Mode & Beauty alle pijlers

tips voor frisse uitstraling

25-04-2012 19:53 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik wel een beetje vermoeide uitstraling, kringen onder mijn ogen, vermoeide look en mijn huid straalt op het moment niet zoals hij zou moeten doen.

Hebben jullie hier ook wel eens last van?

En wat doe jij om dit te voorkomen/genezen?

Liefs!
Sporten!

Echt serieus, betere huidverzorging is er niet. Doorbloeding enzo.... Laatst nog ergens een artikel over gelezen, hoe je huid (uitstraling) er van op kan knappen.

Het kost helaas wel wat meer moeite dan even een makeupje aanbrengen : )
Ik wou net zeggen, ik ben zonder make-up toch echt geen beauty hoor, ik ben flets en bleek dan, met kleine oogjes..
Gezond eten! Als ik veel fruit en groente eet merk ik altijd dat mijn huid er veel mooier uit ziet.

Ik heb een aantal collega's die helemaal enthousiast zijn over het boek "de houdbare vrouw". Hier staan ook een aantal tips in om een stralende huid te krijgen.
Sporten, slapen en gezond eten en drinken.
quote:Lizzl schreef op 25 april 2012 @ 20:10:

Touche eclat van YSL doet wonderen

( donkere kringen/vermoeide uitstraling).Kan je dat gebruiken als geen andere make-up gebruikt, of moet je dat combineren met foundation, poeder etc. Ik gebruik normaal alleen mascara, maar heb nu door omstandigheden erg donkere kringen onder mijn ogen en heb volgend week een sollicitatiegesprek, waar ik er niet zo moe uit wil zien.
quote:Cateautje schreef op 25 april 2012 @ 20:01:

Neem een bolle eetlepel patentbloem en maak daar met lauw water een stevige pap van. Gebruik dat als masker. Laat het op je gezicht tot het droog is. Spoel dan af met lauw water.

Een toprecept. Ga ik morgen proberen, had het graag nu gedaan, maar heb alleen pannenkoekenmix in de kast staan.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Vindt zelf de concealer van Clinique beter werken dan die van