Mode & Beauty alle pijlers

Tips?!

23-12-2015 19:17 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele leuke sendra laarzen gekocht echt heel gaaf en wil dit graag aan doen maar weet nog niet zo goed waaronder het leuk staat. Ik zat zelf te denken aan een zwart jurkje met een leuke ketting en/of armand... Wat denken jullie ?? Ik wil er foto's bij toevoegen zodat jullie er meer beeld bij hebben maar weet niet hoe ik dat moet doen!
quote:Caketopper schreef op 23 december 2015 @ 19:46:

Those boots were made for walking (and dancing for that matter).

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sofietje83 schreef op 23 december 2015 @ 19:59:

Ik vind ze geweldig onder een jurkje. Ik hou er wel van maar zoals je ziet smaken verschillen! Gewoon lekker doen dusDankjewel!!
Cowboy ok maar ook nog met panterprintje? Te hoog Texas gehalte voor mijn gevoel. Daar hoort een minirokje bij van denim, een geruite bloes en cowboy hoed

Ook zonder hoed een eh ehm gehalte

Ook met een broek vind ik het een te hoog "ik stap zo op mijn paard" gehalte hebben

[quote]Kikkertje21 schreef op 23 december 2015 @ 20:07:

[...]

Dankjewel!!
quote:nina1966 schreef op 23 december 2015 @ 20:07:

Cowboy ok maar ook nog met panterprintje? Te hoog Texas gehalte voor mijn gevoel. Daar hoort een minirokje bij van denim, een geruite bloes en cowboy hoed En een blonde pruik en siliconetieten
quote:MonicaGeller schreef op 23 december 2015 @ 20:17:

[...]

En een blonde pruik en siliconetieten Dat is een goede, nep wimpers is misschien ook een optie... Zit gelijk te denken aan botux in me lippen!
Ik vind ze leuk hoor TO! Strakke zwarte jurk en dikke panty erbij, of inderdaad een spijkerjurkje. Geen feestjurk met een roze tutu maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht .

Heel veel plezier met je laarzen!
Ik zou ze dragen op een lichte skinny met een lekker vest erbij.
Wat een toffe laarzen! Die wil ik nu ook, maar wat een geld

Maar lekker combineren met wat jij tof vind. Je leest het hier al: smaken verschillen enorm. Ik vind bijna alle geposte plaatjes leuk, maar ik hou-der-dan-ook-van.
quote:missfruztiez schreef op 23 december 2015 @ 20:25:

Ik vind ze leuk hoor TO! Strakke zwarte jurk en dikke panty erbij, of inderdaad een spijkerjurkje. Geen feestjurk met een roze tutu maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht .

Heel veel plezier met je laarzen!Dankjewel!!!!😊
quote:jules schreef op 23 december 2015 @ 20:38:

Wat een toffe laarzen! Die wil ik nu ook, maar wat een geld

Maar lekker combineren met wat jij tof vind. Je leest het hier al: smaken verschillen enorm. Ik vind bijna alle geposte plaatjes leuk, maar ik hou-der-dan-ook-van.Hahaha ja ik vind ook alle plaatjes leuk!!! Ik ga het gewoon doen!! Bedankt voor de reacties
geweldig, gewoon onder een jurkje doen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven