Vitamine-a-zuur-creme
dinsdag 14 april 2015 om 19:04
Het schijnt echt te helpen, maar je huid moet er langzaam aan wennen.
Ik heb een tubetje gekocht, maar durf niet zo goed. Heb het in de winter een pasr keer gebruikt, masr ging vervellen. En je mag er helemaal niet mee in de zon. Dus je kunt beter in de winter beginnen.
Er zijn verschillende percentages.
En er is ook ergens al een topic.
Ik heb een tubetje gekocht, maar durf niet zo goed. Heb het in de winter een pasr keer gebruikt, masr ging vervellen. En je mag er helemaal niet mee in de zon. Dus je kunt beter in de winter beginnen.
Er zijn verschillende percentages.
En er is ook ergens al een topic.
dinsdag 14 april 2015 om 19:05
http://www.dr-jetskeultee ... itamine-a-zuur/obj7777397
dinsdag 14 april 2015 om 19:28
Je huid gaat er inderdaad van vervellen doordat de huid gestimuleerd wordt nieuwe cellen aan te gaan maken.
Bij mensen met een verhoornde,dikke huid zal deze vervelling hoog zijn tot lapjes vel aan toe, bij mensen die hun huid altijd goed hebben gereinigd met speciale producten zal het vervellen slechts een paar kleine velletjes zijn.
En idd een tijd niet in de zon!
Bij mensen met een verhoornde,dikke huid zal deze vervelling hoog zijn tot lapjes vel aan toe, bij mensen die hun huid altijd goed hebben gereinigd met speciale producten zal het vervellen slechts een paar kleine velletjes zijn.
En idd een tijd niet in de zon!
dinsdag 14 april 2015 om 21:25
Ik heb het gebruikt voor acne. Was het enigste middel wat er goed tegen werkte.
Of het wat deed tegen rimpels kan ik niet vertellen, want ik was begin twintig. Mijn poriën werden helaas niet kleiner.
Nadelen:
Mijn gezicht bleef rood ( lichte irritatie) had er geen last van, maar smeerde hierdoor wel elke dag foundation, omdat ik mij eraan stoorde.
Je mag niet met je gezicht in de zon, want je huid is veel gevoeliger.
Je mag niet zwanger worden als je het gebruikt.
Of het wat deed tegen rimpels kan ik niet vertellen, want ik was begin twintig. Mijn poriën werden helaas niet kleiner.
Nadelen:
Mijn gezicht bleef rood ( lichte irritatie) had er geen last van, maar smeerde hierdoor wel elke dag foundation, omdat ik mij eraan stoorde.
Je mag niet met je gezicht in de zon, want je huid is veel gevoeliger.
Je mag niet zwanger worden als je het gebruikt.
donderdag 16 april 2015 om 14:43
donderdag 16 april 2015 om 15:19
Ik had het voorgeschreven gekregen omdat ik een erg vette huid heb met veel onzuiverheden....
Maar ik gebruik het nooit meer! Na ong 2 weken smeren (rustig opgebouwd) zat mn gezicht onder met van die dikke onderhuidse pukkels/ontstekingen + ik was werd zo bleek ervan dat ik er doodziek uitzag.
Geen luchtig product
Maar ik gebruik het nooit meer! Na ong 2 weken smeren (rustig opgebouwd) zat mn gezicht onder met van die dikke onderhuidse pukkels/ontstekingen + ik was werd zo bleek ervan dat ik er doodziek uitzag.
Geen luchtig product
Save the earth, it's the only planet with chocolate
vrijdag 17 april 2015 om 10:20