Mode & Beauty alle pijlers

Vrouwen pak

06-09-2012 13:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vrouwen pak nodig (broek + jasje). Maar omdat ik nooit zulke dingen draag heb ik geen flauw idee waar ik zoiets moet kopen. Iemand die mij kan helpen waar ik dat kan vinden?

Het moet overigens niet te duur zijn, want zo vaak ga ik het niet dragen.
Mango heeft ook leuke pakken voor niet al te veel geld.
Ik ben ook benieuwd waarvoor het pak is. Soms kun je beter een mooi colbertje kopen en daar meer geld aan uitgeven, zodat je het veel vaker aan kan. Leuk jurkje, rokje of mooie broek eronder en je hebt kleren die je bij allerlei gelegenheden kunt dragen.Je ziet het inderdaad meteen als een pak goedkoop is.
H & M kan soms prima hoor. Ligt er maar net aan. Goedkoop wordt het ook vaak door goedkope shirtjes eronder en geen goede schoenen.

Haar dure zusje COS heeft ook maatpakken:

http://www.cosstores.com/Store/Women/Tailoring

En ten slotte kun je ook nog bij de betere Vintage / tweedehands gaan kijken. Moet je wel geluk hebben, maar zitten soms mooie dingen tussen.
quote:apatura schreef op 06 september 2012 @ 14:02:

[...]

Ik bedoelde t eigenlijk alleen maar van bestaan die dingen

Niet dat jij ze aanprijst ofzo wat je schreef al dat t niet jou ding was.

Ok, goed. Ik dacht even dat je een trol was.

Mijn poes is per ongeluk verwijderd toen ik bij mijn viva naar mijn gegevens zocht.

Ik had van WE per ongeluk een paarse blazer en een paarse broek (jeans) besteld en de kleur was hetzelfde.

Van echte verwassen Denim is het niet mooi. In de jaren 70 droegen mannen het als trouwpak.

Die kan je ook afzonderlijk nog dragen. Is extra goedkoop.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 06-09-2012 22:47
Reden: Link deed het niet. Weg gehaald.
% gewijzigd
Ik ben nogal verliefd op dit;

http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/m ... lack-label
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mooi, VC, maar ik vind het nogal bobbelig zitten bij het model, niet mooi op de naden e.d.
Het lijkt me inderdaad het handigst om te weten wat voor gelegenheid het is. Ik kan er niet veel gelegenheden bedenken, waarvoor echt een pak vereist is.
quote:foxytoxy schreef op 06 september 2012 @ 16:22:

H & M kan soms prima hoor. Ligt er maar net aan. Goedkoop wordt het ook vaak door goedkope shirtjes eronder en geen goede schoenen.

Haar dure zusje COS heeft ook maatpakken:

http://www.cosstores.com/Store/Women/Tailoring

Ligt het aan mij, dat ik de broeklengte (roklengtes ook) totaal belachelijk vind?

'hoog water', of loop ik gewoon een paar modegrillen achter?
quote:lilalinda schreef op 07 september 2012 @ 13:51:

[...]

Ligt het aan mij, dat ik de broeklengte (roklengtes ook) totaal belachelijk vind?

'hoog water', of loop ik gewoon een paar modegrillen achter?

Nee, dat is crisis. Kort kost minder.

Maar dat vind ik ook. Ik koop er alleen maar af en toe een top, sjaal of panty als ze elders zijn uitverkocht. Maar ook die laatste moest ik retour doen, omdat de allerlaatste kapot in de verpakking zat.

Hoog water ligt ook aan het model.
Ach soms is het te zot voor woorden bij de COS, soms is het prachtig.

En hoe het zit zie je pas als je het echt aantrekt, dus winkelen vanaf de computer is niet aan te bevelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven