Veters, waar?
zaterdag 30 januari 2016 om 19:08
Voor mijn jaren 90 sneakers, die nog als nieuw zijn en nu weer helemaal hip, ben ik op zoek naar een specifieke kleur veters. Als ik echter in schoenen- of sportwinkels kom, hebben ze meestal niet veel keus en ik heb de juiste kleur dan ook nog niet gevonden. Weet iemand een winkel waar ze heel veel kleuren veters verkopen? Niet online, want ik wil wel in het echt zien of de kleur goed is. Net de verkeerde kleur slaat als een tang op een varken.
zaterdag 30 januari 2016 om 20:05
quote:nephthys schreef op 30 januari 2016 @ 20:01:
Misschien even een foto van de specifieke tint blauw? Dan kunnen we mee helpen zoeken.
Dat wordt lastig, tenminste nu. Ze liggen ergens achterin een kast in de kamer waar mijn dochter slaapt, dus ik kan ze nu niet zoeken. En ik heb nog geen plaatjesplakrechten aangevraagd.
Maar bedankt voor de tips, ik ga donderdag naar de stad en zal daar eens bij een grote schoenmaker binnenlopen.
Misschien even een foto van de specifieke tint blauw? Dan kunnen we mee helpen zoeken.
Dat wordt lastig, tenminste nu. Ze liggen ergens achterin een kast in de kamer waar mijn dochter slaapt, dus ik kan ze nu niet zoeken. En ik heb nog geen plaatjesplakrechten aangevraagd.
Maar bedankt voor de tips, ik ga donderdag naar de stad en zal daar eens bij een grote schoenmaker binnenlopen.
zaterdag 30 januari 2016 om 20:08
quote:pamelacourson schreef op 30 januari 2016 @ 20:05:
[...]
Maar bedankt voor de tips, ik ga donderdag naar de stad en zal daar eens bij een grote schoenmaker binnenlopen.Je kan even de RAL code opzoeken en zeggen. Of gewoon de link van een plaatje kopiëren.
[...]
Maar bedankt voor de tips, ik ga donderdag naar de stad en zal daar eens bij een grote schoenmaker binnenlopen.Je kan even de RAL code opzoeken en zeggen. Of gewoon de link van een plaatje kopiëren.