Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
Iemand van jullie die de marula olie gebruikt? Ben namelijk hoe deze is? Twijfel tussen deze en de rosehip voor savonds ipv nachtcreme
Krulliebollie73 schreef:
24-04-2018 13:50
Thanks.. ik ga er naar op zoek..
http://i66.tinypic.com/11gtuv9.jpg
Ik gebruik nu ongeveer een maand producten van TO. Ik ben begonnen met niacimide, vervolgens heb ik hyaluronic acid+ b5, rose hip oil, NMF, lacic acid, salicylic acid en deze week retinol 0,2% toegevoegd.

Ik merk een enorm verschil, ik heb eigenlijk geen acne of vette huid meer.

De rose hip oil vind ik niet lekker ruiken en drupt steeds uit de pipet. Ik ga hierna denk ik over op squalane. De NMF vind ik heel wisselend. Op vette huid was hij prima, bij wat droge plekjes is het niet voldoende.

Mijn favoriete producten zijn de niaciamide en de acids.

Op mijn verlanglijstje: squalane, aha+bha peel, sunscreen wanneer deze uitkomt. Ik heb nog glycolic toner staan, maar nog niet gebruikt.
Ik ben vandaag zonder make-up naar mijn werk. Nou ja, eyeliner en mascara, maar verder gewoon mijn blote huid en ik ben er blij mee.
Grappig, vroeger was het een cremepje van Lidl en dan de hele reutemeteut van makeup, nu doe ik eeeeuwen over de huidverzorging en de makeup doe ik in een minuut.

Ik heb teveel favorieten om op te noemen, haha, maar de nieuwe vitamine c + alpha arbutin staat nu op mijn verlanglijstje. Die sunscreen daar wacht ik niet meer op hoor, zijn sowieso zat goede alternatieven te vinden.
Had aan deciem gevraagd wanneer de sunscreen verkoop verwacht word maar dit is nog niet bekend. Waarschijnlijk begin zomer pas.

Gisteren nieuwe bestelling geplaatst;
Nmf moisturizer
Niacimide
Hylaron
En de vit poeder ( weet de naam even niet) hier ben ik echt heel erg benieuwd naa hoe deze gaat zijn.

Herken dat wel ainne. Ik draag sinds kort ook veel minder make-up. Alleen nog beetje poeder en oogmakeup.
Voor moederdag heb ik mezelf net de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution gegeven, ook al moest ik extra voor verzending betalen. Hoewel ik flink wat zonnebrand gesmeerd heb, zijn mijn rode vlekken de afgelopen dagen weer zichtbaarder geworden. Hopelijk krijg ik die hiermee snel onder de knie.

En anders vind ik het gewoon geinig om zo'n peeling op mijn kop te smeren. Jullie er goede ervaringen mee? Of slechte?
Ik vind het fijn spul. Gebruik het twee keer per week, gevolgd door een heerlijk Koreaans sheetmasker.

Ik ben zeed tevreden over de peeling.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2018 15:08
Reden: spam
98.91% gewijzigd
boerinnetje-van-buuten schreef:
13-05-2018 11:16
Voor moederdag heb ik mezelf net de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution gegeven, ook al moest ik extra voor verzending betalen. Hoewel ik flink wat zonnebrand gesmeerd heb, zijn mijn rode vlekken de afgelopen dagen weer zichtbaarder geworden. Hopelijk krijg ik die hiermee snel onder de knie.

En anders vind ik het gewoon geinig om zo'n peeling op mijn kop te smeren. Jullie er goede ervaringen mee? Of slechte?
Ik vind het ruiken naar barbecuesaus. Vooral niet te dik opsmeren overigens. Heb ik 1 keer gedaan en daar heb ik dagen last van gehad.
xxxRosalitaxxx schreef:
13-05-2018 21:21
Ik vind het ruiken naar barbecuesaus. Vooral niet te dik opsmeren overigens. Heb ik 1 keer gedaan en daar heb ik dagen last van gehad.
Hahaha, dat is zeker een aanbeveling. Had je last van een rode huid? Ik ga heel rustig beginnen. Twee keer in de week (wat iemand anders hier deed), leek me ook wat veel. Wat ik me wel afvraag: mocht je net wat bruiner zijn geworden, ben je dan meteen die tint weer kwijt? (Omdat het een peeling is).
Hoe gaat het met de ordinary product gebruikers? zijn jullie nog net zo enthousiast als in het begin?
Nu met het warme weer, krijg ik s avonds een heel rood gezicht, als ik s morgens de Hyaluronic Acid 2% + B5 heb gebruikt. Zijn er meer die dit hebben?
Ik ben nog erg tevreden. Al zijn mijn pigmentvlekken etc nog zichtbaar. En val ik niet flauw van het resultaat van de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution (twee keer gebruikt en ik zie er nota bene nog niet tien jaar jonger uit).
Hier ook nog steeds een zeer tevreden gebruiker

Met name de ascorbid Acid powder,niacimide en de nmf bevallen super.
Ik ben nog steeds blij met de niaciamide! Die smeer ik in de ochtend, en voor het slapen gaan smeer ik Lactic Acid 5%. Geen puistje meer gezien de laatste tijd. Ook als ik iets ‘voel ‘, je weet wel zo onder de huid, waar het dikker wordt en gevoelig, komt er geen pukkel meer tevoorschijn. Ik heb hyaluronzuur van Hylamide, vind ik iets lekeer dan van The Ordinairy. Buffet moet ik weer bestellen, is op.
Ik ben ook nog steeds heel erg enthousiast. Ik gebruik nu ook vit C 23% suspension, daar ben ik ook heel tevreden over
Merk dat ik de laatste dagen meer last van mee eters heb. Ze liggen er ‘los’ in en met maar klein beetje druk komen ze er al uit.

Lijkt wel of al het vuil wat er ooit heeft gezeten zich op deze manier naar buiten werkt.

Want eenmaal eruit ziet mijn huid er echt stukken frisser uit.

Herkenbaar?
Ik zie dat ze inmiddels wat suncare hebben maar het valt me wat tegen als ik het zo lees. Niet water en zweet proef terwijl ik best veel zweet. En ik dacht dat het meer een dagcreme zou zijn met SPF maar blijkbaar niet. Iemand al ervaring met de zon producten? En heeft er iemand ervaring met de nieuwe Buffet? Mijn flesje is bijna leeg en ik twijfel of ik weer de oude koop of de nieuwe.
Oh is er een nieuwe Buffet? Ik ben benieuwd naar ervaringen - ik kocht m niet meer omdat ik de substantie niet prettig vond, teveel een filmpje op de huid. Ik hoop dat de nieuwe dat minder heeft!
Ik ben erg fan van de peeling; geen rode vlekken oid en erna een zijdezachte huid!
Lorelai schreef:
27-06-2018 20:18
Oh is er een nieuwe Buffet? Ik ben benieuwd naar ervaringen - ik kocht m niet meer omdat ik de substantie niet prettig vond, teveel een filmpje op de huid. Ik hoop dat de nieuwe dat minder heeft!
Ik ben erg fan van de peeling; geen rode vlekken oid en erna een zijdezachte huid!
Ja deze:
https://theordinary.com/product/rdn-buf ... ml?redir=1
De suncare producten zijn er!

https://deciem.com/category/skincare/suncare
Star² schreef:
29-06-2018 09:12
De suncare producten zijn er!

https://deciem.com/category/skincare/suncare

Helemaal blij ging ik kijken... zijn er maar 2 producten gelanceerd. Wil die met suncare met oil controling. Zal hopelijk niet lang meer duren voordat deze er ook is.
Frietmetmayo schreef:
29-06-2018 11:20
Helemaal blij ging ik kijken... zijn er maar 2 producten gelanceerd. Wil die met suncare met oil controling. Zal hopelijk niet lang meer duren voordat deze er ook is.

Sorry voor de dode mus ;-)
Ik ben nu paar maanden bezig met producten van the ordinary
Ik gebruik ‘s ochtends marine-hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, niacinamide 10% +zinc 1% ,-natural-moisturizing-factors-ha

‘S avonds: marine hyaluronics,alpha arbutin 2%+ha, madelic acid 10% + ha ,argan olie

Ik had altijd last van puisten,en dan echt flinke ontstekingen. Nu voel ik er 1 opkomen maar komt niet meer door.

Wel heb ik veel vlekken van die puisten overgehouden en die gaan maar niet weg,had gehoop dat die snel weg zouden zijn. Het is wel verbeterd.

Weet iemand wat ik nog kan proberen van the ordinary om die vlekken te laten verdwijnen?

Ik twijfel om de buffet te bestellen,wat doet deze precies?
@mano misschien dat wen vitamine c iets voor je kan doen? Heb zelf de poeder waar ik echt heel blij mee ben. Deze meng ik met de ha
Ik denk ook meteen aan vitimine C. Ik gebruik zelf de 23% suspension, die ik meng met een druppel hyaluronic acid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven