Mode & Beauty alle pijlers

Tips spijkerbroek? In verhouding smalle taille, dikke billen

27-03-2013 18:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies!

Ik ben onlangs behoorlijk wat kilootjes afgevallen en nu weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik een echt goeie spijkerbroek kan halen. In verhouding heb ik een smalle taille en wat dikkere billen en bovenbenen. De broeken die ik nu heb, zijn vaak in de taille wijd en zakken dus af en zitten vaak te laag. Hebben jullie tips, welke merken spijkerbroek bevallen jullie goed?
Ltb bevalt goed met zelfde probleem als jij. Verder heb ik ook alleen afzak broeken ik heb het 'opgelost' door voornamelijk nog alleen rokjes en jurkjes te dragen
Ik heb een mooie broek van Maison Scotch, model 'Haut' die echt perfect zit. Heb twee maten verschil in taille en heupen, deze broek is daar echt een uitkomst voor. Voor het eerst in jaren dat ik een goed passende denim heb gevonden! Het is een skinny denim die hoog in de taille valt trouwens. Ik heb een donkere variant, maar er zijn meer kleuren.

Ook vintage Levi's 501 kan ik aanraden. Zelfde verhaal; smalle taille in verhouding met de heupen. Valt ook hoger in de taille.
Oooh ik ga effe meelezen ik heb hetzelfde probleem en ik sfeer bij Levis en dan als ik het goed heb de bold curver.

Deze broek is speciaal ontwikkeld voor de nederlandse vrouw met een slanke taille en brede heupen.
Ik weet niet hoe handig je bent, maar ik kwam op een site een hele handige tip tegen met een stukje elastiek aan de binnenkant van je broeksband: Oplossing te wijde taille
Herkenbaar issue! Hier ook een smalle taille, maar behoorlijke heupen. Ik ben groooooot fan van de Curve ID van Levi's. Voor elke soort vrouw is er een model. Je wordt opgemeten, je kiest een broek en hij past. Echt.

Ik had altijd een gruwelijke hekel aan broeken kopen omdat niks past (ik ben ook nog kort van stuk ;) ) maar nu is het altijd in 1x goed.

Succes! Oh en houd de acties goed in de gaten; het zijn geen goedkope broeken naar vaak bv een shirt gratis of de 2e broek voor 50%
LTB zit bij mij goed en soms EDC (esprit).
Dank voor de snelle reacties!

LTB is toch van Lake Side..? Of heb ik dat helemaal mis..?

En Maison Scotch zegt me helemaal niets... ben ik een fashion-nitwit..? Hahaha! Waar kun je dat merk kopen/bestellen?

Levis is inderdaad een goed merk denk ik, ook wel eens nuttig om eens te passen.

Ik heb wel maat 44 denk ik, omdat m'n billen/bovenbenen wat meer ruimte nodig hebben ;) Dus misschien sluit dat al wat merken uit..?
Persoonlijk valt LTB bij mij nog te laag.

Van Maison Scotch heb ik ook nog nooit gehoord? Waar is die oa verkrijgbaar?
quote:smilee schreef op 27 maart 2013 @ 18:56:

Oooh ik ga effe meelezen ik heb hetzelfde probleem en ik sfeer bij Levis en dan als ik het goed heb de bold curver.

Zweer.

Bold curve van g star zit je wellicht ook goed...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Bloemetjes als ik me niet vergis is volgens mij jouw maat bij Levis geen probleem.
Hier ook Levi Bold Curve fan!

Ben zelf ook gezegend met flinke billen, waardoor heel veel broeken afzakken.

Heb ook een Diesel, met een hogere taille en die zit perfect! Weet alleen niet meer welk model...
quote:smilee schreef op 27 maart 2013 @ 19:09:

Persoonlijk valt LTB bij mij nog te laag.

Van Maison Scotch heb ik ook nog nooit gehoord? Waar is die oa verkrijgbaar?

LTB valt idd niet heel hoog. Maar ben al lang blij dat mijn billen er in passen ;).

Ik weet niet of ze maat 44 hebben.
Hier zijn een hoop levis winkels gesloten, waar zijn ze nog???
Haha Oeps daar was een foutje ingeslopen...

Mare VickyP je moest es weten in wat voor sfeer ik kom met mijn Levis broek
Jooppie wehkamp en zalando verkoopt ze, als ze niet uitverkocht zijn.

Ik heb me laten vertellen dat er maar een beperkt aantal gemaakt worden.
Maison scotch is de vrouwenlijn van het merk scotch & soda. Ze hebben eigen winkels onder andere in Amsterdam. Kijk alleen wel ff door er interieur heen want het is er vrij donker met hardere muziek
Soms bootcut type jeans van We, of H&M... Verschilt per stuk vaak ook veel.
levi's id curve! ik ben zo blij dat die broeken er zijn, want voorheen had ik echt veel moeite om een goede jeans te vinden. Ze zijn idd wel prijzig, maar gaan wel lang mee.
oja niet elke winkel die levi's verkoopt, heeft de grotere maten dus dan word je doorverwezen naar de website (daar hebben ze broeken geloof ik tot en met maat 34 waist)
Wat voor mij een uitkomst is: ik koop broeken van elk willekeurig merk die goed zitten op de benen en billen en laat ze innemen bij de kleermaker. Ik pas daar de broek, hij kijkt op mijn taille waar de broek ingenomen moet worden en voor 12 euro heb ik een broek die voor mijn taille op maat gemaakt is .

Scheelt me een hoop geld want ik had bv ook die van Levis maar na een kilo erbij krijg ik ze niet meer aan. Nu ben ik voor nog geen 50 euro klaar, en ben niet afhankelijk van 1 merk dus in de sale grijp ik mn kans!
quote:framboos1990 schreef op 27 maart 2013 @ 19:21:

Maison scotch is de vrouwenlijn van het merk scotch & soda. Ze hebben eigen winkels onder andere in Amsterdam. Kijk alleen wel ff door er interieur heen want het is er vrij donker met hardere muziekZe verkopen het merk ook gewoon bij de Bijenkorf; kijk anders even online..
G-star heeft ook erg fijne jeans, heb zelf o.a. de 'Refender' en ben fan!
G-star raw Midge. Ik zweer erbij.
Ik heb in verhouding vrij dikke bovenbenen (familiekwaaltje ;) ). Bij mij zitten de jeans van esprit heerlijk, vooral de modellen 'slim' en 'five'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven