Mode & Beauty alle pijlers

treatment foundation

15-04-2010 13:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Is iemand bekend met de treatment foundation?? Volgens informatie op internet:Treatment Foundation is een mix van het beste op make-up gebied en ultieme huidverzorging. De vetvrije formule is niet-comedogeen (geeft dus geen huidverstoppingen) en vormt een hydraterend laagje met anti-oxidante werking dat er voor zorgt dat de huid er niet vet of 'geplamuurd' uit ziet. De natuurlijke pigmenten vermengen vloeiend waardoor een perfecte dekking ontstaat die blijft, zonder dat de huid overgevoelig wordt.

Dit klinkt heel mooi. Ik heb behoorlijke acne rosacea enwil dit natuurlijk camoufleren. Gebruik nu minerale make up van Pure Luxe . Dit bestel ik in Amerika. Nu lees ik dat dit de huid kan verstoppen. Bevalt me verder goed, maar mijn huid is de laatste tijd slechter geworden . Let al weken op mijn voeding en drink veel water etc..

Graag hoor ik van iemand die deze make up gebruikt en er ervaringen mee heeft.Want zonder make up durf ik helaas de deur niet uit.

Wie helpt me??
Ik ben ook benieuwd. Is het duur?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Klinkt interessant! Geen ervaring mee. Maar wie weet na dit topic wel (ben zelf overigens verslaafd aan Max Factor Colour Adapt wat uit de collectie is helaas).
Carpe diem
Oh dat klinkt interressant.

Even googlen!
Vooral het feit dat de rosacea niet erger word. Als ik een weekendje geplamuurd heb zie ik er maandag niet uit.
Ik vind 45 euro wel heel erg veel geld.
Ja niet goedkoop idd, wel in mijn stadje te koop, handig!

Kan daar wel eens informeren.

Mijn probleem is dat vrijwel alle foundation mijn huid verstopt, maar zonder foundation kan ik eigenlijk niet omdat ik geen egale huid heb.

Wat camouflage heb ik wel nodig,

Ben benieuwd of het wel goed dekt.
Iry, ik heb last van couperose en ook van rode wangen, kin en voorhoofd. Verder een zeer gevoelige huid.

Ik gebruik nu al geruime tijd de groene primer en daarover vloeibare foundation van Pupa. Het heeft een hele natuurlijke uitstraling, alsof je geen makeup op hebt maar toch is alles mooi egaal. Het verstopt je huid niet en is hypo-allergeen. Het is goedkoper dan wat hier genoemd wordt, al is het wel weer duurder dan wat je bij de drogist koopt (ala Kruidvat en Hema bijvoorbeeld). Maar bij mij werkt het super en is het zeker het proberen waard denk ik. Kijk eens of iets bij je in de buurt zit die het verkoopt zodat je het eerst even kan testen. Via internet is het ook te koop natuurlijk.
En wat die primer betreft, die hebben ze natuurlijk ook gewoon in transparant. Het geeft je gezicht een heel zacht gevoel en is een prima basis voor de rest van je makeup en het houdt langer en blijft langer mooi.
Oh dankje voor de tip gravinnetje!!

Alleen heb ik nogal een last van lichte eczeemplekje, dus schilfertjes/velletjes. Ben bang dat je het groen daardoor ziet?
Ik heb ook last van schilfertjes, zeker in de winter. Het is nu weer bijgetrokken. Maar ik had er geen last van met die primer. Juist niet zou ik zeggen want ik voelde die schilfers niet meer als ik de primer er op had gedaan.
Oh dat klinkt goed
Jij woont niet bij in de buurt geloof ik he?
Waar koop je die primer?
Ja, 42 euro is best wel duur.. en dan weet je nog niet eens of de kleur goed is.. Bij pure luxe kon je proefjes bestellen voor 1 dollar, dat is wel handig..

Heb nu iets gevonden waardoor mijn acne misschien erger is geworden. Smeer namelijk al een tijdje voor mijn droge huid hydraterende creme van Cethapil, (door dermatalogen geadviseerd) waar ik nu pas achtergekomen ben sodium hydroxide in zit.

Dit verhoogt de zuurgraad van de huid, waardoor meer talg en dus meer bacterien en puistjes. Hoop dat dit de boosdoener is en niet mijn minerale make up want daar ben ik best blij mee.

Misschien een tip voor jullie . Zie naar de ingredienten op de verpakkingen ...Ga nu op zoek naar een creme zonder dit ingredient..
quote:dertigmin schreef op 15 april 2010 @ 14:36:

Waar koop je die primer?

In de winkel

Google even voor verkooppunten zou ik zeggen, ik weet niet waar je woont.
Duuhuh :-) , moet ik googelen op pupa primer?
Het is pupa. Er is een officiele site van ze en daar kun je denk ik wel verkooppunten vinden. Ik zal ook even meezoeken.
Het is in ieder geval: www.pupa.nl
En de rest spreekt voor zich.
Via internet kopen scheelt in prijs over het algemeen niets. Zelf geef ik in dat geval eigenlijk de voorkeur aan persoonlijke benadering en ga dan lekker naar de winkel. Je kunt het dan uitproberen, krijgt nog wat tips enzovoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven