Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
20-03-2019 11:32
Het maakt mijn huid rustig, egaler,zachter en gladder.
OK, dankjewel, ik heb het net in mijn mandje gegooid :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de rosehip ook fijn. En de prijs ook.
Hmm, de Vitamin C Suspension 30% in Silicone bevalt hier niet goed. Ik krijg er rode ruwe vlekken van. Ik overweeg het terug te sturen, maar ik denk dat de kosten daarvan (naar Engeland) hoger zijn dan het product zelf.

Jullie zijn trouwens goede reclame voor The Ordinary. Ik heb er net de EUK 134 0.1% en de cleanser gekocht. Al zou ik willen dat ze de producten simpeler namen zouden geven. Ik moet telkens opzoeken wat ik nou precies heb en of ik dat kan mixen.

Douglas valt me tegen. Ze hebben niet alles. Sommige producenten zijn wel bij de Duitse Douglas te krijgen, dus het is geen probleem met leveren. Dus toch maar even weer wachten op mijn pakketje uit Engeland.
Alle reacties Link kopieren
boerinnetje-van-buuten schreef:
11-04-2019 21:04
Hmm, de Vitamin C Suspension 30% in Silicone bevalt hier niet goed. Ik krijg er rode ruwe vlekken van. Ik overweeg het terug te sturen, maar ik denk dat de kosten daarvan (naar Engeland) hoger zijn dan het product zelf.

Jullie zijn trouwens goede reclame voor The Ordinary. Ik heb er net de EUK 134 0.1% en de cleanser gekocht. Al zou ik willen dat ze de producten simpeler namen zouden geven. Ik moet telkens opzoeken wat ik nou precies heb en of ik dat kan mixen.

Douglas valt me tegen. Ze hebben niet alles. Sommige producenten zijn wel bij de Duitse Douglas te krijgen, dus het is geen probleem met leveren. Dus toch maar even weer wachten op mijn pakketje uit Engeland.
Ik ben inmiddels toch ook gestopt met de vitamine c. Ik had de suspension 23%. Ik ben overgestapt op de vitamine c booster van Paula's Choice. Duurder, dat zeker. Maar ik had 20% korting en hij is toch echt fijner en een stuk gebruiksvriendelijker.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat je van de cleanser vindt Boerinnetje, hij viel mij uiteindelijk tegen. Ik blijf trouw aan mijn Clinique-balm. Duurder, maar ook veel grotere verpakking en je hebt er minder van nodig dus gaat langer mee.

De Vit C23 beviel mij ook niet zo. Ik gebruik de Vit C in Vit F, die smeert wel lekker weg. Paula's Choice vind ik ook een fijn merk trouwens, wat goed dat je 20% korting kreeg, dat is echt de moeite waard!
ainne wijzigde dit bericht op 12-04-2019 16:04
1.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Vit C in Vit F, bevalt erg goed, ben denk ik al aan mijn vierde flesje bezig.
Help, ik zie door de bomen het bos niet meer.. Zóveel producten en wanneer/in welke volgorde gebruik je wat!?

Misschien kunnen jullie me helpen:
Ik ben 'n twintiger met een gevoelige, droge/normale huid. Soms wat roodheden en droge plekjes. Ik heb grote, verstopte poriën op en rond mijn neus.
Mijn neus moet wel echt 'gestript' worden, maar de rest van mijn huid vooral gehydrateerd.

Nu gebruik ik de pixi glow toner met 5% glycolic acid (misschien na deze overstappen op die van TO? Iemand daar goede ervaringen mee?) Facewash + serums die ik nu gebruik zijn van khiels. Oh, en nog een facemist van mario badescu, gewoon omdat dat lekker fris is.

Ik zat te denken aan:
- niacinamide 10% - voor die poriën rond mijn neus
- evt de toner, als vervanging van mijn pixi glow
- buffet of iets anders in die richting, gezien iedereen zo enthousiast is..

En/of een lekkere olie om met mijn creme te mengen? Andere aanraders zijn welkom, ik heb geen idee namelijk.. :proud:
@BaronTrump: ik zou ze even mailen. Dan krijg je een advies binnen 24 uur. Heb ik ook gedaan.
Ok, ik heb een flesje EUK en een flesje Ascorbic acid 8%+alpha arbutin 2%, maar weet niet helemaal wanneer deze te gebruiken. Iemand tips?

Ik begin altijd met buffet, dan hyaluronic acid 2%+B5, dan eentje met zinc (kom even niet op de naam) en dan natural moisturizing factors +HA.

's avonds in plaats van de zinc, retonoid, die ik nu vervang voor retinol 0.2%.

Waar fiets ik die EUK en vitamine C ertussen?
Star: op de site van Douglas staat bij de producten veel duidelijk waar het wel en niet mee samen gaat en of het voor ochtend of avond is. Dus daar spiek ik nu af en toe.

Ik heb er trouwens één product besteld dat net op ging nadat ik mijn hele bestelling bij The Ordinary gedaan had. Was er meteen de volgende dag, geen bezorgkosten. Dus dat vind ik (voor de dingen die ze wel hebben) zeker een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de regimen guide van The Ordinary

https://theordinary.com/regimenguide
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
06-03-2019 16:52
Oooeee een cleanser! Die gaat in het mandje!

https://theordinary.com/product/rdn-squ ... ml?redir=1
Hoe lang doe je ongeveer met die cleanser? Ik ben na een halfjaar door mijn eerste flesjes verzorging heen (hyaluronzuur, niacinamide, squalene) en wil binnenkort weer gaan bestellen.
Ja maar dat is zo'n boekwerk :cry:

Maar wel handig op zich, ik ga het allemaal maar eens gewoon op een post-it opschrijven :proud:
Als er trouwens staat gaat niet samen met, dan gaat het over dat moment neem ik aan? Dus je kan wel het een 's ochtends en het ander 's avonds gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
06-03-2019 21:15
Gebruik nu sinds een paar weken de rose hip oil. Machtig wat een super goed spul is dat!!
Waar gebruik je dat voor? Ik heb nu nog de squalene, maar volgens de adviseurs van deciem zou in ook voor de rosehip kunnen kiezen.

Heb de eerdere antwoorden nu ook gezien, thnx!
bonnieux wijzigde dit bericht op 13-04-2019 19:23
8.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje1980 schreef:
12-04-2019 14:03
Ik gebruik ook Vit C in Vit F, bevalt erg goed, ben denk ik al aan mijn vierde flesje bezig.
Werken die goed tegen je roodheid?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-04-2019 14:20
Ok, ik heb een flesje EUK en een flesje Ascorbic acid 8%+alpha arbutin 2%, maar weet niet helemaal wanneer deze te gebruiken. Iemand tips?

Ik begin altijd met buffet, dan hyaluronic acid 2%+B5, dan eentje met zinc (kom even niet op de naam) en dan natural moisturizing factors +HA.

's avonds in plaats van de zinc, retonoid, die ik nu vervang voor retinol 0.2%.

Waar fiets ik die EUK en vitamine C ertussen?

Savonds de vit c en in de ochtend de euk?
Alles laagje voor laagje of gewoon 2 of 3 producten tegelijk in je hand druppelen en dan smeren.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-04-2019 14:20
Ok, ik heb een flesje EUK en een flesje Ascorbic acid 8%+alpha arbutin 2%, maar weet niet helemaal wanneer deze te gebruiken. Iemand tips?

Ik begin altijd met buffet, dan hyaluronic acid 2%+B5, dan eentje met zinc (kom even niet op de naam) en dan natural moisturizing factors +HA.

's avonds in plaats van de zinc, retonoid, die ik nu vervang voor retinol 0.2%.

Waar fiets ik die EUK en vitamine C ertussen?
Ik meng 2 druppels Euk door mijn dagcrème. Vitamine C gebruik ik als masker. Ongeveer 1x per 3 dagen. Mocht je op FB zitten dan is er een zeer handige pagina met zeer veel informatie en mensen die er ontzettend veel van af weten. The Ordinary and Deciem chat room
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-04-2019 19:13
Als er trouwens staat gaat niet samen met, dan gaat het over dat moment neem ik aan? Dus je kan wel het een 's ochtends en het ander 's avonds gebruiken?
Ja, klopt. Niet samen betekent dat op verschillende dagdelen wel kan, bijvoorbeeld het ene in de ochtend en het andere in de avond.
Hoi,
Ik ben the ordinary aan het uittesten.
Heb via Douglas nu gekocht:

* Hyaluronic acid 2% + B5
* aha 30% en bha 2% peeling solution

Tot nu toe erg tevreden.

Graag wil ik een routine, iemand tips?
Welke producten en volgorde?
Ik heb een vochtarme huid met af en toe wat acné.
Ik zoek iets tegen rimpels/ fijne lijntjes en tegen acné.
Alle reacties Link kopieren
Geen tips wat betreft routine maar denk aan dagelijkse hoge spf bij gebruik van aha en bha. Het hele jaar door maar zeker nu.
Alle reacties Link kopieren
Eviva_83 schreef:
24-06-2019 08:43
Hoi,
Ik ben the ordinary aan het uittesten.
Heb via Douglas nu gekocht:

* Hyaluronic acid 2% + B5
* aha 30% en bha 2% peeling solution

Tot nu toe erg tevreden.

Graag wil ik een routine, iemand tips?
Welke producten en volgorde?
Ik heb een vochtarme huid met af en toe wat acné.
Ik zoek iets tegen rimpels/ fijne lijntjes en tegen acné.
Ik zou zoiets doen:

Ochtend: hyaluronic acid gevolgd door niacinamide serum en dagcrème met spf 30 of 50

Avond: aha of bha, gevolgd door retinol-product (the ordinary heeft er diverse ) en eventueel moisturizer

Af en toe: de aha 30% en bha 2% peeling solution, want dat is heftig spul. Niet te vaak gebruiken.

Dan heb je volgens mij een prima routine te pakken.
Had het niet verwacht na al die goede verhalen maar wat is Natural Moisturizing Factors + HA rot spul. Het is dik waardoor het moeilijk uit de tube komt en je vaak teveel gebruikt. Daarnaast moet ik het echt met iets anders gebruiken anders voelt m'n huid zo droog.

Had er een review voor geschreven op de site maar die hebben ze niet geplaatst... gemeen hoor om alleen goede reviews door te laten.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
24-06-2019 12:37
Had het niet verwacht na al die goede verhalen maar wat is Natural Moisturizing Factors + HA rot spul. Het is dik waardoor het moeilijk uit de tube komt en je vaak teveel gebruikt. Daarnaast moet ik het echt met iets anders gebruiken anders voelt m'n huid zo droog.

Had er een review voor geschreven op de site maar die hebben ze niet geplaatst... gemeen hoor om alleen goede reviews door te laten.
Oh dat is wel een afknapper. ..
Jufjoke schreef:
24-06-2019 11:39
Ik zou zoiets doen:

Ochtend: hyaluronic acid gevolgd door niacinamide serum en dagcrème met spf 30 of 50

Avond: aha of bha, gevolgd door retinol-product (the ordinary heeft er diverse ) en eventueel moisturizer

Af en toe: de aha 30% en bha 2% peeling solution, want dat is heftig spul. Niet te vaak gebruiken.

Dan heb je volgens mij een prima routine te pakken.
Dankjewel voor je hulp jufjoke!
Ik ga ze proberen.
Ik wil als laatste stap inderdaad de dagcrème met spf (die ik ook dankzij jouw tip heb) van Paula's choice gebruiken.

Ben je bekend met de rosehip oil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven