Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
mano28 schreef:
29-06-2018 12:27
Ik ben nu paar maanden bezig met producten van the ordinary
Ik gebruik ‘s ochtends marine-hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, niacinamide 10% +zinc 1% ,-natural-moisturizing-factors-ha

‘S avonds: marine hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, madelic acid 10% + ha ,argan olie

Ik had altijd last van puisten,en dan echt flinke ontstekingen. Nu voel ik er 1 opkomen maar komt niet meer door.

Wel heb ik veel vlekken van die puisten overgehouden en die gaan maar niet weg,had gehoop dat die snel weg zouden zijn. Het is wel verbeterd.

Weet iemand wat ik nog kan proberen van the ordinary om die vlekken te laten verdwijnen?

Ik twijfel om de buffet te bestellen,wat doet deze precies?
Buffet is een serum die verschillende dingen aanpakt. Zorgt voor hydratatie, werkt tegen fijne lijntjes, rimpels en zorgt voor een gladdere huid. Mijn flesje is nu bijna leeg en ik merk wel dat mijn fijne lijntjes wat minder opvallen en m'n huid blijft lekker zacht.
De vlekken worden minder als je retinol gebruikt, ik gebruik de granactive retinoid 5% elke avond.

Jammer dat er siliconen in de zonnebrand zitten. Hoop dat dit niet in de zonnebrand zit die nog uit moet komen.

Ze gaan ook parfum uitgeven: Avestan. Waarschijnlijk dit najaar. Ik hoop dat de prijzen ook worden net als bij de huidverzorging.
He hallo!

Ik ben ook enthousiast over TO. Gebruik nu al een hele tijd de niaciamide en ben daar super tevreden over. Nauwelijks last meer van onzuiverheden.
Ik ben ook wel benieuwd naar Buffet (anti-aging toch?). Kun je Buffet en Niaciamide na elkaar gebruiken? Of beter de ene s ochtends en de ander s avonds omdat het beide serums zijn?
Ik ga kijken naar de vit c en retinol!
Buffet ga ik ook meebestellen :-D
Mijn producten raken bijna op dus wil alvast gaan bestellen. Twijfel een beetje om magnesium of de azelaic te proberen.

Gebruik nu:
de ascorbid Acid powder,niacimide, nmf, hm moisturizer en retinol 2%.

Zou het nog een toevoeging zijn voor mijn ooit acne huidje die nu goed is alleen nog met grote poriën en mee eter hier en daar?
Jongens, ben ik nou gek? Mijn buffet is op, dus ik wilde Buffet + copper bestellen. Die is 28,90 ipv 14,80 voor de gewone buffet. Ik dacht dat dit merk juist altijd goedkoop was.

Hebben jullie er wel 29 euro voor betaald? En? Zien jullie er zo jong uit dat iedereen op het schoolplein van je kinderen je voor een kindbruidje aanziet?
anoniem_63bbf1e807fcd wijzigde dit bericht op 18-07-2018 13:30
6.96% gewijzigd
boerinnetje-van-buuten schreef:
18-07-2018 11:47
Jongens, ben ik nou gek? Mijn buffet is op, dus ik wilde Buffet + copper bestellen. Die is 28,90 ipv 14,80 voor de gewone buffet. Ik dacht dat dit merk juist altijd goedkoop was.

Hebben jullie er wel 29 euro voor betaald? En? Zien jullie er zo jong uit dat iedereen je voor een kindbruidje aanziet op school?
Ik gebruik de 'gewone' buffet.. heb geen last van overmatige haargroei.. Vind het een heerlijk product.
Ik ben tevreden over Buffet, die heb ik ook. Alleen vraag ik me af waar het prijsverschil vandaan komt.
Ja ik zag dat verschil ook en vroeg me meteen af wat er zo speciaal is aan die koper peptides.

Ik blijf ook maar bij de gewone buffet.
Zag ook dat ze nu haar producten hebben. Heeft iemand deze al getest? https://theordinary.com/product/rdn-mul ... ml?redir=1

Ik gebruik nu biosilk als het te pluizig wordt en gebruik nu 2x per week 3 minute miracle masker van aussie. Ben benieuwd of dit iets toevoegt. Heb wel last van schilfers omdat mijn hoofdhuid dan weer vettig is en dan weer heel droog.
TsumTsum schreef:
18-07-2018 20:18
Ja ik zag dat verschil ook en vroeg me meteen af wat er zo speciaal is aan die koper peptides.
Daar heb ik dus even op gegoogled. En het schijnt dat koper bij sommige mensen heel slecht valt. Het gezicht zwelt op, rimpels lijken juist dieper etc. Vooral als je het meteen elke dag gebruikt. Voor wie interesse heeft, google op 'copper uglies'.

Ik hou het dus op de oude buffet.
Ik heb de Buffet met copper peptides besteld toen het uitkwam en het flesje is nu net leeg. Lekker spulletje, absoluut, maar nu gebruik ik gewoon weer de Matrixyl, die is minstens zo fijn en makkelijker te combineren met andere acids/antioxidants. Persoonlijk vind ik de Matrixyl fijnder dan de (gewone) Buffet trouwens.
Matrixyl, ga ik uitchecken. Wat is het verschil met de gewone Buffet?
Er komt een winkel van Deciem in Amsterdam
vis66 schreef:
14-08-2018 23:06
Er komt een winkel van Deciem in Amsterdam
Leuk! En ik hoop dat ze het hier in de Hudson's Bay gaan verkopen zoals ze dat in Canada doen.
Voor alle fans in Nederland : )

Amsterdam Centrum
Now open!
Runstraat 10
Amsterdam, 1016 GK
Netherlands
Telephone
+31 (20) 2993202
Hours

Mon: 12:00pm-6:00pm
Tues - Sat: 10:00am-6:00pm
Sun: 12:00pm-6:00pm
De winkels en online shops zijn tot nader bericht gesloten.
Geen grap. De CEO heeft dit meegedeeld in een rare video. Je
kan het vast googlen. Ben ik even blij dat ik voorlopig nog genoeg produkten heb.
De CEO spoort niet. Heb gister nog wat dingen in m'n mandje gegooid maar nog niet besteld. Tijd terug was daar ook al gezeik met de CEO, of wellicht nog steeds, waardoor veel gebruikers zijn overgestapt op iets anders.

Is NMF meer een moisturizer voor in de zomer of juist ook goed voor de winter? Voor de winter heb ik vaak net iets meer nodig ook al werk met laagjes.
Na al dit gedoe ben ik ook wel klaar met TO hoor. theordinary.com werkt nog wel trouwens, het is alleen de Deciem-site die op zwart staat.

Maar joh, er zijn inmiddels zoveel andere geweldige alternatieven (Garden of Wisdom bv of Beauty Kitchen) en net zo betaalbaar, dus ik vind het wel best. Ik was een fan van het eerste uur en heb onwijs veel over skincare geleerd, maar ik ga dus echt niet als een gek producten kopen in een paniek.
Heb op zich wel met hem te doen want hij is echt compleet doorgedraaid, maar kom op hee, zo ga je toch niet met je klanten en collega's om?
Nee klopt, laatst had hij een hele meltdown op instagram en facebook waarbij hij een bedrijf zwart maakte en weet ik veel maar het bleek dat hij zelf alles tegen had zitten werken en geen verstand van zaken had.

Ik moet dus op zoek naar een alternatief voor Buffet. En weer op zoek naar een goede moisturizer die wellicht lijkt op NMF ook al heb ik die nog niet getest.

Ik denk dat Deciem/ The Ordinary te snel, te groot is geworden en het hem boven het hoofd is gestegen.
https://www.elle.com/beauty/makeup-skin ... axe-drama/

Hier de hele meltdown timeline ;-)
Ik moet vooral op zoek naar een alternatief voor mijn fronsrimpel, want ik vind de retinoid dingen echt fijn.
Garden of Wisdom, Star, via Victoria Health of als je wat meer hardcore wil, tretinoid. Dat kun je over the counter krijgen in Spanje, Portugal of Griekenland voor een paar Euro. Schijnt online te kunnen maar ik heb het gewoon tijdens mijn zomervakantie gekocht voor iets van €12.

https://www.victoriahealth.com/product/ ... tinol/1000
Deciem.com is ook gewoon in de lucht.
Ik ben net begonnen met deze producten en ben zeer tevreden. Vooral prijs/kwaliteit verhouding.
Zou jammer zijn dat het verdwijnt maar misschien is het een storm in een glas water.
Laten we het hopen. Maar ik zal er voorlopig niet bestellen.

Kwam dit net ook tegen:
https://www.nytimes.com/2018/10/10/styl ... tores.html
Ik kan op asos nog gewoon spullen bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven