Voor de make-up junkies onder ons. Inhoud van je make-up tas
maandag 1 april 2019 om 15:34
Het verschil tussen “Toen” en nu...
Op 1 april ben ik dit topic gestart, veel meer onwetend dan nu.. ook qua producten. Heb net even het lijstje bekeken van wat ik toen graag gebruikte en wat ik nu gebruik. Mede door jullie veel geleerd en uitgeprobeerd. Ik zal door middel van doorstrepen even aangeven wat ik dus niet meer gebruik en wat ik nu wel gebruik.. best grappig om te zien. “The evolution of TattooAddict87”
Clinique: 3-stappenplan Gezicht reiniging
MAC: prep and prima spray, compact powder foundation, blush powder, eye-liner, lip primer, wenkbrauwpotlood, concealer, lippenstift, matte finish spray
Clinique: anti-blemish solutions foundation, chubby stick moisturizing lip color balm
Rimmel London: lasting finish foundation, insta duo contour stick
Maybelline: Kohl liner, Snapscara
Clarins paris: wonder perfect mascara 4d
L’Oréal: lippenstift
Max factor: eyes oogschaduw kit
mijn lijstje nu:
SkinCare Routine:
- Paula’s Choice:
- Oil-Reducing Cleanser
- Pore-Reducing Toner
- Exfoliant: Skin Perfecting 2% BHA Gel
- CALM: Mineral Moisturizer Broad Spextrum SPF 30
Chanel:
- Hydra Beauty Micro Serum
- Hydra Beauty Camellia Water Creme

MakeUp:
Gezicht:
- Chanel: Hydra Beauty Essence Mist (settingspray)
- Chanel: Les Beiges Teint Belle Mine Naturelle Healthy Glow Foundation SPF 25 (kleur nr: 20)
- Chanel: Les Beiges Eau De Teint Water Fresh Tint, Kleur: Medium (officieel is dit een foundation, maar daarvoor vind ik ‘m niet dekkend genoeg. Ik doe hem dus over mijn andere foundation heen en heb dan de beroemde “Chanel Glow”)
- MAC: concealer (kleur: NW15)
- Chanel: Les Beiges Bronzer (Kleur: Medium Deep)
- Bourjois: Blush (kleur: 33 golden lilac)
Ogen:
- Chanel: Stylo Sourcils Waterproof Wenkbrauwpotlood (kleur: 808)
- Chanel: Stylo Yeux Waterproof Eyeliner potlood (kleur: 10)
- MAC: Liquidlast Eyeliner
- Clarins Paris: Wonder Perfect Mascara 4D
- MAC: Oogschaduw Palette “Solar Glow Times Nine”
- Chanel: Oogschaduw Palette “Les 4 Ombres” (kleur: 322 Blurry Grey)
- Bourjois: Oogschaduw (kleur: emauvante 04)
Lippen:
- MAC: lipprimer Prep+Prime
Lippenstift kleuren MAC:
- Relentlessly Red
- Russian Red
- Crème D’Nude
- Blossem Friend
Maybelline: Super Stay Matte Ink (kleur: 15 Lover)
Chanel: Rouge Allure Velvet 69 Abstrait (staat niet op de foto)
Op 1 april ben ik dit topic gestart, veel meer onwetend dan nu.. ook qua producten. Heb net even het lijstje bekeken van wat ik toen graag gebruikte en wat ik nu gebruik. Mede door jullie veel geleerd en uitgeprobeerd. Ik zal door middel van doorstrepen even aangeven wat ik dus niet meer gebruik en wat ik nu wel gebruik.. best grappig om te zien. “The evolution of TattooAddict87”
Clinique: 3-stappenplan Gezicht reiniging
MAC: prep and prima spray, compact powder foundation, blush powder, eye-liner, lip primer, wenkbrauwpotlood, concealer, lippenstift, matte finish spray
Clinique: anti-blemish solutions foundation, chubby stick moisturizing lip color balm
Rimmel London: lasting finish foundation, insta duo contour stick
Maybelline: Kohl liner, Snapscara
Clarins paris: wonder perfect mascara 4d
L’Oréal: lippenstift
Max factor: eyes oogschaduw kit
mijn lijstje nu:
SkinCare Routine:
- Paula’s Choice:
- Oil-Reducing Cleanser
- Pore-Reducing Toner
- Exfoliant: Skin Perfecting 2% BHA Gel
- CALM: Mineral Moisturizer Broad Spextrum SPF 30
Chanel:
- Hydra Beauty Micro Serum
- Hydra Beauty Camellia Water Creme

MakeUp:
Gezicht:
- Chanel: Hydra Beauty Essence Mist (settingspray)
- Chanel: Les Beiges Teint Belle Mine Naturelle Healthy Glow Foundation SPF 25 (kleur nr: 20)
- Chanel: Les Beiges Eau De Teint Water Fresh Tint, Kleur: Medium (officieel is dit een foundation, maar daarvoor vind ik ‘m niet dekkend genoeg. Ik doe hem dus over mijn andere foundation heen en heb dan de beroemde “Chanel Glow”)
- MAC: concealer (kleur: NW15)
- Chanel: Les Beiges Bronzer (Kleur: Medium Deep)
- Bourjois: Blush (kleur: 33 golden lilac)
Ogen:
- Chanel: Stylo Sourcils Waterproof Wenkbrauwpotlood (kleur: 808)
- Chanel: Stylo Yeux Waterproof Eyeliner potlood (kleur: 10)
- MAC: Liquidlast Eyeliner
- Clarins Paris: Wonder Perfect Mascara 4D
- MAC: Oogschaduw Palette “Solar Glow Times Nine”
- Chanel: Oogschaduw Palette “Les 4 Ombres” (kleur: 322 Blurry Grey)
- Bourjois: Oogschaduw (kleur: emauvante 04)
Lippen:
- MAC: lipprimer Prep+Prime
Lippenstift kleuren MAC:
- Relentlessly Red
- Russian Red
- Crème D’Nude
- Blossem Friend
Maybelline: Super Stay Matte Ink (kleur: 15 Lover)
Chanel: Rouge Allure Velvet 69 Abstrait (staat niet op de foto)

anoniem_377385 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 23:57
94.28% gewijzigd
zaterdag 4 mei 2019 om 22:33
Ja tuurlijk heb ik wel van zonnebrandcreme gehoord. Maar niet als dagelijkse routine. Is dat zo raar? Heb het hier ook nog niet voorbij zien komen hoor.

zaterdag 4 mei 2019 om 22:44
Hoe bevalt de foundation van the ordinary?Het-groepje schreef: ↑04-05-2019 20:37Routine gezicht, haar is nog weer een ander verhaal:
Onder de douche nu simple facewash
Dan dagcreme (sorry,pot, Vichy) en lipprimer (Kiko).
Dan aankleden.
Lippen omlijnen met lippotlood.
Dan met de vingers the ordinary serum foundation.
Die smeer ik ook rond de ogen.
Soms een concealer van L'Oréal onder de ogen
Dan een huidkleurige oogschaduw op het hele oog als een soort primer, kleur 'huid' naar gelang het thema wat roziger of wat meer beige.
Wat er ligt, vaak van revolution of the ordinary uit een palette.
Dan heb ik vaak of een vaste routine of als ik nieuwe spullen heb de dag ervoor geoefend
Meestal in de binnenste ooghoeken een lichte kleur (nu is now and zen of een felgele Mary Jane van colourpop favoriet, of in een wat neutralere bui de gelige uit het pallette orange Chocolat van revolution, gewoon van het Kruidvat.
Iets glimmerigs en/of kleur op het middelste deel van het ooglid, ietsje donkerder buitenste deel ooglid.
Dan donkere kleur, of nu is koraal favoriet, op de 'crease' (weet even niet hoe het heet, waar je ooglid vouwt zeg maar) , dan een iets minder donkere kleur als ik zin heb en dan onder de wenkbrauw een licht glimmertje.
Als ik makkelijk wil doen doe ik wat lichts in de binnenste ooghoek, rosé goud, roze glim of goud op de oogleden, dan bruinig/koraal is nu favoriet/ of paarsigg of whatever past bij mijn outfit er een klein beetje boven in de 'crease'.
Heel soms doe ik ook nog iets onder mijn ogen, ik heb een tijdje veel groenige tinten gedragen en dan deed ik een heel mooie glimmende olijfkleur en in het midden wat goud als een soort lijntje eronder.
Dan eyeliner en mascara.
Eyeliner van L'Oréal en mascara ook.
En dan lipstick. Ik heb al zoveel geprobeerd maar de lekkere vette goudkleurige L'Oréal blijft toch favoriet.

zaterdag 4 mei 2019 om 23:00
Ja daar was ik dus ook benieuwd naar, hoe ze dat in haar routine verwerkt?
zaterdag 4 mei 2019 om 23:10
Ja dat werkt, maar je moet de crème wel een kwartiertje laten intrekken voor je foundation aanbrengt. Maar helaas werkt zonnebrand crème maar een paar uur. Dus als je het alleen in de ochtend aanbrengt dan werkt het maar eventjes. 3 uur meende ik?
zaterdag 4 mei 2019 om 23:50
Mijn dagelijkse gezichtroutine:
-Onder de douche mijn gezicht wassen met een milde facewash (Etos/ Rituals)
Of met een milde scrub (Etos/ Yves Rocher)
-Dagcreme (Roche posay)
Vind deze echt top!! Hij is zo fijn en als ik deze creme gebruik dan heb ik ook geen primer nodig.
Of
-Serum (Eentje uit Hong Kong met gouden vlokjes) Heerlijk maar dan gebruik ik wel een primer.
(Maybelline Baby Skin Pore Eraser)
- Foundation (heb er stuk of 12)
Ik meng altijd 2 samen en blend het met een real techniques sponge.
(Momenteel is diamantvormige favoriet)
-Concealer (maybelline instant anti age eraser concealer is momenteel favoriet maar LA girl is ook oke)
Ruim onder mijn ogen en ook op mijn oogleden. Die dept ik dan in met mijn ringvinger.
-Licht afpoederen met een vaste poeder
van Catrice, helaas niet meer te koop.
(limited edition) maar banana poeder van W7 is ook best.
-Wenkbrauwen teken ik bij met Max Factor browshaper of van W7.
-Contouren/ bronzen doe ik momenteel het liefst met Etos limited edition Glow &
Highlight pallet. Die bronzer is zooo mooi op mijn huidkleur!!
-Blush, momenteel van Essence of W7.
-Highlighter, favoriet is van I heart make-up.( goddess of faith, zooo mooi)
Gebruik het op mijn jukbeenderen en een beetje op mijn voorhoofd.
I LOVE HIGHLIGHTER!!
-Oogschaduw, ik heb 20 paletten ofzo
Maar ik hou van rustig, dus meestal een lichtbruin kleurtje met een beetje highlighter. Klaar.
-Eyeliner, momenteel van essence en catrice. Ik maak een wing afhankelijk hoe ik me voel, meh soms helemaal geen eyeliner.
-Mascara!!! Momenteel favoriet is van
L’ Oreal paradise!
Maakt mijn wimpers lang en vol en loopt niet uit.
-Lipstick, momenteel favorieten zijn van essence, sleek, nyx. Sorry ik heb wel mmm 300 ofzo.
Fixingspray, momenteel favoriet is van Revolution oil control ofzo. Mist is fijn en houd mijn make up tot einde van de dag.
Fixingspray van Mac is ook oke.
Ik doe dit bijna dagelijks ben er met douchen en haren doen dik een uur of anderhalf uur bezig
Ik heb echt heel veel make up...zoveel dat ik nu maandelijks een goodiebag maak voor een vriendin.
Ik hou van make up uittesten (stomme youtubers
)
Heb echt dozen met ongeopend make up die zitten te wachten tot ik ze gebruik.
Horror...
Ben ik een echte make up junkie?!!
-Dagcreme (Roche posay)
Vind deze echt top!! Hij is zo fijn en als ik deze creme gebruik dan heb ik ook geen primer nodig.
Of
-Serum (Eentje uit Hong Kong met gouden vlokjes) Heerlijk maar dan gebruik ik wel een primer.
-Concealer (maybelline instant anti age eraser concealer is momenteel favoriet maar LA girl is ook oke)
Ruim onder mijn ogen en ook op mijn oogleden. Die dept ik dan in met mijn ringvinger.
I LOVE HIGHLIGHTER!!
Maar ik hou van rustig, dus meestal een lichtbruin kleurtje met een beetje highlighter. Klaar.
-Eyeliner, momenteel van essence en catrice. Ik maak een wing afhankelijk hoe ik me voel, meh soms helemaal geen eyeliner.
L’ Oreal paradise!

-Lipstick, momenteel favorieten zijn van essence, sleek, nyx. Sorry ik heb wel mmm 300 ofzo.
Fixingspray, momenteel favoriet is van Revolution oil control ofzo. Mist is fijn en houd mijn make up tot einde van de dag.
Ik doe dit bijna dagelijks ben er met douchen en haren doen dik een uur of anderhalf uur bezig

Ik heb echt heel veel make up...zoveel dat ik nu maandelijks een goodiebag maak voor een vriendin.
Ik hou van make up uittesten (stomme youtubers

Horror...
Prrrr, mauw miawwwww.

zaterdag 4 mei 2019 om 23:56
Janice jij bent inderdaad een echte make up junkie als ik dat zo lees ! Maar als het je hobby is en je kun het betalen prima toch, plus je maakt een vriendin blij met was je niet gebruikt. Beter dan weggooien.
Zelf gebruik ik steeds minder omdat mijn huid ook minder slecht is nu ik volledig ontzwangerd en gewoon weer aan de pil ben. Plus de couperose laser behandelingen maken dat ik er niet meer als een verlopen alcoholist uit zie zonder foundation, dat is echt zooooooo fijn!
Merk ook dat kwaliteits make up echt wel beter is voor mijn huid.
Door de weeks gebruik ik;
Zarqa anti redness Cream
Als ik tijd en zin heb beetje foundation van Australisch merk (naam kwijt) met kleimineralen erin heel fijn spul
Crème blush max factor (is uit de handel en na jaaaaaren bijna op, dus moet op zoek naar vervanger, iemand suggesties?)
Mascara max factor masterpiece (al bijna 20 jaar favoriet)
Wenkbrauwpotlood Hema of John van Gils
Lipstick L’Oréal
Zelf gebruik ik steeds minder omdat mijn huid ook minder slecht is nu ik volledig ontzwangerd en gewoon weer aan de pil ben. Plus de couperose laser behandelingen maken dat ik er niet meer als een verlopen alcoholist uit zie zonder foundation, dat is echt zooooooo fijn!
Merk ook dat kwaliteits make up echt wel beter is voor mijn huid.
Door de weeks gebruik ik;
Zarqa anti redness Cream
Als ik tijd en zin heb beetje foundation van Australisch merk (naam kwijt) met kleimineralen erin heel fijn spul
Crème blush max factor (is uit de handel en na jaaaaaren bijna op, dus moet op zoek naar vervanger, iemand suggesties?)
Mascara max factor masterpiece (al bijna 20 jaar favoriet)
Wenkbrauwpotlood Hema of John van Gils
Lipstick L’Oréal
zondag 5 mei 2019 om 01:00
Ik moet kwijlen van jouw post!Jane-Ice schreef: ↑04-05-2019 23:50Mijn dagelijkse gezichtroutine:
-Dagcreme (Roche posay)
Of
I LOVE HIGHLIGHTER!!
L’ Oreal paradise!![]()
Ik doe dit bijna dagelijks ben er met douchen en haren doen dik een uur of anderhalf uur bezig![]()
Ik hou van make up uittesten (stomme youtubers)
Horror...
zondag 5 mei 2019 om 01:26
Ik had niet moeten gaan kijken...

Bij Bol.com was ik net in totaal € 62,50 kwijt aan “leuke aanbiedingen” en ik dacht, laat ik nog even bij Douglas.nl gaan kijken... koste me ook € 39,50
Zodra ik het allemaal in huis heb van de week, volgt er wel een foto van mijn nieuwe aankopen..

zondag 5 mei 2019 om 01:44
Ik ben ook verslaafd aan aanbiedingen en vooral nieuwe betaalbare make up.
Ik hou zoveel van testen of ze goed of meuk zijn. Ik vind dure make up ook leuk hoor maar gewoon veel minder leuk voor mijn portemonee.
Ik bestel vaak bij Boozyshop, ze hebben vaak goede producten maar ik mag van mezelf 2 maanden niks online kopen.
Wel in een gewone winkel maar daar koop ik gelukkig niet zoveel.
Vind het zo leuk om jullie posten te lezen en by the way...ik heb al veel eerder gepost in dit topic. Ik had alleen toen geen zin om helemaal te typen wat ik allemaal heb.
Ik hou zoveel van testen of ze goed of meuk zijn. Ik vind dure make up ook leuk hoor maar gewoon veel minder leuk voor mijn portemonee.
Ik bestel vaak bij Boozyshop, ze hebben vaak goede producten maar ik mag van mezelf 2 maanden niks online kopen.
Vind het zo leuk om jullie posten te lezen en by the way...ik heb al veel eerder gepost in dit topic. Ik had alleen toen geen zin om helemaal te typen wat ik allemaal heb.

Prrrr, mauw miawwwww.

zondag 5 mei 2019 om 08:45
Jane ice bedankt voor het delen
, doet weer wat inspiratie op.
Bij Wehkamp zijn veel make up producten nu ook Maybelline voor helft van de prijs zag ik.
Heb de concealer aangeschaft die je noemt.
Las dat deze wat moeite gaf bij eerste gebruik bij sommigen.
Je moet m draaien toch?
Juf Joke: ik ben in staat om wat producten van Paula's choice te testen. Ze heeft namelijk ook mini's zag ik (alsnog rond de €12 euro per stuk) .
Ik dacht zelf aan de dagcrème met spf, de exfoliant en nog iets tegen rode vlekjes..
Heb je nog tips over welke niet mag ontbreken?

Bij Wehkamp zijn veel make up producten nu ook Maybelline voor helft van de prijs zag ik.
Heb de concealer aangeschaft die je noemt.
Las dat deze wat moeite gaf bij eerste gebruik bij sommigen.
Je moet m draaien toch?
Juf Joke: ik ben in staat om wat producten van Paula's choice te testen. Ze heeft namelijk ook mini's zag ik (alsnog rond de €12 euro per stuk) .
Ik dacht zelf aan de dagcrème met spf, de exfoliant en nog iets tegen rode vlekjes..
anoniem_385323 wijzigde dit bericht op 05-05-2019 08:57
0.45% gewijzigd

zondag 5 mei 2019 om 08:57
Yep ik heb ook voor 60 euro bij bol.com besteldTattooaddict87 schreef: ↑05-05-2019 01:26Ik had niet moeten gaan kijken...![]()
Bij Bol.com was ik net in totaal € 62,50 kwijt aan “leuke aanbiedingen” en ik dacht, laat ik nog even bij Douglas.nl gaan kijken... koste me ook € 39,50![]()
Zodra ik het allemaal in huis heb van de week, volgt er wel een foto van mijn nieuwe aankopen..![]()

zondag 5 mei 2019 om 09:28
ze hebben inderdaad mini's, maar ook proefjes. Dan kun je bijvoorbeeld de hele lijn nemen in van die proefzakjes. Maar dan kun je ieder product maar één, hooguit twee keer proberen. Mini's geven dus wel een beter beeld.Eva_83 schreef: ↑05-05-2019 08:45
Dagcrème met spf, en exfoliant zou ik sowieso ook kiezen. Wat heb je tegen vlekjes op het oog? Ik zou nog voor een vitamine c booster gaan óf een retinol. Ik weet trouwens niet of de vitamine c er in mini is...maar de retinol is ook een absolute aanrader. Zelf gebruik ik de retinol 1% treatment. Daar zit (duh) 1% retinol in, misschien wat veel om mee te beginnen. Ze hebben ook crème met iets minder retinol. In het menu hebben ze ook een advies pagina. Daar is veel over retinol te vinden.

zondag 5 mei 2019 om 09:33
Ik gebruik dagelijks een dagcrème met spf 50, élke dag. Op een gewone gemiddelde dag in Nederland is dat voldoende. Bijpoederen met een poeder met spf, dat is echt genoeg.
Nieuwe spf over je make up aanbrengen is sowieso niet te doen.
Op een echte zomerse strand dag moet je wel bijsmeren.
In ieder geval volgens mevrouw Paula Begoun van Paula's Choice.

zondag 5 mei 2019 om 09:47
Jane-Ice schreef: ↑05-05-2019 01:44Ik ben ook verslaafd aan aanbiedingen en vooral nieuwe betaalbare make up.
Vind het zo leuk om jullie posten te lezen en by the way...ik heb al veel eerder gepost in dit topic. Ik had alleen toen geen zin om helemaal te typen wat ik allemaal heb.![]()
Fantastisch je post over je routine, vooral omdat je veel betaalbare producten naast duur gebruikt.

zondag 5 mei 2019 om 09:57
Schoon aan het opmaken, echt fantastisch. Mijn huid blijft er ook rustig van en het zit zonder enige fixing spray ofzo gewoon de hele dag.
Het is heel dun dus je kunt dunner en dikker smeren.
Ik heb s zomers een donkerder kleur dan s winters en de winter variatie ben ik dus nu elke dag aan het leegschrapen.

zondag 5 mei 2019 om 10:08
CALM LIGHTWEIGHT RESTORING NACHTCRÈME - MINI
Dat is deze jufjoke.
Ik twijfel wel hard of de de mini's ga proberen met als risico dat ik fan word en €60 euro per product ga uitgeven of toch voor producten van the ordinary ga en die nu eerst bestel.
Dat is deze jufjoke.
Ik twijfel wel hard of de de mini's ga proberen met als risico dat ik fan word en €60 euro per product ga uitgeven of toch voor producten van the ordinary ga en die nu eerst bestel.
anoniem_385323 wijzigde dit bericht op 05-05-2019 10:13
0.20% gewijzigd

zondag 5 mei 2019 om 10:12
Je zou het bijna niet geloven hè voor die prijs.Het-groepje schreef: ↑05-05-2019 09:57Schoon aan het opmaken, echt fantastisch. Mijn huid blijft er ook rustig van en het zit zonder enige fixing spray ofzo gewoon de hele dag.
Het is heel dun dus je kunt dunner en dikker smeren.
Ik heb s zomers een donkerder kleur dan s winters en de winter variatie ben ik dus nu elke dag aan het leegschrapen.
Ik lees echt allemaal lovende berichten over the ordinary.

zondag 5 mei 2019 om 10:20
Dan zou ik dat laatste doen. Voor die prijs kun je prima bekijken wat de ingrediënten voor je doen. Vind je ze fijn, dan blijf je erbij. Vind je het ingrediënt wel fijn, maar bijvoorbeeld de substantie niet, dan kun je alsnog PC proberen. Ik had dat bijvoorbeeld met de vitamine c. Die van the ordinary (ik heb de 23% suspension geprobeerd, ze hebben er meer) was niet echt mijn ding. Dat was een crème, die best prikte en altijd wat vettig bleef. Maar ik wilde wél vitamine c blijven gebruiken, dus toch die van PC gekocht. Duurder, dat wel, maar ik vind hem veel prettiger in gebruik.
De retinol van the ordinary heb ik nooit geprobeerd. Ik denk trouwens dat als je nooit exfoliant hebt gebruikt, dat ook al echt verschil gaat maken. Was bij mij in ieder geval wel.

zondag 5 mei 2019 om 10:20
Ik ga over naderhalve maand naar de us en wil daar foundation van colourpop kopen, die schijnt ook heel goed te zijn.
Sowieso heb ik een obsessie met dat merk dus ik hoop daar meer te kunnen scoren.
Helaas zijn hun verzendmogelijkheden erg irritant.

zondag 5 mei 2019 om 10:26
Ik quote mezelf maar even omdat ik bovenstaande mening inmiddels toch iets bijgesteld heb. Ik gebruik de Velvetizer inmiddels wel weer. Ik vind nog steeds wat hierboven staat, maar. Hij maakt serieus mat, velvet-achtig. Wat ik nu soms doe, en wat dus wél werkt : ik poeder af met mijn gewone poeder (fit me van Maybelline volgens mij, of de Clinique ) en stuif een heel klein beetje Velvetizer daar overheen. Alleen over de t-zone. Dat houdt alles urenlang op zijn plek en mat, maar omdat er iets anders onder zit, oogt het niet droog, rimpelig en poederig.Jufjoke schreef: ↑01-04-2019 16:58
Een miskoop is voor mij de Urban decay the velvetizer, een losse poeder die je ook kunt mixen met je foundation. Kan inderdaad, maar maakt de foundation dikker, matter, dekkender en gewoon wat te zwaar. Als fixerende poeder...mwe. ..Het is zó fijn dat mijn kwast het niet goed opgepakt krijgt. Stuift alle kanten op. En het ziet er inderdaad als 'velvet' uit, maar echt veel te mat. Het vervelendste eraan vind ik dat, hoe weinig ik ook gebruik, het zo vreselijk droog aanvoelt.
Op deze manier ben ik er wél blij mee. Maar alsnog, ik koop hem niet opnieuw.
zondag 5 mei 2019 om 10:32
Ik vond the velvetizer ook geen fijn poeder. En elk poeder is te mengen met foundation, beetje een gimmick. Dezelfde ervaring die jij hebt. Heb hem weggeven. Blijf toch trouw aan Laura mercierJufjoke schreef: ↑05-05-2019 10:26Ik quote mezelf maar even omdat ik bovenstaande mening inmiddels toch iets bijgesteld heb. Ik gebruik de Velvetizer inmiddels wel weer. Ik vind nog steeds wat hierboven staat, maar. Hij maakt serieus mat, velvet-achtig. Wat ik nu soms doe, en wat dus wél werkt : ik poeder af met mijn gewone poeder (fit me van Maybelline volgens mij, of de Clinique ) en stuif een heel klein beetje Velvetizer daar overheen. Alleen over de t-zone. Dat houdt alles urenlang op zijn plek en mat, maar omdat er iets anders onder zit, oogt het niet droog, rimpelig en poederig.
Op deze manier ben ik er wél blij mee. Maar alsnog, ik koop hem niet opnieuw.

zondag 5 mei 2019 om 10:37
Daar ben ik zo nieuwsgierig naar. Die is enorm gehypet en ik vraag me af of die inderdaad zo geweldig is! Maar ik hoor echt verschillende verhalen over de verschillende poeders die Laura mercier heeft. Welke heb jij?
(Ik geef toe, ik ben daar erg gevoelig voor en vind eigenlijk direct dat ik dat móét proberen, maar dat kan niet altijd bij zulke dure dingen. Ik vond de velvitizer ook al erg duur in verhouding tot wat je krijgt )