Mode & Beauty alle pijlers

tips tips

19-01-2012 17:54 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil verandering met make-up! Heb donker bruin haar en mijn wenkbrauwen maak ik altijd iets bruiner met potlood. Maar heb altijd een zwarte streep boven mijn oog en ook nog er onder. Daardoor heb ik denk ik een boze uitstraling. Weet iemand leuke kleurtjes en hoe ik het best mijn ogen kan opmaken zodat ik er niet zo streng uit zie?
Cici ik vind kleuren daar ook onder vallen. Mits dat in de juiste tint gebeurd (niet te donker!).

Ik heb hele blonde wenkbrauwen. De ene helft van mijn wenkbrauw is wel zichtbaar maar de andere helft is zo blond dat t lijkt alsof ik echt maar een halve wenkbrauw heb dus ik verf ze in de kleur van t deel wat wel zichtbaar is. Niks onnatuurlijks aan.

En zo ken ik meer vrouwen die dat probleem hebben. Dus ik ben t niet eens met je stelling dat geverfde wenkbrauwen niet mooi zijn.
Bedankt voor de tips en heb leuke dingen gevonden op internet

Maar toch vind ik altijd dat blonde vrouwen er netter uit zien en tuttiger met mooie make-up en sieraden..

Weet niet waarom, denk dat hun eerder liefheid uitstralen
Is dat positief? Die liefheid?
dat hoeft niet altijd. Maar vind het wel jammer dat ik zelf geen schattige uitstraling heb..
quote:Ksenija schreef op 19 januari 2012 @ 19:39:

[...]

Kruidvat en ICI vallen onder hetzelfde bedrijf!!!!

En zij zijn wel fair met die prijzen?!

Echt?? Dat wist ik niet...

En geloof mij, ik ben absoluut geen vaste ICI-koper. Maar als ze echt de tijd nemen om je een goed advies te geven, vind ik het ook fair om daar iets te kopen, dus indirect voor te betalen. Ik voel me dus niet alleen verplicht, ik voel me er ook prettig bij om het zo te doen.

Maar ik vermeld het erbij omdat het op deze manier dus wel een wat duurdere tip is voor TO, dan bijv. filmpjes op youtube kijken.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
schattig en tuttig vind ik niet hetzelfde...

tuttig en netjes ook niet per sé trouwens. Welk effect wil je? Want een deel zit ook in je uitstraling en de uitstraling die je al hebt, kun je natuurlijk versterken of juist tegengaan met make-up.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Je ziet op tv bij vrouwen altijd de make-up mooi goed zitten. Zo zou ik het ook wel willen hebben. Ik heb trouwens best wel bolle wangen en een kleine mond. Zou wel is een strak gezichtje willen hebben in de make-up en heb ooit gehoord dat blush het gezicht langer maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven