Mode & Beauty alle pijlers

Tips zwarte markt?

27-02-2010 14:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ga morgen voor het eerst naar de zwarte markt. Ik vraag me af; wie heeft tips? Het is natuurlijk megagroot daar wat ik heb gelezen op de site. Ik wil gaan kijken voor make up. Verder mensen nog tips?

Thnxs
de enige tip is eerst even rondkijken, dus niet bij de eerste kraam meteen kopen (zeker wat make up betreft) en afdingen kan heel vaak.
En: stel je er niet teveel van voor.
Trek schoenen aan waarop je goed kunt lopen/staan/slenteren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Okee En welke andere producten kan je daar leuk/ goed kopen? De make up is wel allemaal echt toch?
quote:prinsesconsuelabananahamock schreef op 27 februari 2010 @ 14:40:

Okee En welke andere producten kan je daar leuk/ goed kopen? Knoflookolijven. Mega grote pannen. Korans. Plastic speelgoed. 'Merk'kleding (tenzij er gecontroleerd wordt). Meuk. Mobieltjes. Foute kleding in maat XXXXL. Computers. Nog meer meuk.
Mijn tip: niet gaan!
Turks Fruit.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
@Himalaya; jouw reactie deed mij in de lach schieten
verder heb je er ook leuke kitchdingetjes voor in huis, gluurpoppen, gouden leggings en álle nederlandse platen die je je maar voor kunt stellen! Echt gaaf :P

Okee En welke andere producten kan je daar leuk/ goed kopen? De make up is wel allemaal echt toch?tuurlijk is alle make-up en parfum echt.....

Okee En welke andere producten kan je daar leuk/ goed kopen? De make up is wel allemaal echt toch?Whahaha, tuuuuurlijk is dat allemaal echt (NOT)
Ik vind het allemaal rommel. Van die plastic kitsch die je ook in sommige oosterse supermarkten kunt kopen.
Als je die make up een paar jaar draagt zie je er uiteindelijk zo uit:

flauw.. sorry
mascara
quote:zomerfreak schreef op 27 februari 2010 @ 15:03:

verder heb je er ook leuke kitchdingetjes voor in huis, gluurpoppen, gouden leggings en álle nederlandse platen die je je maar voor kunt stellen! Echt gaaf :PWhahaha gluurpoppen!! Geweldig, was het bestaan daarvan al vergeten..
En van die schilderijen met een stekker zodat het net lijkt alsof de waterval stroomt...

Messingkleurige lampen.

Onzin met een verlengsnoer.

Foute sportschoenen.

Leren jassen met een leerlucht.

En had ik de mobieltjes en meuk (al dan niet van plastic) al genoemd?
Waarom wil je daar make-up kopen?

(snap het oprecht niet)

Ik ga graag naar de zwarte markt om eten te kopen, maar make-up?
Groente en kruiden. En in de Chinese hal zit een groothandel/toko met heerlijke etenwaren. Wel allemaal toko-spullen.

Verder koop ik er niet zoveel. Ik heb wel eens sokken gekocht, een nepgeurtje. Lege dvd's. Een draadloze mini laptopmuis is er niet duur. 15 jaar geleden een leren jas gekocht, ook niet duur.

Beddengoed is niet duur daar. Nep-leren tassen ook niet.

Maar pas op, ze belazeren je ook waar je bij bent, heb een keer boxen gekocht die absoluut op mijn pc pastte (not). Ja en dingen als mobieltjes of andere electronica zou ik daar niet kopen.

De Hema outlet kan je ook overslaan, wat een troep. Ja alles is wel troep wat je er koopt. Een keer een joggingbroek voor 3,50 gekocht, hahahahah, ik was ook niet verbaasd dat hij de eerste wasbeurt al niet overleefde.

Weet je wat leuk is, er schuin tegenover zit een leuke meubelzaak, Express. Die is 1 x per maand dacht ik op zondag open.

Oja ik vind die turkse pizza's op de ZM dan weer wel lekker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 27 februari 2010 @ 16:25:

De Hema outlet kan je ook overslaan, wat een troep. Ja alles is wel troep wat je er koopt. Een keer een joggingbroek voor 3,50 gekocht, hahahahah, ik was ook niet verbaasd dat hij de eerste wasbeurt al niet overleefde.

Zeker al een paar dagen niet meer geweest?

Die Hema outlet zit er volgens mij al een jaar of 2 niet meer.

quote:Weet je wat leuk is, er schuin tegenover zit een leuke meubelzaak, Express. Die is 1 x per maand dacht ik op zondag open.En daar weer tegenover (dus weer aan de kant van de Bazar, naast het Pannekoekenschip) zit dan ook wel weer een leuke meubel-en-andere-frutsels zaak: Gaaf.

(Maarja, daar hebben ze weer geen make-up...)
quote:himalaya schreef op 27 februari 2010 @ 16:48:

[...]

Zeker al een paar dagen niet meer geweest?

Die Hema outlet zit er volgens mij al een jaar of 2 niet meer.

oja klopt ben er al een paar jaar niet meer geweest. Hahahahah. Dat het zo snel allemaal veranderd.

Ik wil alleen nog een keer naar die groothandel/toko, toen ik er 2 of 3 jaar geleden was toen had ik maar 5 minuten, veels te weinig, was met een vriendin wiens hobby geen koken is/was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
de turkse pizza was inderdaad wel lekker.
quote:mylenevalerie schreef op 27 februari 2010 @ 16:53:

[...]

Ik wil alleen nog een keer naar die groothandel/toko, toen ik er 2 of 3 jaar geleden was toen had ik maar 5 minuten, veels te weinig, was met een vriendin wiens hobby geen koken is/was.

Als je alleen voor die toko gaat, hoef je niet te wachten op het weekend. Die is namelijk door de weeks ook open: Dinsdag t/m zondag 10.00 – 19.00 Vrijdag 10.00 - 21.00.

Het is inderdaad leuk om daar rond te kijken, zeker als je van koken houdt. En je te bedenken wat je in vredesnaam met dát product zou moeten doen...
ik ben er verleden week geweest, verwacht er niks van

een hoop meuk, en hoog sjonnie/anita gehaltes

maar ach je bent een dag druk met alles te bekijken en het eten smaakt daar best
Wat een negativiteit!

Ben er al zo´n 10 jaar niet meer geweest, maar ga binnenkort eens een kijkje nemen. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven