Mode & Beauty alle pijlers

Tweezerman

24-01-2008 17:08 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees altijd positieve dingen over de Tweezerman pincetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het altijd moeilijk om een fatsoenlijk pincet te vinden, maar ik heb ook gewoon van de drogist en....het gaat allemaal wel (ik heb sommige ook meteen weg gegooid - haha!) maar het is niet echt heel prettig.

Is de Tweezerman echt zo fantastisch? Of heb jij een ander merk dat je super vindt?
Ik heb hem ook besteld,ben benieuwd.

Goedvis30,ik heb ook het spiegeltje van Tweezerman bij de Douglas gekocht.

Heel fijn en met zijn zuignapjes "plak" ik hem op de tuindeur en heb ik prima licht.
I ebay/internet shoppen! Net de spiegel (10x vergroten + verlichting) gekocht op ebay.. Ben heel benieuwd.
ik kan al jaren niet meer zonder mijn tweezerman

ik heb trouwens ook een "neppe" ooit eens gekocht om altijd bij me te hebben in m'n toilettasje... maar die haalt het toch echt niet bij mijn echte...

er zullen vast ook hele goeie "neppe" zijn... maar dan moet je wel weten waar je die kunt halen...
hmm zit er ook aan te denken om hm aan te schaffen...bij de douglas verkopen ze ze dus?

22 euro..best prijzig.
quote:elize schreef op 30 januari 2008 @ 04:35:

hmm zit er ook aan te denken om hm aan te schaffen...bij de douglas verkopen ze ze dus?

22 euro..best prijzig.Is het waard hoor. Je hebt er je leven lang plezier van. Als hij bot wordt kan je hem gratis laten slijpen. Verder is het gewoon echt een top pinzet. Dat merk je in gebruik. Misschien kan je hem testen bij douglas.
ik ga hem bij StrawberryNet kopen voor 14,50.

Het is toch een betrouwbare site?
Hoi ik ga hem ook kopen, maar wel bij de douglas hij kost daar 21.50 en het leuke is dat ik met mijn pas punten heb gespaard en dus een waardebon opgestuurd kreeg van 5 euro dus dat scheelt weer en volgens mij krijg ik ook gewoon 10% met mijn pas ? en dan nog die 5 euro eraf ? ik hoop het wel, want lekker voordelig hihi.

ik denk dat ik voor de rode kleur ga, want rood is mijn favo kleur.

groetjes Girlxxx.
Ik heb een vraagje of iemand weet of de pincetten die ze bij ici-paris verkopen ook goed zijn, de prijs was ongeveer 9 euro.

Ook die zijn in verschillende kleuren dus als iemand het weet laat het dan even weten.
Ik heb vandaag de tweezerman gekocht en ik was 14,90 kwijt.

Ik kreeg eerst dus 10% op het bedrag en daarna die 5 euro er nog af.

Het is de lila kleur geworden want rood hadden ze niet meer.

Ik vroeg nog aan de verkoopster hoe gaat dat nu presies in z'n werk dat opsturen als hij bot is ? zij vertelde mij dat die van haar al 5 jaar oud was en nog net zo scherp is en ze gbruikt hem heel veel.

Dus ik denk gewoon dat ik na een jaar of 5 gewoon alsnog de rode aanschaf, want je bent hem toch een een aantal weekjes kwijt en je moet het weer opsturen, en zul je net zien dat je kokertje kwijt is geraakt enz...maar goed zo denk ik dan he haha.
ik heb er 2 en al heel lang ben er blij mee kan alle haartjes er uit trekken ook hele korte laat hem slijpen in magna plaza en dat is ook niet vaak nodig
Runner84, zie net dit forum pas (was aan het googlen op Tweezerman voor vriendin van me) en vraag me af of je hem inmiddels al gekocht hebt en wat je ervan vindt!?

Ik heb hem zelf al jaaaaaaren en zou niet meer zonder kunnen!
quote:runner84 schreef op 30 januari 2008 @ 11:15:

ik ga hem bij StrawberryNet kopen voor 14,50.

Het is toch een betrouwbare site?Ja hoor, je kunt daar gerust bestellen.
Ben wel benieuwd naar de Tweezerman. Heb zelf deze:

En niks te klagen. Maar heb natuurlijk nog niet de Tweezerman geprobeerd.
quote:goudvis30 schreef op 25 januari 2008 @ 14:43:

Tweezerman is echt top!

Ik zat even te googlen en bij strawberryNet verkopen ze hem ook.

Ik zag trouwens dat er ook nog een spiegel ervan bestaat die 12x vergroot. Dat lijkt me ook wel iets. Weet iemand waar je misschien een 'look-a-like' kan kopen? Dus een klein spiegeltje die ong. 12x vergroot.

Hoi ,

Bij het kruitvat verkopen ze zo'n soort spiegeltje voor maar een paar euro!
Heb zelf een "nep"tweezerman gekocht , volgens de verkoopster net zo goed , alleen zit hier niet dezelfde garantie op als bij de tweezerman. Heb h'm zelf al een tijdje maar voor mij is ie perfect.
ik vraag me af, met epileren heb ik altijd het probleem dat ik ook een soort van stoppeltjes krijg die ik niet met een gewoon pincet wegkrijg, zou dat wel met de tweezerman lukken?
Tweezerman is echt super! Investering zeker waard.
Ik heb er 10 jaar geleden 1 gekocht... Sindsdien 2 keer weggebracht om te laten slijpen maar beide keren kreeg ik gratis een geheel nieuwe...
Ik wil ook een tweezerman pincet kopen. Ik twijfel alleen of ik een gewone slant pincet zal kopen of een setje van een van de slant en point maar dan allebei in een kleinere uitvoering. Want vinden jullie?
Advies please!!!
N.a.v. dit topic heb ik gisteren een Tweezerman gehaald en ben fan hoor Ik begrijp niet hoe ik zonder heb gedaan.
Yep, hele fijne pincetten. Wat je vastpakt gaat eruit
Tweezerman rules! Er zijn misschien wel andere merken die aanvankelijk dezelfde scherpte en/of precisie hebben máár die mag je waarschijnlijk niet gratis laten bijslijpen. Dat heb ik met die van mij (ongeveer 8 jaar oud) al 2 keer gedaan. Opgestuurd en hij is geslepen en netjes teruggestuurd. Je bent hem dan even kwijt maar hij is wel weer als nieuw!
Ik heb ook een tweezerman. Echt super. Waar kan ik mijn pincet laten slijpen?
Ik heb begrepen dat die zaak in A'dam niet meer slijpt, maar dat je je eigen pincet op moet sturen naar Amerika. Ergens.

Ik heb dat dus niet gedaan, maar een nieuwe gekocht. Ga m'n Tweezerman een beetje 4 weken missen, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven