Mode & Beauty alle pijlers

Vraag over panties

02-06-2010 22:28 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik echt een prachtige strakke jurk voor aankomend weekend...

kan ik hem niet aan omdat je zo lelijk die middenlijn van je panty op je kruis ziet zitten. Geen porum.

Weet een van jullie een supergoedkope optie?
Veel te warm voor panties, rare! Uit dat ding!
Hold ups misschien?
Knippen. Het kruis eruit. En naar de Modepijlert verplaatsen
Viva naar de knoppen.
maar savonds toch niet te warm? Voor een klein dun pantietje? (ik heb altijd wat moeite om afscheid te nemen van mijn panties aan het einde van de winter, net als ik moeite heb om afscheid te nemen van mijn slippers na de zomer...)

Hold ups glijden altijd van mijn benen af..
Geen idee of het verkocht wordt in Nederland, maar ik heb een spuitbusje van Sally Hanson met daarin 'vloeibare panty'. Het is een soort bruiningscreme - soort concealer, die je op je benen spuit en uitsmeert. Na opdrogen geeft dat net zo'n effect als een panty.
haha

Arthemis... moet ik maar beter niemand scoren die avond. :D
quote:ClaireO schreef op 02 juni 2010 @ 22:31:

maar savonds toch niet te warm? Voor een klein dun pantietje? (ik heb altijd wat moeite om afscheid te nemen van mijn panties aan het einde van de winter, net als ik moeite heb om afscheid te nemen van mijn slippers na de zomer...)

Hold ups glijden altijd van mijn benen af..

Daar ben je een van de weinigen in, maar je zegt zelf al dat je het kruis vervelend vindt.

Dat is nou juist het probleem met panty´s, ook al staan ze soms mooier onder bepaalde jurken

Ik loop van de winter altijd te hijsen, met ladders tot gevolg
Viva naar de knoppen.
quote:ClaireO schreef op 02 juni 2010 @ 22:31:

Hold ups glijden altijd van mijn benen af..De randen een beetje nat maken voor het aantrekken. En goeie kopen, bij een kousenwinkel.
The time is now
Mooi weer = geen panty!
lizzl werkt dat/ben jij er tevreden over?

Je wast het er zo weer af of wat moet ik me erbij voorstellen? Hoe lang blijft het zitten?
Heerlijk panties... hoeft niemand die witte melkflessen te zien die eronder zitten.
Ik heb trouwens niet zozeer last van het kruis, maar van de bovenrand die mijn buik in tweeën deelt. Zelfs panty's in maat xl hebben een onmogelijk strakke bovenrand.
The time is now
Panty's doen je benen ook net wat slanker lijken... Mooi effen... Ik hou ervan! (wel goede kwaliteit kiezen dan)
zo hoog optrekken dat je m onder je BH kan klemmen.
Banba, ik trek de band ook wel eens op net onder mijn borsten, daar zit geen vet (ribbenkast) en krijg je ook geen lelijke aftekening, zowel niet op de huid als lelijke tekening door de jurk heen.
Volgens mij heb je dan de verkeerde hold-ups, want goeie zakken niet af
Peas on earth!
Ik ken ook geen hold ups die afzakken eigenlijk... Bijkomend voordeel is dat wanneer je een ladder in één van de benen hebt, je de andere hold-up de volgende keer weer kunt gebruiken !
Ja hold ups! Beetje lijm eronder die heb je! lichaams-lijm

En als je goed passende koopt (rond een tientje, goedkoop genoeg?) bij een speciaalzaak, dan zakken ze echt niet af! Hoog genoeg ophijsen zeg maar en dan heb je geen randen en mooie ingepakte melkflessen!

Succes én veel plezier
quote:Bindi schreef op 02 juni 2010 @ 22:37:

Banba, ik trek de band ook wel eens op net onder mijn borsten, daar zit geen vet (ribbenkast) en krijg je ook geen lelijke aftekening, zowel niet op de huid als lelijke tekening door de jurk heen.

Op mijn ribbenkast zit ook vet

Dit werkt inderdaad wel, maar alleen zolang ik blijf staan. Als ik ga zitten, ziet het er alsnog uit als een rollade.
The time is now
Hold-up's inderdaag. Weet niet wat voor feest het is, maar bij een beetje (formeel) feest is een panty toch wel etiquette?
quote:Bindi schreef op 02 juni 2010 @ 22:35:

Panty's doen je benen ook net wat slanker maken... Mooi effen... Ik hou ervan! (wel goede kwaliteit kiezen dan)

Ja ik heb dus voor het eerst in jaren een strakke buik! Dat moet gevierd worden, tijd om die jurk af te stoffen... zit er zo'n lelijke stikrand op je kruis.. geen porum...

Ok... ik ga maar eens overwegen wat erger is... witblauwige benen of een rand van je panty op je kruis.
Als je hold-ups aandoet: niet van te voren je benen met bodylotion insmeren! Dan zakken ze inderdaad wel af ja...
haha dank voor alle tips!! x
De 180 76 Fatal 15 van Wolford is volledig naadloos! Maar wel 27 euro. Ga gewoon voor de holdups! Of voor een mooie zelfbruiner! Even zoeken hier op het forum voor de beste tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven