Mode & Beauty alle pijlers

Verschil hold up

25-04-2017 16:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een leek op het gebied van kousen en panty's etc. Nu ben ik voor onder mijn trouwjurk op zoek naar een paar kousen en twijfel tussen de volgende twee.

Oroblu bas suntime en de

Oroblu bas geo up 8

De onderste is 8 den, bij de bovenste weet ik het niet. Ik draag een korte jurk dus volgens de dames vd bruidsmodezaak is mij een huidskleurige kous aangeraden.

Ik ben zelf niet heel bruin van mezelf, dus lijkt me dat ik niet te donker moet gaan..

Andere tips over goede kousen zijn trouwens ook welkom
Wat vindt je zelf het mooist staan? Ik zou een kous nemen die je eigen huidskleur (dus ook van armen, en gezicht) benaderd. Anders staat het zo raar, hele bruine benen bij een wit gezicht of andersom.
O, en wat betreft tip. Ik had zelf ook een orublu kous op m'n bruiloft. Zat heerlijk en bleef goed zitten de hele dag.
Alle reacties Link kopieren
Wolford Naked 8 hold ups in de kleur Gobi - prachtig en blijven ondanks de 8 Den heel goed zitten. Net of je wel in de zon gezeten hebt, maar geen panty/hold up's draagt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven