Mode & Beauty alle pijlers

Tips zwarte markt?

27-02-2010 14:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ga morgen voor het eerst naar de zwarte markt. Ik vraag me af; wie heeft tips? Het is natuurlijk megagroot daar wat ik heb gelezen op de site. Ik wil gaan kijken voor make up. Verder mensen nog tips?

Thnxs
quote:cheesyone schreef op 27 februari 2010 @ 18:53:

Wat een negativiteit!

Waarom? Omdat we zeggen wat voor spullen er te koop zijn en dat dat niet echt van hoogstaande kwaliteit of ontwerp is?

Maar als jij daar leuk kunt slagen en het helemaal fantastisch vindt: veel plezier!

En de knoflookolijven zijn écht lekker, net als de turkse pizza en veel fruit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 februari 2010 @ 17:00:

[...]

Als je alleen voor die toko gaat, hoef je niet te wachten op het weekend. Die is namelijk door de weeks ook open: Dinsdag t/m zondag 10.00 – 19.00 Vrijdag 10.00 - 21.00.

Het is inderdaad leuk om daar rond te kijken, zeker als je van koken houdt. En je te bedenken wat je in vredesnaam met dát product zou moeten doen... Oh thanks. Ja in die 5 a 10 min die ik had was het echt veels te kort. Nou kan ik dat chinees of welke taal het ook is niet lezen, maar je hebt wel even tijd nodig om iets lekkers bij elkaar te rapen. Leuke tent lijkt het mij wel toen ik er zo kort was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:prinsesconsuelabananahamock schreef op 27 februari 2010 @ 14:27:

Hoi allemaal!

Ik ga morgen voor het eerst naar de zwarte markt. Ik vraag me af; wie heeft tips? Het is natuurlijk megagroot daar wat ik heb gelezen op de site. Ik wil gaan kijken voor make up. Verder mensen nog tips?

Thnxs

het wijst vanzelf en voor make up hoef je niet te zoeken te kust en te kuur

je moet uitkijken dat je er niet over valt let wel op dat je het echte merk heb zeker bij parfum

ze weten het heel goed na te maken tegewoordig maar dan is net de naam even iets anders geschreven ofzo

maar echt een aanrader je nu ook een chinese mark en daar vind je veel nep nagels enzo (de lijmlucht komt je tegemoed ipv etenslucht haha)
Allereerst niet verstandig om op zondag te gaan, is de drukste dag. Wij komen er geregeld, wonen ook vlakbij. Ik koop er ook make-up, ze hebben alle merken op etos-niveau( loreal, mabeline enz). Een paar kraampjes verkopen ook merken als clarins chanel.

Er zitten drie leuke dierenwinkeltjes, die ik nooit oversla. Verder laat ik er in de zomer mijn teennagels french manicuren voor 15 euro dacht ik. Mijn vriend gaat er naar de kapper voor 10 euro, en koopt er goedkoop dvdtjes. Dan nemen we nog wat groente en fruit mee, en gaan we met gierende banden naar huis, en nemen we ons voor om nooooooit meer te gaan :puke:

Veel plezier morgen, en laat even weten hoe je het vond, en wat je gekocht hebt.
.
Misschien nog een tip: omdat het op zondag zo druk is, neem geen schoudertas mee waar je geld/mobiel in zit. Ik stop liever wat geld in mijn broekzak. Als het druk is, en het is dringen, ben je zo verlost van je geld...
Ik ben er een jaar geleden ofzo geweest voor de China Town en vond het wat tegenvallen. Wel een aantal leuke oosterse spulletjes gevonden maar er lag ook veel wat je bij de Xenos ook kan halen. Je kunt er wel heel lekker eten voor weinig.

Eerst overal kijken is eigenlijk wel een must. Leuke ochtendjas gekocht daar voor 5 euro en bij het kraampje om de hoek verkochten ze precies dezelfde maar dan voor 10 euro.

Heb ook een deel van de zwarte markt zelf bekeken maar toen begon het te regenen en ik ging echt voor het oosterse gedeelte dus was er zo weg.
en en hoe was het nog wat gekocht???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven