Mode & Beauty alle pijlers

Tweezerman slijpservice

17-10-2011 13:20 8 berichten
Ik heb al jaren een tweezerman pincet, deze pincetten kun je laten slijpen, zodat ze een levenlang kunnen meegaan. Ik gaf het pincet dan altijd af in een (luxe) beauty winkel in Magna Plaza, die stuurde het door naar tweezerman in NL om te laten slijpen, en dan kon je hem daar (magna plaza) weer ophalen. Dat winkeltje zit er niet meer en de NL website van tweezerman opent niet. Ik kan dus geen informatie vinden waar er een slijpservice zit. Iemand hier die het wel weet?
Ik heb mijn Tweezer opgestuurd naar Amerika. Hier zou je meer info moeten vinden: Klik!

Ik kreeg na ongeveer 2 maanden een nieuwe tweezer thuisgestuurd omdat ze de mijne kwijt waren geraakt. Met excuusbrief d'r bij. Vond ik prima.
Oke thanks! Naar VS opsturen dus. Ik heb het sharpening form op de website geopend, weet jij waar de afkorting QTY voor staat?
Alle reacties Link kopieren
QTY staat over het algemeen voor quantity oftewel hoeveelheid. Denk dat ze willen weten hoeveel pincetten je opstuurt
Ah, dank voor de uitleg. Ik zat maar te piekeren waar het voor kon staan in deze context. Kon er echt niet opkomen!
Zo lang wachten op een pincet?? Ik zou gewoon lekker een nieuwe kopen... Het is geen auto ofzo..
Waarom zou ik opnieuw ¤ 20,- betalen? Het zijn hele fijne pincetten. Ik vond het ook wel grappig, zou het echt werken?

En ja het werkte. Anders had ik idd gewoon een nieuwe gekocht.
Wat kost dat verzenden naar Amerika dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven