Mode & Beauty alle pijlers

Vraag H&M retourzending

19-10-2013 16:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag heb ik voor het eerst mijn gehele H&M-bestelling afgeleverd bij het postkantoor als retourzending.

Nu heb ik bij de bestelling voor een acceptgiro gekozen en ik heb nog niets betaald, omdat alles tenslotte weer teruggaat. Maar.. hoe nu verder? Moet ik nu met mijn acceptgiro 1,- overmaken voor het retourneren, of hoef ik helemaal niks meer te doen? Komt mijn saldo weer op nul te staan of..?
Je betaalt de originele verzendkosten + ¤1. Op de website kun je zien hoe dat gaat.
Ik word dus gek genoeg niet veel wijzer van de website..
Als je per acceptgiro, maandfactuur of maandelijkse termijnen hebt betaald, verrekenen we het bedrag met je H&M-saldo. Indien er een tegoed ontstaat, wordt dit met een eventuele volgende bestelling verrekend. Indien je het tegoed terug wilt laten boeken op je bankrekening dien je telefonisch contact op te nemen met de H&M Klantenservice.

Hieruit maak ik dus op dat je moet betalen en het dus later kunt laten verrekenen als tegoedbon of het weer kunt laten terugstorten.
quote:Nemesis. schreef op 19 oktober 2013 @ 16:08:

Je betaalt de originele verzendkosten + ¤1. Op de website kun je zien hoe dat gaat.Is dit veranderd?! ik dacht dat ik een jaar geleden altijd 1 euro overmaakte als ik heel mijn bestelling moest terug sturen
Besluit je alle artikelen terug te zenden, dan zijn de reeds in rekening gebrachte verzendkosten niet verschuldigd.

Dit betekent waarschijnlijk dat ik die 4,95 niet hoef te betalen, omdat ik alles terugstuur.
quote:happiness-- schreef op 19 oktober 2013 @ 16:17:

Is dit veranderd?! ik dacht dat ik een jaar geleden altijd 1 euro overmaakte als ik heel mijn bestelling moest terug sturenHeb jij dan gewoon die ene euro overgemaakt met de acceptgiro die je normaal zou gebruiken voor de hele bestelling?
ja ik logde destijds altijd in bij mijn internetbankieren, koos "acceptgiro" en maakte dan 1 euro over dacht ik.
Ik doe hetzelfde, met de acceptgiro maak ik 1 euro over.
Oké, doe ik dat! Bedankt voor de reacties!
Ik betaal die euro nooit volgens mij..
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven