Vogue Nederland
woensdag 21 maart 2012 om 01:25
quote:tzippa schreef op 20 maart 2012 @ 15:53:
Die kleuren zijn nu toch mode?
Ik zie er niks geks aan
Ik ook niet.
Of het zou dat heel eng dunne armpje van het linker model moeten zijn, maar dat zal vast niet bedoeld worden.
Die kleuren zijn nu toch mode?
Ik zie er niks geks aan
Ik ook niet.
Of het zou dat heel eng dunne armpje van het linker model moeten zijn, maar dat zal vast niet bedoeld worden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 21 maart 2012 om 14:38
Ik las ergens dat ze niet alle BN-ers in het blad gaan interviewen. Ben benieuwd of ze zich daaraan houden of dat we straks toch weer Victoria Koblenko, Lauren Verster en Hanna Verboom en al die andere usual suspects krijgen voorgeschoteld. 'Iedereen heeft wel iets met mode'. Daarom lees ik al die glossies nauwelijks. Steeds die zelfde verhalen met dezelfde mensen. Paar glamourfoto's erbij en hup, blad vol. Ik hoop echt op verrassende, minder geinterviewde vrouwen.
woensdag 21 maart 2012 om 17:03
Ik ben benieuwd hoe de binnenkant is. Las vandaag in de Volkskrant aardig artikel over modetijdschrift-licenties in Nederland n.a.v. de Vogue uitgave. Doelgroep en vorm van zo'n blad zijn in elk land anders, al hebben ze wel een duidelijk format waar ze zich aan moeten houden.
Bij dit soort bladen draait het volgens mij niet om de interviews, maar vooral om de foto's. Lekker plaatjes kijken. Ben benieuwd of het een beetje verfrissend en gedurfd is, of voorspelbaar.
Bij dit soort bladen draait het volgens mij niet om de interviews, maar vooral om de foto's. Lekker plaatjes kijken. Ben benieuwd of het een beetje verfrissend en gedurfd is, of voorspelbaar.
Life is too short not to be chique!
zaterdag 24 maart 2012 om 19:39
Hebben meer mensen het eerste nummer gelezen? Zo ja, ben ik de enige die het tegen vond vallen? Om te beginnen erger ik me dood aan de eindeloze reclames, maar dat heb je nu eenmaal bij een glossy. De inhoud was nou niet je van het. De modefotografie is te gek, het interview met Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin ook, maar ik ben niet overtuigd. Ik zie weinig nieuws onder de zon, helaas, maar misschien worden de volgende nummers beter.
zaterdag 31 maart 2012 om 14:05
heb hem ook gelezen, ok ik was niet blown away maar dat ben ik nooit van een nederlandse glossy.
vond het echter best een ok eerste nummer, niet dat ik nu alle nummers ga kopen maar er zal ongetwijfeld nog eens een gekocht worden, mocht ie weer niet echt geweldig zijn, zie ik dan wel weer of ik er nog koop.
voorlopig geef ik ze nog een kans.
@ 4hellokitty:
dat motto kan sowieso niet meer in deze tijden van streetstyle blogs en dergelijke, je kan hooguit een interessante visie op de mode verwachten, hij is veel te divers om echt nog koploper te zijn of je moet al een veel edgyer blad als de vogue gaan uitgeven, waarvoor in nederland echt te weinig kopers te vinden zijn.
vond het echter best een ok eerste nummer, niet dat ik nu alle nummers ga kopen maar er zal ongetwijfeld nog eens een gekocht worden, mocht ie weer niet echt geweldig zijn, zie ik dan wel weer of ik er nog koop.
voorlopig geef ik ze nog een kans.
@ 4hellokitty:
dat motto kan sowieso niet meer in deze tijden van streetstyle blogs en dergelijke, je kan hooguit een interessante visie op de mode verwachten, hij is veel te divers om echt nog koploper te zijn of je moet al een veel edgyer blad als de vogue gaan uitgeven, waarvoor in nederland echt te weinig kopers te vinden zijn.