van bruin naar rood haar?
vrijdag 2 november 2012 om 09:43
Hoi dames.
Ik heb nu donker bruin haar met veel blonde plukken erin.
Nu wil ik graag kersenrood in m'n haar een beetje als deze foto:
http://www.kapsels.net/kapsels5/shimmer6.jpg
Een vriendin van mij is kapster en heb aan haar gevraagd of dit kon.
Zij zegt dat ik het moet ontkleuren maar dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken doordat ik mijn haar zoveel heb geverfd.
Zij raade me aan om blonde plukken weer te nemen door m'n hele haar en daar dan een spoeling over heen te doen en dat dan blijven herhalen.
Heeft iemand nog meer tips?En kan het echt niet door het eerst te ontkleuren?
Ik heb hiervoor ook wel eens donkerbruin gehad en heb het toen zelf ontkleurd thuis dit werd oranje,ben toen naar de kapper gegaan die heeft het gewoon wit blond gekregen,haar was geneens zo dood.
Dus kan me nu gewoon niet voorstellen dat ik het niet kan ontkleuren!
Iemand tips?
Ik weet dat rood snel vervaagd en dat ik het vaak moet verfen dat is het probleem niet alleen dat ontkleuren is een beetje een probleem.
Groetjes
Ik heb nu donker bruin haar met veel blonde plukken erin.
Nu wil ik graag kersenrood in m'n haar een beetje als deze foto:
http://www.kapsels.net/kapsels5/shimmer6.jpg
Een vriendin van mij is kapster en heb aan haar gevraagd of dit kon.
Zij zegt dat ik het moet ontkleuren maar dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken doordat ik mijn haar zoveel heb geverfd.
Zij raade me aan om blonde plukken weer te nemen door m'n hele haar en daar dan een spoeling over heen te doen en dat dan blijven herhalen.
Heeft iemand nog meer tips?En kan het echt niet door het eerst te ontkleuren?
Ik heb hiervoor ook wel eens donkerbruin gehad en heb het toen zelf ontkleurd thuis dit werd oranje,ben toen naar de kapper gegaan die heeft het gewoon wit blond gekregen,haar was geneens zo dood.
Dus kan me nu gewoon niet voorstellen dat ik het niet kan ontkleuren!
Iemand tips?
Ik weet dat rood snel vervaagd en dat ik het vaak moet verfen dat is het probleem niet alleen dat ontkleuren is een beetje een probleem.
Groetjes
vrijdag 2 november 2012 om 10:22
vrijdag 2 november 2012 om 10:29
groot nadeel van onnatuurlijke roodtinten vind ik ook, dat het vaak niet mooi wegbleekt.
ik ga daarom voor de koperrood tinten... ook de felle heftige kopers, worden uiteindelijk na een maand of twee een warm blond, met rode gloed
ik ga daarom voor de koperrood tinten... ook de felle heftige kopers, worden uiteindelijk na een maand of twee een warm blond, met rode gloed
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 2 november 2012 om 10:33
quote:lollypopje schreef op 02 november 2012 @ 10:29:
groot nadeel van onnatuurlijke roodtinten vind ik ook, dat het vaak niet mooi wegbleekt.
ik ga daarom voor de koperrood tinten... ook de felle heftige kopers, worden uiteindelijk na een maand of twee een warm blond, met rode gloedHeel makkelijk zelf bij te houden met bijv. Directions van La Riche.
ik ga daarom voor de koperrood tinten... ook de felle heftige kopers, worden uiteindelijk na een maand of twee een warm blond, met rode gloedHeel makkelijk zelf bij te houden met bijv. Directions van La Riche.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
vrijdag 2 november 2012 om 10:38
vrijdag 2 november 2012 om 10:39
vrijdag 2 november 2012 om 10:40
quote:vloerkleed schreef op 02 november 2012 @ 10:38:
maar ik snap dat dus niet helemaal saar een paar jaar geleden had ik echt heel donkerbruin zonder blond niets erin.Ik heb het toen laten ontkleuren en het werd toen oranje,daar kan dan toch wel rood overheen want oranje is lichter als rood?
Oh wacht, ik las met mijn neus! (en koken, en forummen en 2 peuters om me heen
Je hebt al blonde plukken erin. Dan kan de kleur er gewoon overheen!
maar ik snap dat dus niet helemaal saar een paar jaar geleden had ik echt heel donkerbruin zonder blond niets erin.Ik heb het toen laten ontkleuren en het werd toen oranje,daar kan dan toch wel rood overheen want oranje is lichter als rood?
Oh wacht, ik las met mijn neus! (en koken, en forummen en 2 peuters om me heen
Je hebt al blonde plukken erin. Dan kan de kleur er gewoon overheen!
vrijdag 2 november 2012 om 10:42
quote:lollypopje schreef op 02 november 2012 @ 10:39:
[...]
hangt er wel vanaf hoe snel het bleek. magenta hielt het bij mij een week mooi
Het ligt ook aan de ondergrond, of je het wast en of de zon schijnt.
Directions is (bijna alleen) puur pigment, zonder schadelijke stoffen. Dus je kunt het zo vaak als je wil er over heen doen.
[...]
hangt er wel vanaf hoe snel het bleek. magenta hielt het bij mij een week mooi
Het ligt ook aan de ondergrond, of je het wast en of de zon schijnt.
Directions is (bijna alleen) puur pigment, zonder schadelijke stoffen. Dus je kunt het zo vaak als je wil er over heen doen.
vrijdag 2 november 2012 om 10:47
ja ik heb wel al blonde plukken maar de onderkant is dus donker bruin.Dan moet het zoizo ontkleurt worden maar die vriendin zegt dus dat ik eerst weer een paar keer plukjes moet voor het behoud van m´n haar.
en dat ik het dan uiteindelijk dan moet gaan ontkleuren.
Mij lijkt dat nogal omslachtig en erg prijzig voor de portomonnee een rode kleur zal ik zoizo al vaker moeten verfen dus ik wil eigenlijk wel in 1 x ontkleuren,m´n haar heeft nooit zoveel last van ontkleuren ja het is wat droger maar ik laat er meestal ook meteen een stukje afknippen!
en dat ik het dan uiteindelijk dan moet gaan ontkleuren.
Mij lijkt dat nogal omslachtig en erg prijzig voor de portomonnee een rode kleur zal ik zoizo al vaker moeten verfen dus ik wil eigenlijk wel in 1 x ontkleuren,m´n haar heeft nooit zoveel last van ontkleuren ja het is wat droger maar ik laat er meestal ook meteen een stukje afknippen!