Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

24-09-2012 22:05 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren vond ik ze verschrikkelijk, maar krijg meer de neiging om er deze winter aan toe te geven.. Wat vinden jullie van Uggs?
ik heb vorig jaar heel lang getwijfeld over de lynnea.. uiteindelijk niet gekocht, nu spijt, maar nergens meer te vinden.

Dus wie een paar grijze tegenkomt....
Hoe weet ik hoeveel invoerkosten ik moet betalen als ik uggs via de officiele website bestel? Kan ik dat ergens vinden?
Www.douane.nl staat wel eea.
quote:Star schreef op 27 september 2012 @ 18:17:

Www.douane.nl staat wel eea.bedankt voor je reactie maar ben nog niet veel wijzer geworden, link met tarieven opent maar niet.
Van Replay heb je ook soort "nep" Uggs, Deze zijn ook warm. Als je écht warme voeten wilt hebben, is het beste om échte Uggs te hebben. Ik moet elke dag 3 kwartier op de scooter naar school en werk, en ik heb geen koude voeten, de kou komt er niet doorheen!!
quote:Ivetje schreef op 25 september 2012 @ 21:24:

Hatseklats : ze staan niet als officiële dealer op de site van ugg australia. En op die site staan alle officiële online dealers. Houd dus in dat shoe-store geen officiële dealer is. Dan rest dus de vraag waar ze hun uggs vandaan hebben, want als ze ze via ugg australia krijgen, zouden ze ook in die lijst met dealers staan.

Kan best zijn dat ze uggs verkopen, maar dan niet op de officiële manier en ik persoonlijk kijk daar erg mee uit.

Je politie-taak voer je dan niet goed uit want shoe-store.net is wel degelijk echt. Heb hier vaak besteld en de eigenaar is erg aardig en helpt je met al je vragen. Ik herken je denk ik van de ugghyves dus vraag het daar maar na. Shoe-store is gewoon veilig.

@Hatseklats, versturen ze echt niet meer naar nederland? Kan er op de site niks over vinden. Er staat dat ze voor $29,90 internationaal verzenden.
Vida85 : de officiële site is gewoon Nederlands. Je betaald dan geen douane-kosten. Via de officiele Amerikaanse site kan je niet meer naar Nederland laten verzenden, je word dan doorgelinkt naar de Nederlandse site volgens mij.
Ola_ola : en toch staan ze niet op de site. En dat ze bij de ugg-hyves er bestellen zegt natuurlijk weinig. Die bestelden ook massaal bij trendylaarzen
Oh wat zijn we leuk Ivetje.

Tot vorig jaar stond shoe-store gewoon tussen de erkende dealers. Ik heb ugg al een email gestuurd waarom hij er niet meer tussen staat.
En deze site dan? http://www.ugg-online.nl/? De officiele site verkoopt namelijk niet de uggs die ik zou willen ivetje
quote:Pinksanne schreef op 27 september 2012 @ 10:59:

Ik wil heel graag super warme schoenen deze winter. Maar vind Uggs dus lelijk. Heb ze wel eens van anderen aangehad en zaten wel erg lekker en warm.

Hebben jullie nog tips voor warme mooie schoenen? :DShabbies heeft deze winter diverse enkellaarzen (met en zonder hak) gevoerd met schapenvacht
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik hield zelf ook totaal niet van Uggs. Maar was 3 dagen lang in Enschede de hele stad af geweest naar een paar leuke laarzen. Maar ik kon gewoon echt geen leuke laarzen vinden die bij mij passen. Dus ik moest uiteindelijk maar toegeven aan uggs. Maar moet eerlijk zeggen, nu ik ze heb ben ik er eigenlijk wel heel blij mee! Ze zitten lekker, en vind ze eigenlijk ook nog leuk staan bij wat ik draag!
Vida85 : die site is nep. Weet ik zeker. De prijzen zijn zo laag, dat kan gewoon niet. Welk model zoek je? Misschien kan ik even voor je zoeken op de betrouwbare websites?
Vida85 : heb de site nog even verder bekeken en ugg roxy bestaat niet. Dat is geen model van ugg australia. En op de foto's van dat model zie je ook kaartjes aan de laarzen hangen. Dat doet ugg australia nooit en is een duidelijke aanwijzing van namaak.
quote:SeptemberGirl schreef op 27 september 2012 @ 09:34:

[img]http://1.bp.blogspot.com/-uWXmKHcf87U/T ... UGGs01.jpg[/img]Ja deze gaan zeker wel te ver haha. Als je uggs koopt, koop dan met een stevige zool. Zie veel meisjes op scheve "uggs" lopen. Nee dat heeft echt geen porum!
@ ivetje: jimmy choo uggs!
Ik vind ze dus echt leuk. Wel uitsluitend de echte.

Hier staan 3 paar 'welbekende' en een paar leren laarzen te wachten tot het winter wordt.

Ik snap dan weer niet dat mensen 300 euro uitgeven aan schoenen/laarzen die 'niet mooi, maar zo lekker warm' zijn. Er zijn tegenwoordig zóveel schoenen met bontjes te vinden dat er toch ook wel iets bij zit dat je leuker vindt dan Uggs?
Leopard : ik vind uggs echt mooi aan lelijke schoenen geef ik zoveel niet uit nee, maar ik vind ze oprecht mooi
Vida85 : Hmm, dat gaat lastig worden denk ik. Volgens mij was dat een limited edition en is die al van een tijd terug. Ik kan ze iig niet vinden zo snel op een betrouwbare site
Oke bedankt voor het kijken ivetje
Niet dieronvriendelijk? Zoals ik iemand hier las?

Peta
Hier waakt de enige echte Barones
quote:barones schreef op 18 november 2012 @ 21:01:

Niet dieronvriendelijk? Zoals ik iemand hier las?

PetaDat gaat over namaak uggs. Niet die van ugg australia.
En die worden wel diervriendelijk gemaakt?
Peta2
Ik zie daar nergens specifiek terug komen dat dat over ugg australia gaat. Ugg is een naam voor dat soort laarzen. En er zijn bergen merken die die dingen maken. Ik zie nergens 100% bewijs dat uggs van ugg australia op die manier gemaakt worden.

Maar ik zou zeggen, open er een topic over. Dit topic gaat hier niet over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven