Vraag H&M retourzending
zaterdag 19 oktober 2013 om 16:06
Vanmiddag heb ik voor het eerst mijn gehele H&M-bestelling afgeleverd bij het postkantoor als retourzending.
Nu heb ik bij de bestelling voor een acceptgiro gekozen en ik heb nog niets betaald, omdat alles tenslotte weer teruggaat. Maar.. hoe nu verder? Moet ik nu met mijn acceptgiro 1,- overmaken voor het retourneren, of hoef ik helemaal niks meer te doen? Komt mijn saldo weer op nul te staan of..?
Nu heb ik bij de bestelling voor een acceptgiro gekozen en ik heb nog niets betaald, omdat alles tenslotte weer teruggaat. Maar.. hoe nu verder? Moet ik nu met mijn acceptgiro 1,- overmaken voor het retourneren, of hoef ik helemaal niks meer te doen? Komt mijn saldo weer op nul te staan of..?
zaterdag 19 oktober 2013 om 16:13
Als je per acceptgiro, maandfactuur of maandelijkse termijnen hebt betaald, verrekenen we het bedrag met je H&M-saldo. Indien er een tegoed ontstaat, wordt dit met een eventuele volgende bestelling verrekend. Indien je het tegoed terug wilt laten boeken op je bankrekening dien je telefonisch contact op te nemen met de H&M Klantenservice.
Hieruit maak ik dus op dat je moet betalen en het dus later kunt laten verrekenen als tegoedbon of het weer kunt laten terugstorten.
Hieruit maak ik dus op dat je moet betalen en het dus later kunt laten verrekenen als tegoedbon of het weer kunt laten terugstorten.
zaterdag 19 oktober 2013 om 16:17
zaterdag 19 oktober 2013 om 16:18