Mode & Beauty alle pijlers

Ti Sento, Zinzi etc

23-12-2010 19:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik wil graag eeen mooi sieraad kopen (collier met hanger) voor mijn dochter voor de kerst maar twijfel tussen de verschillende merken.Ti Sento (staat als bagger op internet aangeschreven), Zinzi, Sabo of iets dergelijks.

Wat is jullie ervaring (kwaliteit)? Andere suggesties ook welkom.
Ik heb een setje Ti Sento oorbellen met drie verschillende hangertjes en ik heb ze al 5,5 jaar wekelijks een paar dagen in. Ik slaap er zelfs mee en geen problemen. Ik heb ook een armbandje van Thomas Sabi; ook mooi, maar drie draag ik dus nooit... Nu mijn jongste wat ouder is en ik hem minder hoef op te pakken zou ik dat wel weer kunnen doen.
quote:Confiture schreef op 23 december 2010 @ 19:47:

Afwisselen is vaak een verkooppraatje en iets wat in de praktijk niet gaat gebeuren. Losse kettinkjes voor een hanger zijn er al voor 15 euro ofzo, dus prijstechnisch gezien is afwisselen ook niet zo boeiend.Ik doe het wel hoor! Ik heb een aantal dingen van Zinzi, zijn hartstikke mooi. Ik heb voor mijn moeder met Sinterklaas ook één mooie zilveren ketting van 30 euro gekocht (een gewone zilveren snoer, verder niks speciaals) daar hangt ze nu steeds andere hangers aan. Die hangers lenen we ook weer van elkaar, zij hangt ze aan haar ketting, ik aan mijn armband. We hebben ze samen in alle kleuren. Echt ideaal, heb je altijd een bijpassend sieraad.
Slechte ervaring met TiSento.

Ik had er een mooie ring van, vielen de stenen gewoon uit. Gevraagd of ze er nieuwe in wilden zetten, kreeg ik gewoon een hele nieuwe ring. Ja, daar had ik niet om gevraagd. Ik had die ring van vriend gekregen en wilde mijn eigen ring terug, kon niet. Doen ze niet aan. Daarna nog 2 keer steentjes eruit gevallen, blijkt dat die hele zetting gewoon niet deugt. Gesproken met een andere juwelier, die konden niets voor me doen want ze willen niets met zo'n ondeugdelijke sieradenproducent te maken hebben.

Voor mij nooit meer. Ring ligt nu kapot en wel ergens in een doosje.
ik vind dat Fossil ook altijd mooie sieraden heeft.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 23 december 2010 @ 20:51:

http://www.charmingbytisento.nl/new/

Deze serie is het, die ik heb.Deze heb ik ook en er is 1x een (zwaar) bedeltje afgebroken. Ik had alleen het haakje waarmee het aan 't armbandje vast zit nog, maar ik kreeg netjes en zonder gedoe een nieuwe! En 't ziet er allemaal nog mooi uit, ik heb geen klachten!
Ik word helemaal blij van die mooie sieraden. Ik heb laatst een collier gekregen en zoek nog een mooie hanger, want alleen een collier vind ik ietswat saai. Wat vinden jullie van deze?

hanger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven