Mode & Beauty alle pijlers

Thermo maillot

26-09-2018 09:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar je fijne dikke maillots kunt kopen?
Bij de Action hebben ze straks (of nu al?) weer van die ski-maillots. Of ze lekker zitten en mooi te noemen zijn vind ik lastig om te zeggen.
Ik vind zelf dikke panty's (100 of 200 denier) veel warmer dan die 'thermo maillots'. Ziet er ook mooier uit (vind ik dan).
Ik vind de thermoleggings (zonder voeten dus, ik draag toch nooit pumps) van de Zeeman fijn.
Ik zou voor wolzijde maillot gaan. Ziet er gewoon uit als een maillot maar veel warmer. Tegenwoordig heb je heel veel mooie, vroeger was het nogal “lange onderbroeken” stijl.

https://www.schaapjeschaapje.com/nl/leg ... zijde.html
Bedankt voor de tips.. ga ze eens bekijken.
Liefst heb ik maillots die niet doorschijnend zijn..

Zitten die panty's fijn ladyday? Geen kriebel?
Action, Hema, zeeman, h&m, Primark.
Action of big bazaar! Wel extra groot kopen. Ik heb m en koop xxl ofzo dacht ik. Even testen.
Pluizen wel na verloop van tijd maar goed voor de prijs zitten ze heerlijk
Wibra. Lekker warm en pluizen niet gauw.
Ik heb altijd panty's van Wolford. Die zijn heerlijk zacht en kriebelen niet. Ze zijn prijzig maar ik heb er 3 paar in 100 denier en die zijn niet stuk te krijgen en draag ik winter na winter. Ik zie ze niet in de huidige collectie, maar wellicht komt dat nog.
Ik heb ze weleens gekocht maar ze zaten niet lekker. Zelfs grote maten knellen.
Dan moet het maar zoals het kan
Panty's altijd gewoon in je eigen maat kopen, natuurlijk. Als je maat 36 hebt dus geen maat 44 kopen. (Bij merken als Wolford en Falke hoeft dat ook niet.) Geen wonder dat het dan voor geen meter zit.
Lady Day ik heb van mezelf maat 40/42 maar koop maillots in 44/46 , anders zijn ze te kort. Ben 1.80
Daev83 schreef:
26-09-2018 12:10
Lady Day ik heb van mezelf maat 40/42 maar koop maillots in 44/46 , anders zijn ze te kort. Ben 1.80
Ook van een merk als Wolford of Falke? Vriendin van me is 1.83m en heeft met die merken geen problemen.
Ladyday ik vind een panty ook prima, heb daar alleen geen ervaring mee.
Alleen dat ze jeuken, de keren dat ik ze ooit heb aangehad.
Ik draag wel altijd jurkjes, meestal soort shirtjurkjes, waardoor een maillot er best onder staat.
Ik heb geen maillots van wolford of falke geprobeerd,
Inderdaad erg duur zo te zien
wat heb jij voor je wolford pantys betaald?
Ik zie online nogal uiteenlopende bedrag tussen €30 en 300 euro
Thermomaillots/panties zijn de enige reden dat ik naar de primark ga. Heerlijk warm en gaan zo een hele winter mee.
Chickeletta schreef:
26-09-2018 09:50
Ik zou voor wolzijde maillot gaan. Ziet er gewoon uit als een maillot maar veel warmer. Tegenwoordig heb je heel veel mooie, vroeger was het nogal “lange onderbroeken” stijl.

https://www.schaapjeschaapje.com/nl/leg ... zijde.html
Zijn deze doorzichtig?
Smartieee schreef:
27-09-2018 12:56
Thermomaillots/panties zijn de enige reden dat ik naar de primark ga. Heerlijk warm en gaan zo een hele winter mee.
bedankt voor advies, helaas geen primark hier in de buurt.
Daev83 schreef:
27-09-2018 12:54
Ladyday ik vind een panty ook prima, heb daar alleen geen ervaring mee.
Alleen dat ze jeuken, de keren dat ik ze ooit heb aangehad.
Ik draag wel altijd jurkjes, meestal soort shirtjurkjes, waardoor een maillot er best onder staat.
Ik heb geen maillots van wolford of falke geprobeerd,
Inderdaad erg duur zo te zien
wat heb jij voor je wolford pantys betaald?
Ik zie online nogal uiteenlopende bedrag tussen €30 en 300 euro
Die 100 denier panty's waren 50 euro per stuk, maar heb ze gekocht bij de Bijenkorf toen er een 2 halen 1 betalen actie was. 30 euro is natuurlijk nog steeds best veel maar als ik kijk hoe vaak ik ze gedragen en gewassen heb... ze gaan gewoon echt jaren mee en in de winter draag ik echt bijna elke dag zo'n panty. De rek gaat er niet uit, ze zijn heerlijk zacht, de pasvorm is heel goed (er zitten ook voeten in dus je krijgt geen gekke rimpels rond je enkels) en ze pillen gewoon niet. Ik heb ze al jaren en ze zien er nog als nieuw uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven