tepelpiercing
zondag 7 juli 2013 om 05:57
Ik wil al even een tepelpiercing. Ik kom er niet aan uit. Ringetje of staafje in het begin? Het duurt heel lang voor je het kan (laten) omwisselen voor iets mooiers.
Wat is het handigste met schoonmaken?
Tot nu toe ben ik er ook erg zenuwachtig voor, bang voor de pijn van het zetten. Ook al is het maar een paar seconden pijn. Wie helpt mij over de spreekwoordelijke drempel heen ???
Ik wil hem graag vanavond laten zetten. Of morgen.
Wat is het handigste met schoonmaken?
Tot nu toe ben ik er ook erg zenuwachtig voor, bang voor de pijn van het zetten. Ook al is het maar een paar seconden pijn. Wie helpt mij over de spreekwoordelijke drempel heen ???
Ik wil hem graag vanavond laten zetten. Of morgen.
zaterdag 13 juli 2013 om 08:50
Ja het deed even pijn, het pijnlijkste vond ik toen ze daarna het staafje er in deden. AUW. Maar goed het was dus 2 tellen. Toen heeft het 2 uurtjes wat gebrand en daarna was het over. Ik was eigenlijk bang dat ik amper kon slapen, aangezien ik op mijn zij/buik slaap, maar ik voel geen grijntje pijn. Gewoon niets.
Tepel is iets dikker nu, maar oh wat staat het mooi! Ik ben super blij dat ik het gedaan heb!
Tepel is iets dikker nu, maar oh wat staat het mooi! Ik ben super blij dat ik het gedaan heb!