The ordinary
dinsdag 19 december 2017 om 20:49

vrijdag 27 april 2018 om 16:37
Ik gebruik nu ongeveer een maand producten van TO. Ik ben begonnen met niacimide, vervolgens heb ik hyaluronic acid+ b5, rose hip oil, NMF, lacic acid, salicylic acid en deze week retinol 0,2% toegevoegd.
Ik merk een enorm verschil, ik heb eigenlijk geen acne of vette huid meer.
De rose hip oil vind ik niet lekker ruiken en drupt steeds uit de pipet. Ik ga hierna denk ik over op squalane. De NMF vind ik heel wisselend. Op vette huid was hij prima, bij wat droge plekjes is het niet voldoende.
Mijn favoriete producten zijn de niaciamide en de acids.
Op mijn verlanglijstje: squalane, aha+bha peel, sunscreen wanneer deze uitkomt. Ik heb nog glycolic toner staan, maar nog niet gebruikt.
Ik merk een enorm verschil, ik heb eigenlijk geen acne of vette huid meer.
De rose hip oil vind ik niet lekker ruiken en drupt steeds uit de pipet. Ik ga hierna denk ik over op squalane. De NMF vind ik heel wisselend. Op vette huid was hij prima, bij wat droge plekjes is het niet voldoende.
Mijn favoriete producten zijn de niaciamide en de acids.
Op mijn verlanglijstje: squalane, aha+bha peel, sunscreen wanneer deze uitkomt. Ik heb nog glycolic toner staan, maar nog niet gebruikt.
maandag 30 april 2018 om 10:59
Ik ben vandaag zonder make-up naar mijn werk. Nou ja, eyeliner en mascara, maar verder gewoon mijn blote huid en ik ben er blij mee.
Grappig, vroeger was het een cremepje van Lidl en dan de hele reutemeteut van makeup, nu doe ik eeeeuwen over de huidverzorging en de makeup doe ik in een minuut.
Ik heb teveel favorieten om op te noemen, haha, maar de nieuwe vitamine c + alpha arbutin staat nu op mijn verlanglijstje. Die sunscreen daar wacht ik niet meer op hoor, zijn sowieso zat goede alternatieven te vinden.
Grappig, vroeger was het een cremepje van Lidl en dan de hele reutemeteut van makeup, nu doe ik eeeeuwen over de huidverzorging en de makeup doe ik in een minuut.
Ik heb teveel favorieten om op te noemen, haha, maar de nieuwe vitamine c + alpha arbutin staat nu op mijn verlanglijstje. Die sunscreen daar wacht ik niet meer op hoor, zijn sowieso zat goede alternatieven te vinden.
maandag 30 april 2018 om 11:06
Had aan deciem gevraagd wanneer de sunscreen verkoop verwacht word maar dit is nog niet bekend. Waarschijnlijk begin zomer pas.
Gisteren nieuwe bestelling geplaatst;
Nmf moisturizer
Niacimide
Hylaron
En de vit poeder ( weet de naam even niet) hier ben ik echt heel erg benieuwd naa hoe deze gaat zijn.
Herken dat wel ainne. Ik draag sinds kort ook veel minder make-up. Alleen nog beetje poeder en oogmakeup.
Gisteren nieuwe bestelling geplaatst;
Nmf moisturizer
Niacimide
Hylaron
En de vit poeder ( weet de naam even niet) hier ben ik echt heel erg benieuwd naa hoe deze gaat zijn.
Herken dat wel ainne. Ik draag sinds kort ook veel minder make-up. Alleen nog beetje poeder en oogmakeup.

zondag 13 mei 2018 om 11:16
Voor moederdag heb ik mezelf net de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution gegeven, ook al moest ik extra voor verzending betalen. Hoewel ik flink wat zonnebrand gesmeerd heb, zijn mijn rode vlekken de afgelopen dagen weer zichtbaarder geworden. Hopelijk krijg ik die hiermee snel onder de knie.
En anders vind ik het gewoon geinig om zo'n peeling op mijn kop te smeren. Jullie er goede ervaringen mee? Of slechte?
En anders vind ik het gewoon geinig om zo'n peeling op mijn kop te smeren. Jullie er goede ervaringen mee? Of slechte?

zondag 13 mei 2018 om 21:21
Ik vind het ruiken naar barbecuesaus. Vooral niet te dik opsmeren overigens. Heb ik 1 keer gedaan en daar heb ik dagen last van gehad.boerinnetje-van-buuten schreef: ↑13-05-2018 11:16Voor moederdag heb ik mezelf net de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution gegeven, ook al moest ik extra voor verzending betalen. Hoewel ik flink wat zonnebrand gesmeerd heb, zijn mijn rode vlekken de afgelopen dagen weer zichtbaarder geworden. Hopelijk krijg ik die hiermee snel onder de knie.

maandag 14 mei 2018 om 10:30
Hahaha, dat is zeker een aanbeveling. Had je last van een rode huid? Ik ga heel rustig beginnen. Twee keer in de week (wat iemand anders hier deed), leek me ook wat veel. Wat ik me wel afvraag: mocht je net wat bruiner zijn geworden, ben je dan meteen die tint weer kwijt? (Omdat het een peeling is).xxxRosalitaxxx schreef: ↑13-05-2018 21:21Ik vind het ruiken naar barbecuesaus. Vooral niet te dik opsmeren overigens. Heb ik 1 keer gedaan en daar heb ik dagen last van gehad.

zondag 3 juni 2018 om 19:11
Ik ben nog steeds blij met de niaciamide! Die smeer ik in de ochtend, en voor het slapen gaan smeer ik Lactic Acid 5%. Geen puistje meer gezien de laatste tijd. Ook als ik iets ‘voel ‘, je weet wel zo onder de huid, waar het dikker wordt en gevoelig, komt er geen pukkel meer tevoorschijn. Ik heb hyaluronzuur van Hylamide, vind ik iets lekeer dan van The Ordinairy. Buffet moet ik weer bestellen, is op.
zaterdag 9 juni 2018 om 20:53

dinsdag 26 juni 2018 om 23:06
Ik zie dat ze inmiddels wat suncare hebben maar het valt me wat tegen als ik het zo lees. Niet water en zweet proef terwijl ik best veel zweet. En ik dacht dat het meer een dagcreme zou zijn met SPF maar blijkbaar niet. Iemand al ervaring met de zon producten? En heeft er iemand ervaring met de nieuwe Buffet? Mijn flesje is bijna leeg en ik twijfel of ik weer de oude koop of de nieuwe.
woensdag 27 juni 2018 om 20:18

donderdag 28 juni 2018 om 17:54
Ja deze:Lorelai schreef: ↑27-06-2018 20:18Oh is er een nieuwe Buffet? Ik ben benieuwd naar ervaringen - ik kocht m niet meer omdat ik de substantie niet prettig vond, teveel een filmpje op de huid. Ik hoop dat de nieuwe dat minder heeft!
Ik ben erg fan van de peeling; geen rode vlekken oid en erna een zijdezachte huid!
https://theordinary.com/product/rdn-buf ... ml?redir=1

vrijdag 29 juni 2018 om 09:12
vrijdag 29 juni 2018 om 11:20
Star² schreef: ↑29-06-2018 09:12De suncare producten zijn er!
https://deciem.com/category/skincare/suncare
Helemaal blij ging ik kijken... zijn er maar 2 producten gelanceerd. Wil die met suncare met oil controling. Zal hopelijk niet lang meer duren voordat deze er ook is.

vrijdag 29 juni 2018 om 11:36
Frietmetmayo schreef: ↑29-06-2018 11:20Helemaal blij ging ik kijken... zijn er maar 2 producten gelanceerd. Wil die met suncare met oil controling. Zal hopelijk niet lang meer duren voordat deze er ook is.
Sorry voor de dode mus

vrijdag 29 juni 2018 om 12:27
Ik ben nu paar maanden bezig met producten van the ordinary
Ik gebruik ‘s ochtends marine-hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, niacinamide 10% +zinc 1% ,-natural-moisturizing-factors-ha
‘S avonds: marine hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, madelic acid 10% + ha ,argan olie
Ik had altijd last van puisten,en dan echt flinke ontstekingen. Nu voel ik er 1 opkomen maar komt niet meer door.
Wel heb ik veel vlekken van die puisten overgehouden en die gaan maar niet weg,had gehoop dat die snel weg zouden zijn. Het is wel verbeterd.
Weet iemand wat ik nog kan proberen van the ordinary om die vlekken te laten verdwijnen?
Ik twijfel om de buffet te bestellen,wat doet deze precies?
Ik gebruik ‘s ochtends marine-hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, niacinamide 10% +zinc 1% ,-natural-moisturizing-factors-ha
‘S avonds: marine hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, madelic acid 10% + ha ,argan olie
Ik had altijd last van puisten,en dan echt flinke ontstekingen. Nu voel ik er 1 opkomen maar komt niet meer door.
Wel heb ik veel vlekken van die puisten overgehouden en die gaan maar niet weg,had gehoop dat die snel weg zouden zijn. Het is wel verbeterd.
Weet iemand wat ik nog kan proberen van the ordinary om die vlekken te laten verdwijnen?
Ik twijfel om de buffet te bestellen,wat doet deze precies?