Mode & Beauty alle pijlers

Vasteloavend outfit

17-11-2011 14:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva-dames

het duurt nog eventjes, maar in Februari is het weer zover de carnaval begint dan weer. Ja ja begint al eerder, maar dan begin ik weer met vieren ;)

Nu ben ik dit jaar zwanger met de vasteloavend, dus ben totaal inspiratieloos wat leuk is om aan te doen. Wil er niet de nadruk opleggen dat ik zwanger ben, maar ben bang dat ik niet om mijn buikje heen kan haha.

Hebben jullie nog leuke ideeën ? Liefst willen we als combi gaan mijn man en ik. Onze kleine gaat als aapje, lekker warm voor tijdens de optocht kijken en het is een kostuum dat heb op het lijf is geschreven hihi
Vasteloavend?

Geen idee wat dat is
vasteloavend is dialect voor carnaval
Het dialect wint met de dag terrein hier op viva. Tegenwoordig heb ik een woordenboek naast me liggen tijdens het forummen en zelfs dat is niet genoeg!
Ik dacht ook al dat iemand een heel vreemde tikfout had gemaakt, maar zie je het woord consequent weer gebruiken...

Vertaling voor boven de rivieren?
Ga je als de maagd Maria, die onbevlekt is ontvangen. En je man als Jozef.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 17 november 2011 @ 14:52:

Ga je als de maagd Maria, die onbevlekt is ontvangen. En je man als Jozef.

haha die is wel leuk :D

en ook gemakkelijk zelf te maken
bah bah carnaval...
aah sirana90 juis heel gezellig mits je met een leuke groep bent die mate weet te houden
Haha, ik dacht dat onze chinese spammert weer met de translator aan de gang was gegaan!
quote:helene31 schreef op 17 november 2011 @ 14:57:

[afbeelding]Huh die snap ik dan weer niet zo goed ? Ook erg koud ben ik bang hihi
quote:warmwaterbadeendje schreef op 17 november 2011 @ 14:58:

[...]

Huh die snap ik dan weer niet zo goed ? Ook erg koud ben ik bang hihiHet zijn Angelina en Brad.
Haha, ook leuk. Brangelina.

Verder vind ik op het verkleden na Carnaval vreselijk. Maar dat zal wel komen omdat ik boven de rivieren ben geboren.
Gewoon allemaal als Aap gaan natuurlijk!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 17 november 2011 @ 14:52:

Ga je als de maagd Maria, die onbevlekt is ontvangen. En je man als Jozef.haha, dit vind ik serieus een geweldig idee voor TO!
Over twee weken alweer de zittingsavonden, gezellie!

Zoiets?

Maar niet

Passend bij het aapje:

Of:

en

t wordt ook goed koud... dus ik zou voor een flink wijd gewaad gaan tot aan de grond.. (of bijna).

en dan een mooi stofje, of dik of dun... en daar onder kun je aantrekken wat je wilt..

ga als n grote zebra tent...

of maak er een 1001 nacht tent van met glimmertjes...

Ga gewoon als tent.
t ligt er ook n btje aan waar je viert he... in t zuiden van limburg ben je niet 'iets'.. dan heb je gewoon een spetterende outfit. in t noorden van limburg ga je ff snel naar de v&d voor n kant en klaar pakje, en in heel brabandt zal t weer anders zijn

dus tja.. ga lekker zelf aan de fröbel, een wijde tent is met 2 naden in elkaar gezet. missschien n riempje dr om... en klaar.

t zit m dan allemaal in t mooie stofje wat je op de kop weet te tikken
Haha, ik dacht dat het spam was!

Ik vind die van Maria en Jozef echt grappig! :-)
Als non? Dat zit in ieder geval voor jezelf lekker. Wel opletten in de drukte he, met buik:-).

En carnaval is wat mij betreft het leukste feest van het jaar! En de voorpret al helemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven