Mode & Beauty alle pijlers

tips voor frisse uitstraling

25-04-2012 19:53 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik wel een beetje vermoeide uitstraling, kringen onder mijn ogen, vermoeide look en mijn huid straalt op het moment niet zoals hij zou moeten doen.

Hebben jullie hier ook wel eens last van?

En wat doe jij om dit te voorkomen/genezen?

Liefs!
Sporten!

Echt serieus, betere huidverzorging is er niet. Doorbloeding enzo.... Laatst nog ergens een artikel over gelezen, hoe je huid (uitstraling) er van op kan knappen.

Het kost helaas wel wat meer moeite dan even een makeupje aanbrengen : )
Ik wou net zeggen, ik ben zonder make-up toch echt geen beauty hoor, ik ben flets en bleek dan, met kleine oogjes..
Gezond eten! Als ik veel fruit en groente eet merk ik altijd dat mijn huid er veel mooier uit ziet.

Ik heb een aantal collega's die helemaal enthousiast zijn over het boek "de houdbare vrouw". Hier staan ook een aantal tips in om een stralende huid te krijgen.
Sporten, slapen en gezond eten en drinken.
quote:Lizzl schreef op 25 april 2012 @ 20:10:

Touche eclat van YSL doet wonderen

( donkere kringen/vermoeide uitstraling).Kan je dat gebruiken als geen andere make-up gebruikt, of moet je dat combineren met foundation, poeder etc. Ik gebruik normaal alleen mascara, maar heb nu door omstandigheden erg donkere kringen onder mijn ogen en heb volgend week een sollicitatiegesprek, waar ik er niet zo moe uit wil zien.
quote:Cateautje schreef op 25 april 2012 @ 20:01:

Neem een bolle eetlepel patentbloem en maak daar met lauw water een stevige pap van. Gebruik dat als masker. Laat het op je gezicht tot het droog is. Spoel dan af met lauw water.

Een toprecept. Ga ik morgen proberen, had het graag nu gedaan, maar heb alleen pannenkoekenmix in de kast staan.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Vindt zelf de concealer van Clinique beter werken dan die van

YSL ,en ook als je verder geen foundation gebruikt. De concealer van Estee Lauder werkt ook goed de doublewear ,kost iets meer.En is al eerder genoemd maar de Baume eclair van Clarins is ook een mooie oppepper voor de huid. Echt een gladmaker je huid gaat stralen.
Mileka gaf t enige goede antwoord: sporten ! Minimaal 3x per week. Ik ben zelf nu 4 maanden fanatiek bezig en heb er al jaren niet meer zo stralend uitgezien.

Edit: maar krijg niet de indruk dat dit is wat je wil horen
.
quote:dolfje schreef op 25 april 2012 @ 20:55:

[...]

Die heb ik sinds een week,weet nog niet echt goed of ik er tevreden over ben.

Krijg geen commentaar dat ik er raar uitzie maar ook niet dat ik er juist zo fris uit zie.

Vind het eigenlijk een beetje raar aanvoelen op mijn huid,had eigenlijk verwacht dat mijn huid na gebruik iets zachter zou voelen ofzo...Eerst was ik heel tevreden, nu heb ik precies hetzelfde gevoel. Voelt echt een beetje viezig op een of andere manier..
quote:borderwalk schreef op 25 april 2012 @ 21:21:

[...]

Kan je dat gebruiken als geen andere make-up gebruikt, of moet je dat combineren met foundation, poeder etc. Ik gebruik normaal alleen mascara, maar heb nu door omstandigheden erg donkere kringen onder mijn ogen en heb volgend week een sollicitatiegesprek, waar ik er niet zo moe uit wil zien.Nee, dat moet je echt gebruiken met foundation.
quote:nona_88 schreef op 25 april 2012 @ 20:21:

Ja gebruik wel een beetje foundation, nu een nieuwe (true match) maar ben er niet helemaal blij mee..

BB cream heb ik ook wel wat positieve verhalen over gehoord.. Iemand hier ervaring mee?

Scrub is wel een goed idee! Ga ik straks gelijk proberen Ik heb de BB cream van Garnier. Het is een beetje iets tussen getinte dagcreme en foundation in. Toen ik het voor de eerste keer op had kreeg ik meteen de vraag of ik wat met m'n haar had gedaan en of ik misschien was afgevallen :P. Ik heb mijn geheim niet verteld natuurlijk ;). Maar vind dat ik er een stuk frisser en fitter uitzie als ik het op heb .
Een goeie foundation kan ook heel veel doen.ik meng hem altijd met mijn dagcreme,kan geen BB cream tegenop.
quote:impala schreef op 25 april 2012 @ 21:36:

Mileka gaf t enige goede antwoord: sporten ! Minimaal 3x per week. Ik ben zelf nu 4 maanden fanatiek bezig en heb er al jaren niet meer zo stralend uitgezien.

Edit: maar krijg niet de indruk dat dit is wat je wil horen

Haha dat idee had ik ook al.. Maarre zelfde ervaring als jij, met 3 keer sporten per week. Weg grauwe vermoeide huid!

Dus TO, aan de bak!
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 21:13:

Sporten, slapen en gezond eten en drinken.

dit dus. aanvulling: Geen alcohol, niet roken.

En op een solli mocht je slecht geslapen hebben / er moe uitzien, gewoon met make up aan de haal.
quote:Liselotte4 schreef op 25 april 2012 @ 21:40:

[...]

Nee, dat moet je echt gebruiken met foundation.Nou, dan worden het geloof ik maar kringen op mijn sollicitatiegesprek, want ik heb geen tijd meer om te winkelen (had het anders online kunnen bestellen).
Sperti wordt wel eens gebruikt als noodoplossing voor dikke wallen. Waar ik het overigens nooit op zou smeren. Maar TO heeft het over donkere kringen, het tegenovergestelde van wallen dus.

Camouflage kan helpen, maar met een produkt met een gelige ondertoon. Rozig accentueert de blauwe kleur alleen maar. Ik ben fan van de Garnierroller. Die is vloeibaar en gaat niet zo in de rimpeltjes zitten als een stick.

Verder een gekleurde dagcreme of goede foundation.

Of een mooie lichtroze blush voor een frisse uitstraling. Probeer eens een klein beetje lichtroze blusher net onder je wenkbrauwen of midden op je voorhoofd, daarmee zie je er meteen stralend uit. Maar wél de goede lichtroze kleur. Heel vaak zie ik vrouwen met een heel foute bruinige blusher, waarmee ze er alleen maar slechter uit gaan zien.

Een vleugje lipgloss kan ook wonderen doen. Maar geen witte parelmoer "Barbie"kleur.
quote:borderwalk schreef op 25 april 2012 @ 23:38:

[...]

Nou, dan worden het geloof ik maar kringen op mijn sollicitatiegesprek, want ik heb geen tijd meer om te winkelen (had het anders online kunnen bestellen).Over de garnierroller hoeft geen foundation. Juist niet, want dan wordt de laag te dik.
quote:nona_88 schreef op 25 april 2012 @ 20:21:

BB cream heb ik ook wel wat positieve verhalen over gehoord.. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb de BB cream van Garnier en ik ben er dik tevreden over!

Het dekt niet heel erg als een foundation, maar geeft een lichte dekking. Ik gebruik er zelf nog compact powder overheen, want de cream is redelijk 'vet'. De cream zelf niet, maar als je 'm aanbrengt dan kan ik op mijn voorhoofd nog wat glimmen. Voor mijn wangen ( die redelijk droog zijn) is de creme ideaal!

Hij smeert makkelijk uit en verstopt niet naar mijn idee. Het is meer een moisturizer dan een creme ( hij is wat dunner dan een dagcreme)

Een vriendin van mij gebruikt nu de BB cream van Estee Lauder en is daar heel tevreden over. Als mijn Garnier op is, ga ik die eens proberen.
quote:Superhuisvrouw schreef op 25 april 2012 @ 22:15:

Een goeie foundation kan ook heel veel doen.ik meng hem altijd met mijn dagcreme,kan geen BB cream tegenop.

Ik gebruik juist BB cream omdat ik foundations té dekkend vind. BB cream geeft wat minder dekking, maar nét genoeg.

Het is ook maar net wat je ervan verwacht denk ik. Als je echt dekking verwacht van een BB cream, dan is het inderdaad geen geschikt product.
Grappig, de meesten geven vooral tips om een en ander te verdoezelen. Terwijl het volgens mij meer helpt om de oorzaak aan te pakken: gezond leven, eten, sporten, genoeg slapen, matig met suiker en alcohol en juist het gebruiken van gezonde vetten.
Waar zit de any-key?
quote:houston77007 schreef op 26 april 2012 @ 10:19:

Grappig, de meesten geven vooral tips om een en ander te verdoezelen. Terwijl het volgens mij meer helpt om de oorzaak aan te pakken: gezond leven, eten, sporten, genoeg slapen, matig met suiker en alcohol en juist het gebruiken van gezonde vetten.Vanzelfsprekend is dat het beste advies. Maar dat helpt niet á la minute. Voor een sollicitatiegesprek dezelfde middag kun je alleen maar verdoezelen.
Voor de korte termijn make up, voor de lange termijn gezond eten en drinken en naar buiten (weer of geen weer) om te fietsen, wandelen of tuinieren.
Anders eten..suikers schrappen dat doet echt wonderen voor je huid. MIjn huid heeft er nooit beter uit gezien dan sinds ik geen suiker meer eet ( dus geen koek, snoep, gebak, suiker in je thee enz enz) Suiker word je moe van en het breekt collageen af. Dat ga je pas echt goed merken na je 40e
quote:houston77007 schreef op 26 april 2012 @ 10:19:

Grappig, de meesten geven vooral tips om een en ander te verdoezelen. Terwijl het volgens mij meer helpt om de oorzaak aan te pakken: gezond leven, eten, sporten, genoeg slapen, matig met suiker en alcohol en juist het gebruiken van gezonde vetten.idd.
quote:diaantje1971 schreef op 25 april 2012 @ 21:33:

[...]

Ga ik morgen proberen, had het graag nu gedaan, maar heb alleen pannenkoekenmix in de kast staan. Joh, voor hetzelfde geld werkt dat zelfs nóg beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven