Mode & Beauty alle pijlers

Veters, waar?

30-01-2016 19:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn jaren 90 sneakers, die nog als nieuw zijn en nu weer helemaal hip, ben ik op zoek naar een specifieke kleur veters. Als ik echter in schoenen- of sportwinkels kom, hebben ze meestal niet veel keus en ik heb de juiste kleur dan ook nog niet gevonden. Weet iemand een winkel waar ze heel veel kleuren veters verkopen? Niet online, want ik wil wel in het echt zien of de kleur goed is. Net de verkeerde kleur slaat als een tang op een varken.
In van die schoenenwinkels waar schoenen nog met de hand gemaakt worden of waar ze schoenen kunnen repareren.

Weet niet uit welke regio je komt?
Ik ga altijd naar een schoenmaker; daar hebben ze veters in alle denkbare maten en kleuren
Op de markt?
Ik zou bij een hakkenbar kijken.
Ik ben nog twee pakjes gloednieuwe knalroze veters liggen. Overnemen?
bij onze schoenmaker hebben ze 100 verschillende kleuren. Bij die van jou misschien ook wel?
Bij onze schoenmaker hebben ze niet veel en daarom dacht ik dat ik dus ook niet bij een schoenmaker moest kijken. Maar blijkbaar moet ik bij een andere wel kunnen slagen, bedankt!
quote:drakenvlieg schreef op 30 januari 2016 @ 19:17:

Ik ben nog twee pakjes gloednieuwe knalroze veters liggen. Overnemen? Leuk maar het gaat om een bepaalde blauwtint.
Schoenmaker, deze bijvoorbeeld.
Witte veters kopen en verven?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik heb net veters besteld bij vetersonline.nl, omdat ik een afwijkende lengte moest hebben. Daar hebben ze veters in alle soorten, maten en kleuren.
Bij een winkel waar sneakers verkopen misschien?
Bij vetersonline zie ik de kleur ook niet. Het is echt een lastige kleur. Verven zou ook nog kunnen misschien...
Misschien even een foto van de specifieke tint blauw? Dan kunnen we mee helpen zoeken.
Skatewinkel oid?
Heb je echt alle types en opties bekeken? Om wat voor soort veters en wat voor kleur blauw gaat het?
quote:nephthys schreef op 30 januari 2016 @ 20:01:

Misschien even een foto van de specifieke tint blauw? Dan kunnen we mee helpen zoeken.

Dat wordt lastig, tenminste nu. Ze liggen ergens achterin een kast in de kamer waar mijn dochter slaapt, dus ik kan ze nu niet zoeken. En ik heb nog geen plaatjesplakrechten aangevraagd.

Maar bedankt voor de tips, ik ga donderdag naar de stad en zal daar eens bij een grote schoenmaker binnenlopen.
quote:pamelacourson schreef op 30 januari 2016 @ 20:05:

[...]

Dat wordt lastig, tenminste nu. Ze liggen ergens achterin een kast in de kamer waar mijn dochter slaapt, dus ik kan ze nu niet zoeken. En ik heb nog geen plaatjesplakrechten aangevraagd.

Maar bedankt voor de tips, ik ga donderdag naar de stad en zal daar eens bij een grote schoenmaker binnenlopen.Je kan even de RAL code opzoeken en zeggen. Of gewoon de link van een plaatje kopiëren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven