Mode & Beauty alle pijlers

Tondeuse erover?

16-07-2017 19:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben dan wel geen vrouw, maar wel erg benieuwd naar jullie mening. Vandaar dit topic.

Loop inmiddels geruime tijd rond met hetzelfde kapsel en heb de behoefte om 's wat nieuws te proberen. Speel met het idee om 't te laten millimeteren.

Zo is 't nu:

http://imgur.com/a/taQ06

Met behulp van photoshop mezelf even een bijna kale kop gegeven:

https://m.imgur.com/1kAYi4N?r

Baardje blijft uiteraard, in tegenstelling tot de Photoshop.

Wat vinden jullie? Doen of niet doen?

Kaal?

Totaal aantal stemmen: 107

Doen! (50%)
Nee! (50%)
-NummerZoveel- schreef:
16-07-2017 21:48
Ik stem voor het kapsel van Ginerva en baard eraf.
Ja heel lang haar vind ik bij mannen ook sexy, heel lang haar met een baard ook of juist kaal en een baard. Dat kapsel wat TO nu heeft vind ik dus echt niet leuk
Ik zou idd gaan voor kaal. Vind ik supersexy. De eerste foto vind ik echt 3x niks. Veel te gestyled.
wa1987 schreef:
16-07-2017 21:00
Voor de mensen die 'doen' hebben gestemd: millimeteren of meteen glad?
Millimeteren.
Wat zijn er toch veel liefhebbers van kale mannen, brr. Ik heb zelf geen man maar als ik er een had, had ik liever dat ie andere plekken zou scheren.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ginerva schreef:
16-07-2017 20:39
Haar groeit ook weer gewoon aan, ik vind mannen met kale kop juist aantrekkelijk en mannen met baarden ook, en in combi zijn ze helemaal woest aantrekkelijk.
Eens eens eens... doen dus!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik hou dus helemaal niet van de Lambiklook, is echt iets voor oude mannen. Niets aantrekkelijks aan. Vind het zelfs vies aanvoelen.
Afknapper van de eeuw.
sassa_82 schreef:
16-07-2017 21:55
Millimeteren.
En eens
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Zo, jij kan knap fotoshoppen :wtf: . Volgens mij is de 2e foto gewoon zoals je je haar al eens hebt gehad...
Die kuif maakt je hoofd puntvormig. Het accentueert je te smalle voorhoofd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
yoshe schreef:
16-07-2017 22:53
Zo, jij kan knap fotoshoppen :wtf: . Volgens mij is de 2e foto gewoon zoals je je haar al eens hebt gehad...
Dat beschouw ik maar als een compliment dan ;-)

http://imgur.com/a/xCJcB
Nou TO, door mijn stem is het oordeel zojuist uitgeslagen naar NEE. Je weet dus wat je te doen staat :-D
Maar dan wel, zoals hier al eerder is gezegd, iets minder stylen.
Nothing happens for a reason
Jitsie schreef:
16-07-2017 20:34
Nee! Ik moet kunnen kroelen. Ik zie 100x liever een man met wat te lang haar dan een man met te kort haar.
Dit x 100!!!
Aragog schreef:
16-07-2017 21:54
Ik zou idd gaan voor kaal. Vind ik supersexy. De eerste foto vind ik echt 3x niks. Veel te gestyled.
Exact dit.
Ik vind hoe je het nu hebt veel te gelikt.
We maken het niet makkelijker he? :proud:
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Niet kaal! Kale mannen kunnen enorm sexy zijn maar dan moet er verder wel een stoere look zijn, die mis jij imo waardoor je geshopte foto je veel minder uitstraling geeft dus je haar mooi zo laten!
Nee nee nee niet scheren! ;-D

Je hoofdhaar niet en je baardje niet,laatste foto met een baardje :flirting:

Nee ik wil geen date! :-D
Twobirds2 schreef:
17-07-2017 08:42
Nee nee nee niet scheren! ;-D

Je hoofdhaar niet en je baardje niet,laatste foto met een baardje :flirting:

Nee ik wil geen date! :-D
Nee nee, :proud:
Baard er zeker af. Ik begrijp die hele baardentrend niet, zo lelijk en onverzorgd. Haar mag, ik vind beide leuk. Maar als jij het graag wil proberen in de zomer, zou ik het zeker doen. Lekker makkelijk kapsel.
Probeer t nou gewoon. Het is niet allemaal zo moeilijk.
Ongelofelijk, wat een respons zeg! Hoewel het nog steeds zo'n beetje 50/50 is, neig ik er sterk naar om deze week een bezoekje aan de kapper te brengen. :-D Vind 't wel spannend, enigszins ingrijpende verandering natuurlijk. Ben vooral benieuwd of 't ongeveer zoals op de Photoshop gaat zijn.

Jullie meningen blijven welkom hoor, ben nog steeds een beetje in dubio.
Gewoon doen! Groeit vanzelf weer aan. Hoef je nooit meer te twijfelen of het wel of niet staat, want dan weet je het gewoon.
Bovendien vind ik een standvastige man pas echt sexy ;)
Haar korter, beetje ruig stylen; baardje leuk, maar wel iets korter allemaal.
Kroelen door haar: jaaaa!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vind haar het allerbelangrijkst bij een man. Gemillimeterd of kaal is voor mij de grootste afknapper. Dus ik zeg niet doen.
Lekker doen!
Ik heb het zelf ook pas gedaan nadat ik klaar was met de 'doorkijk' look.
Veel eerder moeten doen! Lekker makkelijk,fris opeens lijk je op Jason statham :yes:
Niet zo moeilijk doen. Haal het er af, over het maand zit er weer haar op. Je hakt je kop er niet af.
wa1987 schreef:
17-07-2017 12:09
Ongelofelijk, wat een respons zeg! Hoewel het nog steeds zo'n beetje 50/50 is, neig ik er sterk naar om deze week een bezoekje aan de kapper te brengen. :-D Vind 't wel spannend, enigszins ingrijpende verandering natuurlijk. Ben vooral benieuwd of 't ongeveer zoals op de Photoshop gaat zijn.

Jullie meningen blijven welkom hoor, ben nog steeds een beetje in dubio.
Nou, de helft hier zou nu niet op je vallen, de andere helft straks niet...
Met andere woorden, je boort een heel nieuwe voorraad vrouwen aan als je het wel doet.
Ook iets om over na te denken nu je net weer single bent. :yes:
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven