Traangoot behandeling
woensdag 10 augustus 2022 om 15:06
Ik overwoog het ook maar was gelijk genezen van het idee toen ik deze zag, ik wilde hem ook even tippen.
zaterdag 13 augustus 2022 om 16:17
Ik doe het soms en ben er tevreden mee.
Ik heb het bovenstaande YouTube filmpje niet grondig bekeken, maar ze hebben het daar wel over veel gebruik en over 1 ml per kant. Dat vind ik echt veel en dat is ook niet wat ik laat doen.
Ik ga bij Soap Treatment Store / Doctors at Soap. Heel subtiel en om de 12 a 14 maanden. Ze starten met weinig en na twee weken kom je terug voor controle. Als het nodig is, spuiten ze er dan nog wat bij.
Ik heb één keer een kleine vochtophoping gehad (volgens mij komt dat ook voorbij in het filmpje?), maar dat verdween na twee weken weer vanzelf.
Ik heb het bovenstaande YouTube filmpje niet grondig bekeken, maar ze hebben het daar wel over veel gebruik en over 1 ml per kant. Dat vind ik echt veel en dat is ook niet wat ik laat doen.
Ik ga bij Soap Treatment Store / Doctors at Soap. Heel subtiel en om de 12 a 14 maanden. Ze starten met weinig en na twee weken kom je terug voor controle. Als het nodig is, spuiten ze er dan nog wat bij.
Ik heb één keer een kleine vochtophoping gehad (volgens mij komt dat ook voorbij in het filmpje?), maar dat verdween na twee weken weer vanzelf.
zaterdag 13 augustus 2022 om 16:57
Dank je, dat ga ik eens doen!Suaimhneas schreef: ↑13-08-2022 16:44In het filmpje komt oa voorbij dat de tijdelijke filler helemaal niet zo tijdelijk is. En dat veel artsen dat niet weten.
Het is echt een aanrader om filmpjes van deze meneer grondig te kijken. Zeker als je zelf ook gebruik maakt van zulke behandelingen.
Ik doe het omdat ik het mooi vind, maar het is natuurlijk geen noodzaak. Als het echt schadelijk is, dan zou ik er ook mee stoppen. Gezondheid gaat voor. Heb nog niet eerder gehoord dat ze niet zo tijdelijk zijn als gezegd wordt.
Al denk ik dat er helaas ook veel mensen zijn die dit (nog veel vaker) doen, maar daar verder echt lak aan hebben.
zaterdag 13 augustus 2022 om 17:06
Ik vind het ook heel mooi en zou het ook misschien laten doen als ik niet wist wat er in dat filmpje (en andere van hem) wordt gezegd.Skellar schreef: ↑13-08-2022 16:57Dank je, dat ga ik eens doen!
Ik doe het omdat ik het mooi vind, maar het is natuurlijk geen noodzaak. Als het echt schadelijk is, dan zou ik er ook mee stoppen. Gezondheid gaat voor. Heb nog niet eerder gehoord dat ze niet zo tijdelijk zijn als gezegd wordt.
Al denk ik dat er helaas ook veel mensen zijn die dit (nog veel vaker) doen, maar daar verder echt lak aan hebben.
De filler migreert en kan ophopen. Als gebruiker denk je dat dat ouderdom is, of dat je opnieuw moet voor een behandeling. Ik vind het een eng idee dat dat spul jaren en jaren in je lijf kan zitten en je geen idee hebt wat het daar allemaal teweeg kan brengen.
Neem borstimplantaten en de kennis die er nu is over het zwerven en zweten van de siliconen in het lijf. Echt nee bedankt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in