Mode & Beauty alle pijlers

Tondeuse erover?

16-07-2017 19:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben dan wel geen vrouw, maar wel erg benieuwd naar jullie mening. Vandaar dit topic.

Loop inmiddels geruime tijd rond met hetzelfde kapsel en heb de behoefte om 's wat nieuws te proberen. Speel met het idee om 't te laten millimeteren.

Zo is 't nu:

http://imgur.com/a/taQ06

Met behulp van photoshop mezelf even een bijna kale kop gegeven:

https://m.imgur.com/1kAYi4N?r

Baardje blijft uiteraard, in tegenstelling tot de Photoshop.

Wat vinden jullie? Doen of niet doen?

Kaal?

Totaal aantal stemmen: 107

Doen! (50%)
Nee! (50%)
Zoveel mensen, zoveel meningen, ik vind je leuk maar dat is vooral door je oogopslag. Dus gewoon proberen, als het niks is laat je het weer groeien.
wa1987 schreef:
16-07-2017 20:36
Pfff, 50/50, lastig dit!

Moet erbij zeggen dat 't wel alleen voor de zomer zou zijn. Daarna laat ik 't weer groeien.

Heb een kale kop altijd al 's willen uitproberen. Maar ga het niet doen als het me universeel onaantrekkelijk zou maken. Ben sinds een week weer single en wil niet meteen al m'n kansen vergooien. ;-)
Gewoon doen. Het groeit snel zat als het toch niet leuk zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je moet trouwens je baard nog wat laten groeien dat is nog beter
wa1987 schreef:
16-07-2017 20:36
Pfff, 50/50, lastig dit!

Moet erbij zeggen dat 't wel alleen voor de zomer zou zijn. Daarna laat ik 't weer groeien.

Heb een kale kop altijd al 's willen uitproberen. Maar ga het niet doen als het me universeel onaantrekkelijk zou maken. Ben sinds een week weer singleen wil niet meteen al m'n kansen vergooien. ;-)
Subtiel.
Ik stemde doen, maar ook het baardje!
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, als je straks een kale plek krijgt, of inhammen, kun je voor de rest van je leven nog met gemillimeterd haar rondhopsen. Mijn man tondeust ook, maar dan voornamelijk omdat ie anders zo´n ´verstop je kale plekken onder acht sprieten haar´ kapsel krijgt.

Maar wat houdt je tegen om eens bij een andere kapper binnen te lopen en voor iets nieuws te gaan??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die 'doen' hebben gestemd: millimeteren of meteen glad?
Coco87 schreef:
16-07-2017 20:47
Subtiel.
Mijn idee :proud:
Alle reacties Link kopieren
wa1987 schreef:
16-07-2017 21:00
Voor de mensen die 'doen' hebben gestemd: millimeteren of meteen glad?

glad
Zolang je nog een bos haar hebt, geniet ervan.
yajes schreef:
16-07-2017 21:05
Zolang je nog een bos haar hebt, geniet ervan.
Vind ik ook. Ik verf mijn haar nog niet omdat ik het vaak genoeg zal moeten verven als het grijs begint te worden. Dezelfde gedachtegang dus.
Alle reacties Link kopieren
wa1987 schreef:
16-07-2017 21:00
Voor de mensen die 'doen' hebben gestemd: millimeteren of meteen glad?

Duidelijk. Je wilde geen meningen, je wilde bevestiging. Zeg dat dan gewoon.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en smeer je kale knikker in met factor 50............
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Kennis van mij wilde het ook eens uitproberen en voorwaar, het is nooit meer teruggekomen. Dat is een bijbehorend risico.

Ik vind een kale knar armoedig. Het was vroeger ook een teken van armoede, de jongens werden kaalgeschoren tegen de luizen en omdat er geen geld was om met enige regelmaat naar de kapper te gaan.
Alle reacties Link kopieren
yajes schreef:
16-07-2017 21:05
Zolang je nog een bos haar hebt, geniet ervan.
Het is niet zo dat je je haar gelijk kwijt bent als je de tondeuse eroverheen hebt laten gaan. Haar groeit gewoon weer aan. Ik heb een x aantal jaar geleden ook mijn haar een keer geschoren en dat is gewoon weer aangegroeit en nu is inmiddels mijn haar bijna tot mijn kont.

Dus TO gewoon een keer proberen, wel helemal glad (wat mij betreft) en als het niet bevalt laat je het gewoon weer groeien. Zo simpel is dat : :D
Ginerva schreef:
16-07-2017 21:22
Goh Cateautje ik wist niet dat je haar ook wel is niet terug kan komen. Pfieeuw dan heb ik geluk gehad :P
Dat gebeurt bij mannen tuthola. Vrouwen hebben daar niet zo snel last van.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-07-2017 21:15
Kennis van mij wilde het ook eens uitproberen en voorwaar, het is nooit meer teruggekomen. Dat is een bijbehorend risico.

Ik vind een kale knar armoedig. Het was vroeger ook een teken van armoede, de jongens werden kaalgeschoren tegen de luizen en omdat er geen geld was om met enige regelmaat naar de kapper te gaan.
Goh Cateautje ik wist niet dat je haar ook wel is niet terug kan komen. Pfieeuw dan heb ik geluk gehad :P
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-07-2017 21:20
Dat gebeurt bij mannen tuthola. Vrouwen hebben daar niet zo snel last van.
hahaha o gelukkig maar :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Kun je het niet wat "losser" dragen zoals dit?
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
16-07-2017 21:23
Kun je het niet wat "losser" dragen zoals dit?
Afbeelding
Je onderschrift is hier wel erg grappig bij :proud:
O nee! De eerste foto is veel leuker! Zou als man zijnde pas echt het "kaal" scheren als je kale plekken krijgt :)
Baardje op de eerste past goed bij je! :-D
Helemaal glad is wel erg bloot en wit, lijkt me voor jouzelf ook een schok. Millimeteren zoals op de geshopte foto lijkt je wel goed te staan.
Alle reacties Link kopieren
Het haar op je hoofd zo houden. Baartje eraf.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik stem voor het kapsel van Ginerva en baard eraf.
Doen, en baard weg. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven