Mode & Beauty alle pijlers

Ti Sento, Zinzi etc

23-12-2010 19:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik wil graag eeen mooi sieraad kopen (collier met hanger) voor mijn dochter voor de kerst maar twijfel tussen de verschillende merken.Ti Sento (staat als bagger op internet aangeschreven), Zinzi, Sabo of iets dergelijks.

Wat is jullie ervaring (kwaliteit)? Andere suggesties ook welkom.
Ti sento heeft vaak problemen, ik weet niet hoe de garantie zit. Thomas Sabo heeft goede kwaliteit, maar Zinzi geeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Hoe oud is je dochter?
Mijn dochter wordt 23 jaar. Ik heb ook gelezen dat ti sento niet zo goed is, wel mooie collectie maar wil liever goede kwaliteit.
ik heb prachtige oorbellen van Ti Sento, een paar ringen en een mooie armband en ik heb helemaal geen problemen met Ti Sento, dus ik deel die mening niet..

Succes met het uitzoeken, wat een lief gebaar!
DTEEZ!
Zelf aantal sieraden van zinzi..erg tevreden over, ti sento ken ik niet. Esprit heeft ook mooie sieraden vind ik
Djoels, hoelang heb jij die sieraden? Ik lees op internet dat het na een aantal maanden toch niet meer zo mooi is. Er schijnt een zilverlaagje op te zitten die snel slijt.
Djoels, dat kan ook hoor! Ik heb in een juwelierszaak gewerkt, en uiteraard zijn er mensen die alles jaren dragen zonder problemen. Relatief gezien is dit mijn ervaring met de spullen.

Sjim, ik zou voor Thomas Sabo gaan als daar je budget naar is.
Wat zo leuk is aan ti sento is dat de ketting af te wisselen is met diverse hangers. Dat heeft Esprit nu weer niet.

Zinzi heeft ook losse hangers.
Afwisselen is vaak een verkooppraatje en iets wat in de praktijk niet gaat gebeuren. Losse kettinkjes voor een hanger zijn er al voor 15 euro ofzo, dus prijstechnisch gezien is afwisselen ook niet zo boeiend.
Ik heb zowel wat dingen van ti sento als van zinzi. Persoonlijk bevalt ti sento beter. Al draag ik de dingen niet elke dag.

Super lief trouwens, zo'n cadeau voor je dochter
Heb je ooit gedacht aan Swarovski? Veel mensen denken dat die sieraden ontzettend duur zijn,maar dat valt reuze mee.

Er zitten ook mooie minder opzichtige betaalbare sieraden tussen,kwaliteit is erg goed!
Ik heb vorig jaar van mn vriend een hele mooie (lange) ketting gekregen van Dyrberg/Kern. Aan die ketting hangt een hartvormig medaillon, wat als ik zit, eigenlijk altijd tegen tafel aanbotst en dergelijke (ben ook wat lompXD). Toch heeft het medaillon maar een paar hele kleine krasjes opgelopen, dus naar mijn mening echt super!

Swarovski heb ik zelf slechte ervaringen mee. Ooit hele mooie ketting van gehad, waar de steentjes met 3 weken al uit kwamen zetten.. Schijnt dan weer aan je huid te liggen enzo, mjah, toch zonde!

Heel veel succes met het uitzoeken en fijne kerst alvast!!
Ik heb een aardig collectie van Ti Sento en net als Djoels heb ik ook geen problemen. 1 ring en een paar oorbellen draag ik heel veel en je ziet er niks aan. Niet gesleten of wat dan ook.

Ik heb dus niets negatiefs te melden over Ti Sento.

Wat lief dat je iets moois voor je dochter wilt kopen.
Ik heb 2 ringen van Ti Sento en ik vind het een heel mooi merk. Beide ringen zijn nu 1,5 en 2,5 jaar oud en zien er heel mooi uit. Mensen laten natuurlijk al gauw weten iets niet goed te vinden.
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
quote:mimi87 schreef op 23 december 2010 @ 20:07:

Ik heb vorig jaar van mn vriend een hele mooie (lange) ketting gekregen van Dyrberg/Kern. Aan die ketting hangt een hartvormig medaillon, wat als ik zit, eigenlijk altijd tegen tafel aanbotst en dergelijke (ben ook wat lompXD). Toch heeft het medaillon maar een paar hele kleine krasjes opgelopen, dus naar mijn mening echt super!

Swarovski heb ik zelf slechte ervaringen mee. Ooit hele mooie ketting van gehad, waar de steentjes met 3 weken al uit kwamen zetten.. Schijnt dan weer aan je huid te liggen enzo, mjah, toch zonde!

Heel veel succes met het uitzoeken en fijne kerst alvast!!

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Swarovski,maar voor iedereen is dat anders natuurlijk.

Dyrberg/kern heeft ook hele mooie sieraden, jaar of 4 geleden een hanger en een ring van gekregen. Nog heel mooi idd!
Oeh, swarovski is idd ook erg mooi. Heb een hele mooie hanger en een paar oorbellen.
Ik heb zo'n bedelarmband van Ti Sento, en die is hartstikke mooi! Die bedeltjes ook, veel mooier dan bijvoorbeeld Pandora. En grappig, je kan alle kanten op. Snap niet dat mensen het bagger vinden. Verkleuring ook nooit iets van gemerkt, na twee jaar nog steeds even mooi.

Nee, dan Otazu. Wat een bagger! (Ooit een ketting en een armband van gehad. Maar dat verkleurde en bladderde af. Maar ja, het merk was toen hip.)
http://www.charmingbytisento.nl/new/

Deze serie is het, die ik heb.
De sieraden van Swarovski zijn inderaad helemaal niet zo duur, maar het is prut. Het is geen edelmetaal, dus word het met de tijd kaal (en dat is vrij snel) en de stenen zijn gelijmd ipv gezet dus die kunnen ook niets hebben. Het zijn echt gelegenheidsieraden. Vaak inderdaad erg mooi.
Verkleuring van zilver (al dan niet gerhodineerd) is ook afhankelijk van je eigen huid, en gebruik. Zilver is zilver, slijtage is niet altijd op het materiaal af te schuiven.
quote:PixieisBack schreef op 23 december 2010 @ 20:09:

Ik heb 2 ringen van Ti Sento en ik vind het een heel mooi merk. Beide ringen zijn nu 1,5 en 2,5 jaar oud en zien er heel mooi uit. Mensen laten natuurlijk al gauw weten iets niet goed te vinden.Dat is waar ja. Mensen die ergens tevreden over zijn gaan ervanuit dat dan alles goed is, dus dat weegt wel tegen elkaar op.
quote:Some_One schreef op 23 december 2010 @ 20:52:

Verkleuring van zilver (al dan niet gerhodineerd) is ook afhankelijk van je eigen huid, en gebruik. Zilver is zilver, slijtage is niet altijd op het materiaal af te schuiven.Pre-cies.
.
Misschien is het al gezegd, maar je kunt ook naar een edelsmid gaan.

Ik heb bij een edelsmid/juwelier eens een ring laten maken en heb daar ook een collier en oorbellensetje voor mijn trouwen gekocht.

Dat setje was helemaal niet zo duur (100 euro ongeveer), maar wel handgemaakt en uniek.
Mijn dochter draagt geen specifieke stijl, van alles wat. Heeft ook een setje van Esprit en van Viventy en ook van Etos... dat maakt haar niet uit.

Wil haar graag een mooi sieraad geven van Ti Sento (of soortgelijk iets).

Aan een edelsmid heb ik nog niet gedacht maar ga dat waarschijnlijk ook niet meer redden voor kerst. Maar wel een leuk idee voor een volgende keer, of mezelf natuurlijk .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven