Mode & Beauty alle pijlers

Tips voor deze jurk?

03-06-2012 21:47 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft, ben nu opzoek naar een leuke bolero/jasje of zoiets. Ik zoek eigenlijk iets met een print... Iemand tips?
Bedoel je dit jurkje?

Hoi, ik kan de link niet openen maar even gegoogled en ik krijg dan een rode of blauwe jurk met schuine ruches over de borst, klopt dat?

Zo ja, zou ik er een geen bolero overdoen maar een slank vallend colbertje, Echt nauw aansluitend, das belangrijk. Zara en H&M hebben mooie.

Omdat de nadruk bij dit jurkje door de ruches op de bovenkant ligt wordt t met een bolero al snel te propperig denk ik.

Enne..zodra het kan uit dat jasje en showen die jurk, vind m leuk!
leuk is ie zeg!

Maar ik weet niet of een jasje of bolero er leuk bij zal. Vooral vanwege die overslag.....

Ik zou zeggen, ga naar de winkel, pas de jurk en combineer ter plekke het een en ander.
Bij een jurkje met frilly stuff aan de bovenkant is een jasje niet leuk. Althans, dat vind ik. Dan lijkt een jasje als jas, eentje die vooral bedoeld is om het klimaat te trotseren zeg maar.

Ik zou gaan voor een stola/grote sjieke sjaal.

Voor meer tips is het wellicht handig als je ook iets vertelt over je kleur en je postuur.

Bij dit jurkje horen trouwens wel hakken vind ik. Niet iedereen kan wegkomen met deze kleur trouwens. Als je een echt zomertype bent dan is dit geen goede kleur.
Eens met /vlinder, een mooie sjaal is ook leuk. En absoluut hakken!!
mooie jurk, zou voor een cremewitte (indien je dat durft, er zijn mensen die niks wits willen op een bruiloft), paarse, rode, groene of gele sjaal bij doen, afhankelijk van de kleur van je schoenen ed. Je kunt er in ieder geval veel kanten mee uit. Maar ga niet voor een bolero of echte jas. Eventueel een colbertje voor in de kerk oid kan nog, maar het is een beetje opgepropt en ik zou zeker niet de hele dag zo lopen.
en bij elke bruiloft adviseer ik hakken! Zoveel mooier dan plat.
Als het jurkje van Vlinder de juiste is, dan zou ik niet teveel bij dragen. Een bollero sowieso niet. Ik denk denk dat je er dan beter een stola of een korte colbert bij kunt nemen. Verder mooie pumps en je bent klaar.
Ik bedoel idd de blauwe jurk. Mooi is ie he. Ik heb een slank postuur en een lichte huid. Voor 's avonds wil ik 'm zo dragen maar voor overdag zoek ik toch "iets" om erover te dragen. Ennuh die pumps ga ik zeker koper! Heeft iemand een voorbeeld (link) voor een mooi kort colbertje?
bij zo'n bewerkte bovenkant cq. hals / schouderuitsnede zou ik geen jasje dragen. Misschien zou ik wel een jasje meenemen voor buiten, zeg tussen auto en ingang en weer terug. Maar dat zou zomaar ook een grote shawl kunnen zijn. Of een dunne bontjas (nep, voordat ik hier virtuele verf over me heen krijg ;) ) gewoon los over de schouders gedragen. Jasje / colbertje ook trouwens.

Qua pumps zou ik zoeken naar heel klassiek afgewerkte koningsblauwe, zilveren of (als je dat mooi vindt) witte, uiteraard met naaldhakken!

Veel succes!
Ik ben dus helemáál niet voor een jasje, colbertje, bolerootje, etc. Deze jurk vind ik alleen maar elegant te combineren met een lang, semi transparant vest, wat soepel valt, liefst in de zelfde lengte als je jurk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very_cherry, goede tip! Heb je misschien een voorbeeldje van zo'n vestje?
Ik bedoel dit idee//silhouet, even voor de beeldvorming;

Houd het gewoon soepel, langer en vrouwelijk;

Kyra & Ko;

quote:very__cherry schreef op 05 juni 2012 @ 00:43:

Houd het gewoon soepel, langer en vrouwelijk;

[afbeelding]Deze vind ik super mooi. Heel elegant.
Ben nog niet enthousiast. Toch bedankt voor de tips!
Leuk jurkje. Ik vind een stola denk ik ook het mooist. Is ook feestelijk.
Zulke vesten zou ik dragen op een skinny jeans met een strak shirtje.

Maaar voor op het jurkje van TO vind ik het niet mooi eerlijk gezegd.
Idd ik vind de vestje mooi maar niet feestelijk genoeg voor een bruiloft. Dus als iemand nog andere suggesties heeft...
quote:zomerkoninkje schreef op 05 juni 2012 @ 21:09:

Zulke vesten zou ik dragen op een skinny jeans met een strak shirtje.

Maaar voor op het jurkje van TO vind ik het niet mooi eerlijk gezegd.

Smaken verschillen, zo zie je maar, want ik vind skinnys dus weer niks

Waar het om gaat, is dat je een silhouet (in het geval van dit jurkje) mooier/eleganter maakt met iets langers eroverheen, dan altijd maar dat eeuwige bolerootje, jasje, colbertje etc.

Toegegeven, ik kan niet zo'n mooie plaatjes vinden, maar het gaat om het idee. Iets korts deelt je al gauw in drieën, iets langers creeert elegantie en lengte, mits je uiteraard een sjiek soepel stofje of breiseltje vindt. Vind ik dan, he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven