Mode & Beauty alle pijlers

Waar Botox.

26-10-2012 18:48 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb diepe voorhoofdrimpels en ben het zat. Vooral net boven mijn wenkbrauwen zijn ze heel diep. Dus aan de botox, maar waar? Ik wil wel een goede kliniek. Iemand een idee? En ervaringen?
Waarom niet naar antwerpen? Mensen die botox geven zijn allemaal medisch geschoold. En ze gebruiken allemaal de zelfde standaard.
quote:Melpomene schreef op 28 oktober 2012 @ 15:14:

[...]

Je mag hier geen artsen noemen, maar hij werkt onder andere bij Bogar in Rijswijk. Kijk daar even op de website, simpel te vinden.ik heb even gekeken, diezelfde arts vraagt hier in friesland 225 euro per regio( bij schoonheidssalon anja marra) . Ik was nieuwsgierig en overweeg het ook wel eens, maar nog nooit de stap durven zetten omdat ik het doodeng vind en mijn hoofd soms, als ik goed geslapen heb ook nog niet rimpelig genoeg
Ik heb zelf goede ervaringen met Medisch Centrum de Baronie in Breda, daar werkt een bekende cosmetisch arts die mij ook heeft behandeld.

Het is erg mooi geworden, zag er lange tijd tegenop maar het bleef toch knagen.. Heb toch de stap gezet even geleden, en het resultaat is prachtig ! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven