Mode & Beauty alle pijlers

Vogue Nederland

20-03-2012 15:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
De eerste cover is bekend.

Wat vinden we er van?

Mijn mening: Frans Molenaar, anno 1994 - meets Burda jaren '60.
geheel mee eens

Wat een misser voor de eerste uitgave van zo'n modeblad.
Ik verwacht dus een rete spannende verassing aan de omslag van deze pagina
ik vind er ook niets aan.

had er ook niet veel van verwacht, eerlijk gezegd.
Mee eens. Mijn eerste associatie was ook: jaren '80/'90 esthetiek in kleur, pose en haar en make-up.

Maar ik vind het niet héél erg. Wel fris.
Life is too short not to be chique!
Eens met bovenstaande.

Wie is/zijn de modellen?
Romee Strijd, Ymre Stiekema en Josefien Rodermans
Overigens vind ik deze cover wél elegant en klassiek. Maar gedateerd en saaiig (terugkoppelend naar het 'saai-discussie-topic' vind ik dit dus, hoewel elegant en esthetisch mooi, saai in een Vogue context)
Eens met bovenstaande. De meeste Vogue-covers zijn toch wel wat spannende en up to date.
Die kleuren zijn nu toch mode?

Ik zie er niks geks aan
Ik vind die zogenaamd uberserieuze burdaposes wel tof gevonden eigenlijk. Supersixties en soort van 'hollands'.
is dit het? nee vind het 10x niets!
Ik vind er niets aan eerlijk gezegd. Niet bijzonder en echt geen Vogue naar mijn idee.
Een übersaaie cover, Vogue onwaardig....
Lijkt wel een Wibra advertentie...
quote:tzippa schreef op 20 maart 2012 @ 15:53:

Die kleuren zijn nu toch mode?

Ik zie er niks geks aan

Ik ook niet.

Of het zou dat heel eng dunne armpje van het linker model moeten zijn, maar dat zal vast niet bedoeld worden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik las ergens dat ze niet alle BN-ers in het blad gaan interviewen. Ben benieuwd of ze zich daaraan houden of dat we straks toch weer Victoria Koblenko, Lauren Verster en Hanna Verboom en al die andere usual suspects krijgen voorgeschoteld. 'Iedereen heeft wel iets met mode'. Daarom lees ik al die glossies nauwelijks. Steeds die zelfde verhalen met dezelfde mensen. Paar glamourfoto's erbij en hup, blad vol. Ik hoop echt op verrassende, minder geinterviewde vrouwen.
Ik ben benieuwd hoe de binnenkant is. Las vandaag in de Volkskrant aardig artikel over modetijdschrift-licenties in Nederland n.a.v. de Vogue uitgave. Doelgroep en vorm van zo'n blad zijn in elk land anders, al hebben ze wel een duidelijk format waar ze zich aan moeten houden.

Bij dit soort bladen draait het volgens mij niet om de interviews, maar vooral om de foto's. Lekker plaatjes kijken. Ben benieuwd of het een beetje verfrissend en gedurfd is, of voorspelbaar.
Life is too short not to be chique!
Eens met Evygreat. Als weer alle semi-bn-ers er in komen te staan vind ik er ook niet veel aan.

Wel leuk: veel (catwalk/editorial)foto's, eventueel ook 'van de straat', voor inspiratie.
Toch gekocht, was ook nog duurder dan 5 euri, maar ja, zware week gehad, dus mezelf verwenne met een (paar) blaadje(s)!
Niet alleen de cover viel tegen. Ik ben overal niet echt enthousiast over de foto's. Ik had er veel meer van verwacht. En de term before it's in stores it is in Vogue slaat ook nergens op dit nummer.
Hebben meer mensen het eerste nummer gelezen? Zo ja, ben ik de enige die het tegen vond vallen? Om te beginnen erger ik me dood aan de eindeloze reclames, maar dat heb je nu eenmaal bij een glossy. De inhoud was nou niet je van het. De modefotografie is te gek, het interview met Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin ook, maar ik ben niet overtuigd. Ik zie weinig nieuws onder de zon, helaas, maar misschien worden de volgende nummers beter.
Ik vond het helemaal niks... zonde van het geld...
heb hem ook gelezen, ok ik was niet blown away maar dat ben ik nooit van een nederlandse glossy.

vond het echter best een ok eerste nummer, niet dat ik nu alle nummers ga kopen maar er zal ongetwijfeld nog eens een gekocht worden, mocht ie weer niet echt geweldig zijn, zie ik dan wel weer of ik er nog koop.

voorlopig geef ik ze nog een kans.

@ 4hellokitty:

dat motto kan sowieso niet meer in deze tijden van streetstyle blogs en dergelijke, je kan hooguit een interessante visie op de mode verwachten, hij is veel te divers om echt nog koploper te zijn of je moet al een veel edgyer blad als de vogue gaan uitgeven, waarvoor in nederland echt te weinig kopers te vinden zijn.
Veel te veel reclame, zal wel moeten in deze tijd.

Maar ergelijk!!
Je m"appelle belle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven