Mode & Beauty alle pijlers

vagina scheren

12-07-2008 23:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

ik scheer me vagina al 2 jaar, alleen heb ik iedere keer 1/2 dagen na het scheren enorm veel bultjes en jeuk en erge irritatie! Ik word er echt helemaal gek van. Ik scheer het met Gillette Venus, ik doe het altijd onder de douche met wat zeep (zodat het zachter word). En dan met de haarrichting mee scheren en daarna tegen de haarrichting in. Als ik klaar ben doe ik er vaak Talkpoeder op (dat verzacht je huid) maar ook dit keer weer die ellende en bultjes! Wat ik doe ik verdeerd? Of is dit normaal?
Ik scheer me ook met de Venus van Gilette. Iedere ochtend onder de douche, zonder zeep. ook niet met scheerzeep, alleen water. Ik scheer alle kanten op zolang de haartjes maar weg gaan. Ik heb er nadien nog nooit talkpoeder/creme/etc. oid opgedaan. Heb nooit bultjes.

Ik krijg altijd pas bultjes, puistjes en andere onregelmatigheden wanneer ik wel bodylotion, creme oid gebruik.
gebruik scherpe mesjes, enne, ik scheer met glijmiddel of scheerolie, dat werkt bij mij super. Nergens last van.

Een andere methode die erg geliefd is bij sommige formmers: de poederdoos.

Droog scheren met talkpoeder.... voor mij niet ideaal, maar velen zweren er bij!
na het scheren insmeren met zinkzalf (voor baby´s) wel goed uitsmeren anders blijft er zo´n witte laag achter.
Ikzelf verwijder altijd het schaamhaar van mijn vriendin. In een minuutje gepiept zonder bultjes of pijn!
@Costello ga je ons ook nog vertellen hoe dan?
@liefspook

http://www.aolcdn.com/ch_food/man-picking-teeth

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven