Tips voor statement sieraden?
dinsdag 3 april 2018 om 20:23
Dames, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik zoek als cadeau een echte statement armband (of eventueel ketting). Mag groot, blingbling, liefst zilver of met gekleurde stenen. Budget is tot 300 euro ongeveer.
Hebben jullie misschien tips voor merken waar ik naar kan kijken? Ik dacht al aan Ti Sento? Zelf draag ik eigenlijk alleen maar gouden, minimalistische sieraden, dus ik ben hier totaal niet in thuis. Alle hulp is welkom
Ik zoek als cadeau een echte statement armband (of eventueel ketting). Mag groot, blingbling, liefst zilver of met gekleurde stenen. Budget is tot 300 euro ongeveer.
Hebben jullie misschien tips voor merken waar ik naar kan kijken? Ik dacht al aan Ti Sento? Zelf draag ik eigenlijk alleen maar gouden, minimalistische sieraden, dus ik ben hier totaal niet in thuis. Alle hulp is welkom
dinsdag 3 april 2018 om 20:31
Statement sieraad itt een subtiel sieraad. De dame in kwestie is een echte ekster zoals ze zelf zegt. En grovere, opvallende sieraden passen bij haar en staan haar goed
Bij lokale juweliers ed heb ik uiteraard al gekeken maar zie ik alleen simpele zilveren en gouden sieraden.
dinsdag 3 april 2018 om 20:31
https://www.siebeljuweliers.nl/sieraden ... xed-colors
Geen zilver wel gekleurde stenen en opvallend maar stijlvol (vind ik)
Geen zilver wel gekleurde stenen en opvallend maar stijlvol (vind ik)
dinsdag 3 april 2018 om 20:32
Niet de juwelier, maar edelsmid. Is echt wat anders!!MaryCrawley schreef: ↑03-04-2018 20:31Statement sieraad itt een subtiel sieraad. De dame in kwestie is een echte ekster zoals ze zelf zegt. En grovere, opvallende sieraden passen bij haar en staan haar goed![]()
Bij lokale juweliers ed heb ik uiteraard al gekeken maar zie ik alleen simpele zilveren en gouden sieraden.
dinsdag 3 april 2018 om 20:35
dinsdag 3 april 2018 om 20:37
woensdag 4 april 2018 om 00:01
Bij Wehkam heb ik ze 1 of 2 jaar geleden wel gezien. Als ik het goed begrepen heb tenminste. Het merk Buddha To Buddha is wat grover uitgevoerd, maar geen idee of het daarbij gerekend kan worden.
Bij Bijenkorf hebben ze wel een meer uitgebreide collectie van heel veel.
EDIT: Via Stylight.nl krijg je heel mooie plaatjes. Maar is niet direct te zien via welk verkoopadres.
Bij Bijenkorf hebben ze wel een meer uitgebreide collectie van heel veel.
EDIT: Via Stylight.nl krijg je heel mooie plaatjes. Maar is niet direct te zien via welk verkoopadres.
woensdag 4 april 2018 om 09:48
woensdag 4 april 2018 om 09:58
Dat vindt jij.Lucifermiauww schreef: ↑04-04-2018 09:40Gewoon niet doen. Schreeuwsieraden zijn eigenlijk bijna nooit echt mooi of complimenteus.
woensdag 4 april 2018 om 10:33
Bij mij niet nee. Bij haar staat het echt tof en klopt het helemaal. Ze is een van de meest stijlvolle mensen die ik ken. Je moet het dus ook kunnen dragen en daar maak ik me totaal geen zorgen omLucifermiauww schreef: ↑04-04-2018 09:40Gewoon niet doen. Schreeuwsieraden zijn eigenlijk bijna nooit echt mooi of complimenteus.
Thanks verder voor de nieuwe tips!
woensdag 4 april 2018 om 14:14
Calvin Klein zag ik ook er tussen, maar dat wordt niet expliciet als statement genoemd. Ik weet niet meer of het bij Wehkamp of Bijenkorf was. Ze kopen niet altijd hetzelfde in.
Michael Kors heeft waarschijnlijk ook nog een enkel sieraad.
Skagen en Dutch Design heeft goede kwaliteit, maar niet beiden kettingen.
Als je op die merken zoekt dan kom je op verkoopadressen die ook andere vergelijkbare merken.
Michael Kors heeft waarschijnlijk ook nog een enkel sieraad.
Skagen en Dutch Design heeft goede kwaliteit, maar niet beiden kettingen.
Als je op die merken zoekt dan kom je op verkoopadressen die ook andere vergelijkbare merken.