Mode & Beauty alle pijlers

Tips zakelijke outfits

11-03-2012 17:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar shoppen jullie voor zakelijke outfits?

Ben op zoek naar tips, niet tuttig maar wel zakelijk.

Ik ben 30, 1.70 en 55 kg, meestal maat 34/36
Wat ik zo jammer vind, is dat ik zó veel leuke/mooie/geschikte jurkjes tegenkom, met als enige probleem dat ze zonder mouwen zijn. Dan moet je dus iets vinden om erboven te dragen, en dat vind ik altijd lastig...

Bijv deze:

http://www.zalando.nl/fev ... -zwart-fe821c009-802.html
Dat vind ik inderdaad ook lastig wupje. En met een jasje erover is vaak het hele effect van het jurkje weg.

En met een vestje erover is bij ons niet formeel genoeg.

Ik blijf het lastig vinden, van de zakelijke jurkje van zalando is zeker de helft niet zakelijk genoeg voor mij. Dus dat helpt nog niet heel erg.
Ik zit ineens te denken, ik heb wel eens kleren gekocht bij Promiss. Heel veel is ouwelijk spul, maar er zitten echt leuke stukken bij.

Ik zag in de huidige colectie een stippenjurkje die ik best naar mijn werk aan zou doen. Ze hebben vaak ook leuke jurkjes en ik heb er ooit een linnenpak gekocht waar ik nog steeds heel blij mee ben (behalve dan dat de stomerij het ceintuur is kwijt geraakt)
Gewoon bij de H&M Basic collectie zijn altijd wel fijne zakelijke jurkjes. Laatst heb ik trouwens ook bij Nelly.com besteld, daar kun je ook zeker mooie jurkjes vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven