Vitamine a creme.
zondag 10 februari 2013 om 22:34
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van vitamine a creme tegen huidveroudering?
Ben benieuwd naar ervaringen en resultaten van mensen die het al wat langer gebruiken.
Vind op het net alleen informatie over problemen met het begin van het gebruik, en maar weinig tot niets over ervaringen van mensen die het al wat langer gebruiken.
Ben benieuwd naar ervaringen en resultaten van mensen die het al wat langer gebruiken.
Vind op het net alleen informatie over problemen met het begin van het gebruik, en maar weinig tot niets over ervaringen van mensen die het al wat langer gebruiken.
woensdag 13 februari 2013 om 21:28
Ik gebruik een ogenvariant die wat zachter is dan die voor de huid. Ik laat de huid rond mijn ogen eigenlijk altijd vrij, net als bij een gezichtsmasker. Ik dacht dat dat altijd moest omdat de huid rond je ogen veel dunner is. Maar dat moet dus niet? Ik smeer nu 's middags nog een keer normale ogencreme op van Clinique en het ziet er iets beter uit...
woensdag 13 februari 2013 om 21:55
Dat hoeft niet. Wat info:
http://jetskeultee.nl/2009/04/29/de-ideale-oogcreme/
http://www.leeftijdlozesc ... zorging-gebruikt?-A66.php
http://jetskeultee.nl/2009/04/29/de-ideale-oogcreme/
http://www.leeftijdlozesc ... zorging-gebruikt?-A66.php
donderdag 14 februari 2013 om 12:36
Ik gebruik 0,5% en dan vooral tegen pigmentvlekken en alleen in de winter omdat de huid er nog zongevoeliger van wordt. Helpt het? Ik vind wel dat mijn huid er glad van wordt. De vlekken zijn nu een heel stuk vervaagd maar dat kan ook komen omdat er geen zon is. Wel krijg je er een ontzettend droge schilferige huid van. Het is echt nodig om het op te bouwen en er een volle creme bij te gebruiken. Ik smeer om de twee dagen voor ik naar bed ga.
Heb mijn creme via de huisarts.
Heb mijn creme via de huisarts.
donderdag 14 februari 2013 om 16:23
donderdag 14 februari 2013 om 16:28
Ik vroeg ooit aan een vriend die plastisch chirurg is of hij niet een recept voor me wilde uitschrijven. Hij vloog bijna tegen het plafond! Het is niet voor niets dat vitamine-a creme alleen op recept verkrijgbaar is, het is heftig spul (je mag het trouwens ook niet gebruiken als je zwanger bent/wil worden, voor wie dat nog niet wist). Zijn advies: koop een goede zonnebrandcreme. Da's de enige manier om huidveroudering tegen te gaan.
donderdag 14 februari 2013 om 17:14
quote:ineso schreef op 14 februari 2013 @ 16:28:
Ik vroeg ooit aan een vriend die plastisch chirurg is of hij niet een recept voor me wilde uitschrijven. Hij vloog bijna tegen het plafond! Het is niet voor niets dat vitamine-a creme alleen op recept verkrijgbaar is, het is heftig spul (je mag het trouwens ook niet gebruiken als je zwanger bent/wil worden, voor wie dat nog niet wist). Zijn advies: koop een goede zonnebrandcreme. Da's de enige manier om huidveroudering tegen te gaan.
Mijn dermatoloog vond het een goed middel tegen huidveroudering. Net als veel dermatologen. Ik zie dus zelf het probleem niet.
En een zonnebrandmiddel is niet de enige manier om huidveroudering tegen te gaan.
En bijwerking heeft helaas elk geneesmiddel. Er zijn legio medicijnen die niet bij zwangerschap/borstvoeding mogen worden gebruikt.
Mijn dermatoloog vond het een goed middel tegen huidveroudering. Net als veel dermatologen. Ik zie dus zelf het probleem niet.
En een zonnebrandmiddel is niet de enige manier om huidveroudering tegen te gaan.
En bijwerking heeft helaas elk geneesmiddel. Er zijn legio medicijnen die niet bij zwangerschap/borstvoeding mogen worden gebruikt.