Mode & Beauty alle pijlers

Vitamine A zuur creme kopen

27-02-2018 15:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil deze crème on-line kopen.
Weten jullie een goed adres?
Alvast bedankt
https://www.uncover-skincare.nl/product ... serum.html
Dank je.

Sommigen kopen het toch in het buitenland?
Paula's Choice verkoopt ook meerdere producten met retinol.
Er is ook tretonoine creme te koop. Hier alleen op doktersrecept
Ik koop deze altijd in Spanje of Portugal als ik daar ben. En als hij op is en er staat geen tripje gepland bestel ik hem in Spanje.
Waar bestel je dat dan, Lacuba?
De laatste keer bij Farmaciaforyou. Een aanbieding.
Waarom is het hier niet vrij verkrijgbaar? Milde dosering moet toch kunnen?
Heb geen verstand van merken, maar als ik je 1 tip mag geven; gebruik een hoge SPF wanneer je A-zuur op je huid smeert. De reden dat het niet vrij verkrijgbaar is, is dat het je huidbarrière aantast. Je huid wordt dunner en kan erdoor beschadigen wanneer je het verkeerd gebruikt.
Een exvriendin van me is dermatoloog, nog niet zolang mijn ex en ze had haar handen vol aan vrouwen die zulke creme in sterke doseringen - als ik me goed herinner via via van een mevrouw in Gorinchem of Geldermalsen of ergens die kant op verkocht.
In verschillende sterktes, ze haalde het uit Azie of zoiets en zei dat het de enige creme was die tegen rimpels werkt.

Ik weet het verder ook niet maar wel dat ex soms echt kwaad was omdat mensen niet alleen hun rimpeltjes kwijtwaren maar ook hun gave huid. Voorgoed, zou altijd lelijk blijven, nooit meer naar buiten zonder factor 1000 te smeren :(

Moet wel eerlijk zeggen dat ik maar met een half oor luisterde en de mensen zich niet goed aan de voorschriften hielden of het te vaak gebruikten als ik het goed onthouden heb.
Maar het is niet voor niets op recept en bedenk wel dat een Aziatische huid heel anders is dan van een lichtblonde, blanke Europeaan. Een dermatoloog begint met heel weinig werkzame stof en kijkt met een sterk vergrotende lens hoe je huid reageert zodat je meteen kan stoppen als het niet goed gaat en de schade alleen door zo'n lens zichtbaar is, als je last krijgt is het te laat.

Don't try this at home zou ik zeggen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven