevallen, maar wel met beugel.
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:31
8.28% gewijzigd
maandag 16 juli 2018 om 20:30
Ik vind mijn borsten veel te veel schommelen zonder BH en dat voelt niet fijn. Ik draag nooit padded BH's. Wel tshirt BH's met daaronder een siliconen tepelbedekker. Die heb ik omdat ik nogal pronte tepels heb en dat vind ik op kantoor niet zo'n succes. Maar ik heb een hekel aan die padded en voorgevormde BH's dus vandaar die tepelplakkers. En nee, ik heb het met BH niet warmer dan zonder.
maandag 16 juli 2018 om 20:31
Ik vind mijn bh niet te warm met dit weer, verbaas mij eerder over al dames met een spijkerbroek aan, man hoe houden die het uit!
Ik heb zelf cupmaat 75G en nu ik zwanger ben is het helemaal niet om aan te zien. Lola Ferrari was er niets bij...
Ik sta voor de klas, mbo, dus zonder bh is écht geen optie. Die puberjongens van zeventien weten niet waar ze kijken moeten, voor hen ongemakkelijk en nog meer voor mij.
Dus nee, bh aan zodra ik de deur uit stap en eigenlijk ook altijd thuis. Zit prima, niks knellends of warm.
Ik heb zelf cupmaat 75G en nu ik zwanger ben is het helemaal niet om aan te zien. Lola Ferrari was er niets bij...
Ik sta voor de klas, mbo, dus zonder bh is écht geen optie. Die puberjongens van zeventien weten niet waar ze kijken moeten, voor hen ongemakkelijk en nog meer voor mij.
Dus nee, bh aan zodra ik de deur uit stap en eigenlijk ook altijd thuis. Zit prima, niks knellends of warm.
maandag 16 juli 2018 om 20:35
Waar koop je zo’n tepelbedekker? Ik zou nl ook wel eens een dunne bh willen, maar dat staat echt heel onfatsoenlijk.dannas schreef: ↑16-07-2018 20:30Ik vind mijn borsten veel te veel schommelen zonder BH en dat voelt niet fijn. Ik draag nooit padded BH's. Wel tshirt BH's met daaronder een siliconen tepelbedekker. Die heb ik omdat ik nogal pronte tepels heb en dat vind ik op kantoor niet zo'n succes. Maar ik heb een hekel aan die padded en voorgevormde BH's dus vandaar die tepelplakkers. En nee, ik heb het met BH niet warmer dan zonder.
maandag 16 juli 2018 om 20:46
Onfatsoenlijk ja?MinkeDeWit schreef: ↑16-07-2018 20:35Waar koop je zo’n tepelbedekker? Ik zou nl ook wel eens een dunne bh willen, maar dat staat echt heel onfatsoenlijk.
We worden echt steeds preutser.
maandag 16 juli 2018 om 21:15
Ik vind het vreselijk zonder bh te lopen. Heb m altijd aan, liefst slaap ik er nog mee. Ja ik weet dat gezegd word dat het eigenlijk niet mag/ goed is, mij n biet. De reden waarom vergeet ik eigenlijk ook altijd.
Ik kan me altijd wel verbazen om die mensen die met dit weer overal lak aan hebben qua kleding/ uiterlijk of gedrag. Want ja we hebben het zo warm
Ik kan me altijd wel verbazen om die mensen die met dit weer overal lak aan hebben qua kleding/ uiterlijk of gedrag. Want ja we hebben het zo warm
maandag 16 juli 2018 om 21:16
Je zou het moeten zien. In rust steken ze al een halve centimeter uit.
maandag 16 juli 2018 om 21:38
MinkeDeWit schreef: ↑16-07-2018 21:16Je zou het moeten zien. In rust steken ze al een halve centimeter uit.
maandag 16 juli 2018 om 22:02
Ik neig dan ook mee te gaan met Ginny Jones (mits stijlvol idd)
Geen enkele last gehad van zwabbertieten vanavond (zelfs net nog bij een vriendin koffie gaan drinken).
Er stonden geen mensen met pek, veren en hooivorken aan het begin van de straat dus ik dacht..mwhaaa kan best.
Ondertussen ben ik ongesteld en aan het plassen geslagen, voor de verontruste forummers daarom: morgen pas ik mijn beha gewoon weer....
Geen enkele last gehad van zwabbertieten vanavond (zelfs net nog bij een vriendin koffie gaan drinken).
Er stonden geen mensen met pek, veren en hooivorken aan het begin van de straat dus ik dacht..mwhaaa kan best.
Ondertussen ben ik ongesteld en aan het plassen geslagen, voor de verontruste forummers daarom: morgen pas ik mijn beha gewoon weer....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 16 juli 2018 om 22:09
Bij Bol.com. Ik heb de nippies adhesive skin tepelbedekkers. Zijn alleen niet meer verkrijgbaar zie ik. Maar als je zoekt op tepelbedekkers vind je wel het e.e.a..MinkeDeWit schreef: ↑16-07-2018 20:35Waar koop je zo’n tepelbedekker? Ik zou nl ook wel eens een dunne bh willen, maar dat staat echt heel onfatsoenlijk.
Bevallen echt heel goed en je kan ze gewoon onder de kraan wassen.
maandag 16 juli 2018 om 22:23
Ik vind dat je je aanstelt.MinkeDeWit schreef: ↑16-07-2018 22:16Billen heeft ook iedereen, en sommigen een cameltoe. Die hoef je ook niet te zien. Of borst- en buikhaar.
maandag 16 juli 2018 om 22:26
Inderdaad, zo ken ik er nog wel een paar: Haar uit de neus, haar op tenen, blonde wenkbrauwen, muffin rolls, allemaal moeder natuur!MinkeDeWit schreef: ↑16-07-2018 22:16Billen heeft ook iedereen, en sommigen een cameltoe. Die hoef je ook niet te zien. Of borst- en buikhaar.
Ik zou ook niet graag bij alle mannen hun bobbel in hun broek hoeven zien zitten.
En als lange tepel vrouw krijg je opmerkingen ("heb je het koud?"), of kijken mensen meer naar je borsten als je geen bh of een te dunne bh aantrekt. Dat is irritant.
maandag 16 juli 2018 om 22:31
Borsten met pronte tepels worden door mannen over het algemeen als zeer seksueel aantrekkelijk gezien. En dat is nu net niet de uitstraling die ik op kantoor wil hebben. En dus plak ik mijn tepels af zodat ze niet zo uitsteken. Scheelt een hoop blikken. Daar kan je heel ingewikkeld over doen maar grote borsten met harde tepels wordt al snel geassocieerd met sex. Klaar. Net zoals dikke rode lippen en hoge hakken met een heel kort rokje.
Privé plak ik die dingen nooit op, maar zakelijk dus wel.
Privé plak ik die dingen nooit op, maar zakelijk dus wel.
maandag 16 juli 2018 om 22:51
Nou, no go zei ik niet, ik bedoel meer dat sommige vrouwen zich niet comfortabel voelen met opvallende beharing, zonder make-up, of zonder ondergoed.sprokkelientje schreef: ↑16-07-2018 22:37Gelijk hebbie dannas.
Wist overigens niet dat het hebben van blonde wenkbrauwen ook een no go was.
maandag 16 juli 2018 om 22:55
Grappig. Juist met dit warme weer moet ik er niet aan denken bh-loos te lopen. Veel te warm en zweterig onder mijn borsten! Nu draag ik nooit bh's met padding. Misschien dat ik daarom mijn bh niet als warm ervaar..
Zichtbare tepels vind ik niet zo'n issue. Dat ik zonder bh geen getailleerde kleding aan kan neem ik zeker wel mee in mijn overweging
Zichtbare tepels vind ik niet zo'n issue. Dat ik zonder bh geen getailleerde kleding aan kan neem ik zeker wel mee in mijn overweging
Ik geloof niet meer in sprookjes.